Visa fullständig version : Kollo trÄffen 28/2 !!
JA precis, vilka kommer titta förbi och slå krabbor ?
Själv kommer jag nog köra sig ett litet pass, dricka kaffe, glo på brudarna å snacka skit... Så det är bäst att de kommer lite tjejer :D
Pd
bulldozer
2010-02-11, 19:52
JA precis, vilka kommer titta förbi och slå krabbor ?
Själv kommer jag nog köra sig ett litet pass, dricka kaffe, glo på brudarna å snacka skit... Så det är bäst att de kommer lite tjejer :D
Pd
Kanske om jag orkar, men jag inte så mycket att titta på heller då min "tjej"-
faktor ligger nog på minus tio så du missar inget isåfall.
Frågan är, kommer det finnas passare om jag böjjer?? Kanske dax att försöka
persa igen :D:D.
Kanske om jag orkar, men jag inte så mycket att titta på heller då min "tjej"-
faktor ligger nog på minus tio så du missar inget isåfall.
Frågan är, kommer det finnas passare om jag böjjer?? Kanske dax att försöka
persa igen :D:D.
Allan kommer väll va där :D
Ironbabe
2010-02-11, 19:58
Jag tänkte komma och visa mina nya friidrottsövningar!
Andy.da.wohoo
2010-02-11, 20:01
Tyvärr inte. Men hade verkligen velat komma :(
Jacobsson
2010-02-11, 20:17
det kommer ett företag som kommer dela ut energidrycker,och kläder från Dcore finns att köpa,sen självklart bra priser på kosttillskott.
Som vanligt bor man 40.000mil för långt ifrån som vanligt :(
Jag kommer och tar med kakor !!
Sess kommer också.
Ja men dåså, då är det väl ett måste att ta sig till andra sidan stan :D
Hade det inte varit SM-helg så skulle jag nog kikat förbi. Nästa gång så (speciellt om det finns kakor)!
Sess kommer också.
Ballerina "Kladdkaka" ? *popcorn* *grr27*
Ballerina "Kladdkaka" ? *popcorn* *grr27*
u got it :)
Jag dyker som vanligt upp. Tar Pierre med sig kakor så tar jag med mig min kyckling och potatis :)
Koloträffar i Malmötrakten hade ju varit festligt nångång... *cry*
thompaboy
2010-02-11, 22:55
Kommer:)
Koloträffar i Malmötrakten hade ju varit festligt nångång... *cry*
Finns inget som hindrar att du drar igång en. Vi har haft ett antal trevliga träffar nere i Malmö men nu var det ett tag sedan...
öhm, vart e träffen? :)
Säger de inget om var det är så kan man väl räkna med att det är stockholmare som tror att universum snurrar runt dem..
Gabriel174
2010-02-11, 23:59
öhm, vart e träffen? :)
http://www.kolozzeum.com/forum/announcement.php?f=3
Jag kommer tror jag.
Ett MMA proffs kanske dyker upp och instruerar i teknik och kettlebells*flex*
Nu när man ändå bor i krokarna så kanske man ska visa sin nuna. Någon måste ju vara minst lixom.
Nu när man ändå bor i krokarna så kanske man ska visa sin nuna. Någon måste ju vara minst lixom.
Du ska inte vara orolig. Det är jätte blandat med människor och alla har roligt/trevligt.
Bara hojta till om du ser mig :)
Funderar på om man ska dyka upp? :) Hade trevligt på senaste koloträffen. Dock var det lite trångt.
Jacobsson
2010-02-12, 11:14
vi jobbar på mera utrymme,kanske ska möblera om lite så det får plats mera stolar.
BigSpawn
2010-02-12, 11:35
Jag ska försöka dyka upp:) har vart på två träffar nu, men då har det inte vart så många där så hoppas på bättre uppslutning denna gången:)
Christyle
2010-02-12, 13:30
vart ska detta äga rum då? vilken stad?
vart ska detta äga rum då? vilken stad?
Stockholm/Järfälla
Action Fighter
2010-02-12, 15:08
Funderar på att dyka upp. Dock känns Järfälla lite långt så jag får se hur jag gör.
Funderar på om man ska dyka upp? :) Hade trevligt på senaste koloträffen. Dock var det lite trångt.
Då får du träna och inte trängas med fika nördarna i antren :D :hbang:
PepzAdept
2010-02-13, 16:12
Siktar på att komma förbi också. Har hört att Baboom ska skjutsa dit mig :D
Siktar på att komma förbi också. Har hört att Baboom ska skjutsa dit mig :D
Haha, var har du hört något så konstigt?! *whatever*
PepzAdept
2010-02-14, 15:27
Det stod på internet, då måste det vara sant! :D
Då får du träna och inte trängas med fika nördarna i antren :D :hbang:
Träna ... ha ha ha ha ha det är bortkastad tid man kan äta kakor på och snacka skit.
Jag kommer och tränar*flex*
Jag hade verkligen velat komma, men jobb och ekonomi hindrar..
victor_n
2010-02-14, 22:21
Jobb ska ju inte hindra denna gång så lutar åt att jag faktiskt kan dyka upp:)
Christyle
2010-02-14, 22:42
Ay då för långt bort sorraay
bulldozer
2010-02-15, 06:24
Viktig fråga, kommer man kunna köpa (billiga!) shakers?? Köpte en på bänk-SM som jag
tappade bort nästan på en gång :(.
