Visa fullständig version : We Are The World 25 For Haiti - Official Video
Hittar inte Haiti tråden och Youtube-tråden laggar upp min dator.
Glny4jSciVI
Wyclef Jean ger mig sånna rysningar. (in a straight kinda way)
ManuelIT
2010-02-13, 17:28
Fint.
Du tycker Wycleaf gör bra ifrån sig här? :S Låter som om han försöker emulera ett får.
Slartibartfast
2010-02-13, 18:14
Du tycker Wycleaf gör bra ifrån sig här? :S Låter som om han försöker emulera ett får.
+1
Han förstörde hela skiten.
Lövbiffen
2010-02-13, 18:32
Det där va ju för i helvete bland det värsta jag hört, vad fan gör han där vid 3:16 och en bit framåt?
Sen kommer det fram någon jävla autotune-nisse senare i låten. Är det verkligen vad man kallar för sång nuförtiden? :S
Vad i helvete, låten börjar bra, sen kommer Wyclef och någon "autotune-nisse" och hela låten förstördes.
Mäktigt though.
Vad var fel med Wyclef, jag menade Lil wayne, för fan, han sög :P
young_george
2010-02-13, 19:59
Vill skära av mina öron. Det värsta jag hört någonsin
Jagärsvag
2010-02-13, 20:02
Är det robotar som sjunger?
TheGovernator
2010-02-13, 20:03
Jacksons inklippta del och Celine Dions var bra i alla fall
J*vla autotune och Wyclef Jean förstörde allting *grr27*
förlåt kollo, här är något lite mer i er smak:
grRIm8ElCnc
Ingrosso
2010-02-13, 20:24
Grymt!
Satt och kollade och blev lite besviken av att jag inte såg Fergie, men vips, där kom hon med! Vad härligt. Det var nära att vi missade henne bland denna hall of fame av respektabla musikanter och spelemän.
Så sjukt mycket talang i rummet och så låter dom wycleaf och autotune-killen/killarna få störst utrymme. Ballt när rappen drog igång.
Wtf happened at 3:16, och gangstrarna i slutet. Haha...
Den enda som var bra var Michael Jackson, och han är död.
Haha, fy fan vad dåligt. :D
Så sjukt mycket talang i rummet och så låter dom wycleaf och autotune-killen/killarna få störst utrymme. Ballt när rappen drog igång.
wyclef är från haiti, därför.
haha, fy fan vad dåligt. :d
+1
Celine Dion :bow:
+1
Grymt!
Hemma Gymmaren
2010-02-13, 21:23
Sluta hata, tyckte dom gjorde bra ifrån sig. Synd bara att jay-z inte va me
Tyckte dom var ok. Inte lika bra som originalet, och det spårade ju ur rätt rejält efter 3-4 minuter, men annars var det många bra bidrag.
panzerpig
2010-02-13, 21:40
Sjukt dåligt, sjukt dåligt producerat. vafan varannan person lät helt dränkt i autotune eller så är det skumt mixat med reverb + phaser eller nått sånt.
bah!!
Doctor Snuggles
2010-02-13, 22:02
Haha, pinsamt, TS. Wyclef låter som redan nämt som ett får.
Och autotune börjar fan redan med första sångaren, och t.o.m. hon titanic snabbköpskassörskan har man (över)korrigerat av nån anledning.
Jävla idiotproducenter idag som har bånge på autotune.
Ok, finns några ok insatser, men överlag... riktigt pinsamt.
Och produktionen låter som nån jävla hissmusik.
Man såg tydligt en ny generation artister. Alla representerade sitt sound. Fick nästan gåshud när Celine Dion började.
Mäktigt!
Christyle
2010-02-13, 23:31
Wyclef förstörde hela låten och han själv är från Haiti grattis & personligen tycker jag inte att man ska rappa i denna låten annars va den KUNG!!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.