Visa fullständig version : Vilken Gainer?
Tjena Allihopa!
Ska köpa en ny gainer, har haft ett uppehåll från träningen ett par månader nu och ska ta igen allt jag förlorat....
Så ska köpa en ny gainer.....har tänk på Fairing nya gainer. nån som kan säga ifall den e bra? Fairing har ju bara kvalitetsprodukter så den borde ju vara jävligt grym...
har kört med top of the line Gainer...men ska sälja dom 3 kg jag har kvar.....
ska nog satsa på Fairings nya men eren bra??
Originally posted by theden
har kört med top of the line Gainer...men ska sälja dom 3 kg jag har kvar.....
Varför då?
Ja du, vad ska du köpa... Eftersom du ratar Stars så antar jag att du inte vill ha något väldigt billigt. Köp Fairing eller Eilselt eller varför inte Dahlblads (iofs lite halvbudget, dock ej = dåligt) som jag dricker just nu. Tycker att den är helt OK.
vill inte köpa något billigt....vet att fairing har topprodukter
Fairing nya gainer har visst 15 gram fett MCT alltaså ett snabbt fett...har inte sätt någon annan gainer på marknaden som är lika energirik som fairings, så jag tror det är nått att satsa på ...det är inte så dyr heller 400 för 2 kilo...
Sök...
Denna fråga var uppe senast häromdagen.
/pez
sorry har inte sökt igenom dom senaste inläggen.....vad tycker du? ska jag köra fairing eller?
Gillar du citron-fromage?? :eating:
Fairings Recovery äger!! :kickass:
Mvh
vet inte hur det smakar? men bryr mig inte särskilt mycke...bara den e bra och ger resultat så duger den för mig
gå in på Fairings hemsida å läs om den...:thumbup:
Mvh
jo har redan gjort det.....ska nogg köpa den ville bara se ifall det va nån annan som kunde säga nått bra om den ;)
Extrapris på den i Kolozzeums Webshop (http://www.kolozzeum.com/index_shop.html) . Köp två när du ändå är på G...så slipper du beställa ytterligare en gång...:cheers:
Mvh
fan det e ju 125 spänn avgift på frakt kan lika bra åka ner till veddesta å köpa den där....haru nått bra protein att rekomendera...inte rapid hydro blend den e för dyr men nån annan bra?
fan det e ju 125 spänn avgift på frakt kan lika bra åka ner till veddesta å köpa den där....haru nått bra protein att rekomendera...inte rapid hydro blend den e för dyr men nån annan bra?
Vassle?
Exell är prisvärt.
Rapid Recovery är riktigt bra och det säger jag inte bara för att jag gillar Fairings grejer i allmänhet. Har tryckt i mig 3 hinkar RR i våras innan jag blev skadad, funkade kanon.
/pez
Jamen vaffan... Bor du närheten av Veddesta så är ju saken biff! Som protte så rekomenderar jag lätt Complete II... Snacka med Lasse så ger han dig säkert ett bra pris!!
(å hälsa från mig :thumbup: )
Mvh
hur e smaken på excell? vilken skulle du välja mellan ecxell och star??
har kört med whey 80 vanilj men har tröttnat på den....
hur e smaken på excell? vilken skulle du välja mellan ecxell och star??
har kört med whey 80 vanilj men har tröttnat på den....
Skulle och har valt Exell.
Jordgubb smakar bäst. Vaniljen är lite för söt för min smak.
Men jordgubb smakar bra faktiskt.
/pez
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.