handdator

Visa fullständig version : Återförsäljare av märket SVEA i sthlm?

X-Change
2010-02-24, 16:54
Skulle vilja överraska min flickvän med en mössa från SVEA då jag vet att hon länge velat ha en. Åker över helgen till sthlm för att hälsa på några vänner dvs perfekt tillfälle att köpa mössan, men tydligen har dem lagt ner sina butiker och jag hittar ingen information om återförsäljare.

Googlade och hittade en tråd från flashback som föreslog gulanstore.se, men dem säljer inga sveamössor tyvärr.

Det är en sån där mörkblå, enfärgad med tofs till jag söker.

Nån som vet något?

Kimball
2010-02-24, 18:12
Kanske blir svårt att finna en såpass gammal modell, finns ju en del nya på zoovillage annars. http://se.zoovillage.com/store/brand.asp?BrandID=5&sortby=8&Gender=0

Icefire
2010-02-24, 18:37
Vet inget om mössan, men Åhlens city har märket.

X-Change
2010-02-24, 22:29
Tack så mycket! ska prova åhlens city då! :)

andra som vet något?

hultman
2010-02-24, 22:43
Nä. Inte mer än att Svea var inne för en sisådär 10 år sedan och ute sedan länge. Vet att Gulan hade Svea förut. Det ligger på Södermannagatan 49.

Glen
2010-02-24, 22:50
Nu kommer jag inte ihåg namnet men om du går drottninggatan uppåt (norrut) från centralen så har du en galleria på vänster sida efter typ hundra meter, där finns det en butik med bara Svea har jag för mig

ThisIsTheOne
2010-02-25, 11:56
Nu kommer jag inte ihåg namnet men om du går drottninggatan uppåt (norrut) från centralen så har du en galleria på vänster sida efter typ hundra meter, där finns det en butik med bara Svea har jag för mig

SOUK? Gick i konkurs för några månader sedan.

Som redan konstaterat blir det nog svårt att få tag i den modell TS söker. Den är gammal och märket är inte direkt stekhett.