Viktig fråga, kommer man kunna köpa (billiga!) shakers?? Köpte en på bänk-SM som jag
tappade bort nästan på en gång :(.
Jepp , både billiga och sedan finns det även smartshake med Fairing tryck till salu till kampanjpris
Nitrometan
2010-02-15, 09:01
Jepp , både billiga och sedan finns det även smartshake med Fairing tryck till salu till kampanjpris
Å fan. Jag som redan gillar den smarta shakern. Å nu begåvar GUD den med ett tryck. :thumbup:
TACK GUD:bow:
Är träningen gratis, eller hur funkar det för oss som ska bli av med oskulden?
TACK GUD:bow:
Är träningen gratis, eller hur funkar det för oss som ska bli av med oskulden?
Japp, du skriver bara in ditt kolo namn :)
PS. Tänk på att det kan göra lite ont när man är ovan och glöm inte bort att berätta att det är första gången.... DS.
Japp, du skriver bara in ditt kolo namn :)
PS. Tänk på att det kan göra lite ont när man är ovan och glöm inte bort att berätta att det är första gången.... DS.
Är första gången på kolo-träff, vad trodde du:confused:
Möjlighet att träffa Baboom, bara åka dit:thumbup:
Är första gången på kolo-träff, vad trodde du:confused:
Möjlighet att träffa Baboom, bara åka dit:thumbup:
Inte bara möjlighet, utan jag kommer vara där *flex*
Även fast ingen nog skulle skratta eller ens bry sig så tar det emot att som liten nybörjarräka åka dit och vara en tredjedel så stor. Men det är kanske precis därför jag borde åka, för att samla på mig tips och kunskap från folk som kan saker.
Övertala mig gärna att komma =)
Även fast ingen nog skulle skratta eller ens bry sig så tar det emot att som liten nybörjarräka åka dit och vara en tredjedel så stor. Men det är kanske precis därför jag borde åka, för att samla på mig tips och kunskap från folk som kan saker.
Självklart skall du komma. Det spelar väl ändå ingen roll hur stor man är ? Det är värt att komma bara för att få tips & råd och träffa alla trevliga kolloiter:D
Självklart skall du komma. Det spelar väl ändå ingen roll hur stor man är ? Det är värt att komma bara för att få tips & råd och träffa alla trevliga kolloiter:D
Något elakt av just DIG att säga sånt, då blir jag ju så illa tvungen! Man kan ju inte gå emot Guds vilja.
Nu ska jag bara lista ut hur jag tar mig till Järfälla på lättaste sätt, cykel som är mitt vanliga transportmedel är inte gångbart i det här fallet. Ingen från Uppsala som ska dit med bil?
Något elakt av just DIG att säga sånt, då blir jag ju så illa tvungen! Man kan ju inte gå emot Guds vilja.
Nu ska jag bara lista ut hur jag tar mig till Järfälla på lättaste sätt, cykel som är mitt vanliga transportmedel är inte gångbart i det här fallet. Ingen från Uppsala som ska dit med bil?
Tåg? Till centralen och sedan vidare mot Järfälla, bör inte vara så krångligt?
Tåg? Till centralen och sedan vidare mot Järfälla, bör inte vara så krångligt?
Inte krångligt men ej heller det självklara valet om det nu hade funnits bussalternativ, vilket det inte verkar som att det finns.
Mr.Sjöborg
2010-02-15, 15:08
De finns ingen chans att man kan åka med nån från typ gullmars? vore skoj att dyka upp men 2timmars resväg kommunalt känns lite overkill...
EDIT:självfallet mot betalning, antingen får man klämma på min lilla bicep eller pengar, your choice!
bulldozer
2010-02-15, 15:28
Coolt, chansen att jag dyker upp ökade nu dramatiskt ;).
Ps. Får vi begära dispens från magnesiumförbudet också?? *Sneel hest*
Du ska inte vara orolig :)
Kommer att vara folk i alla storlekar och alla är jätte trevliga. Ingen som vågar annat när GUD är där :whipped:
Hur pass billigt blir det med kolos vassle? ^^
Kim Jong Il
2010-02-15, 19:32
Får vem som helst komma? Måste man ha varit medlem på kolozzeum en viss tid?
Får vem som helst komma? Måste man ha varit medlem på kolozzeum en viss tid?
Nix, kom du, alla är välkommna !!
Men lova att du är en 1.55m NordKorean med extra höga platåskor.. OK :D
Pd
Jag kommer nog, och tar med kameran så man kan ta några foton om det är tillåtet ;)
Jag kommer nog, och tar med kameran så man kan ta några foton om det är tillåtet ;)
Det ska inte vara några problem. Gymfocus kommer ju även vara där att filma. Så det är bara kamma sig och börja pumpa *flex*
Det ska inte vara några problem. Gymfocus kommer ju även vara där att filma. Så det är bara kamma sig och börja pumpa *flex*
Då kommer jag lätt, mest för att få ta bilder på alla :D
Du ska inte vara orolig :)
Kommer att vara folk i alla storlekar och alla är jätte trevliga. Ingen som vågar annat när GUD är där :whipped:
Din MMA polare ( Sawinski) som vill bli Bodybuilder kommer oxå och instruerar i kettlebells*flex*
Din MMA polare ( Sawinski) som vill bli Bodybuilder kommer oxå och instruerar i kettlebells*flex*
Ja, men han är ju ingen rädd för. Ser ju ut som Nalle Phu *flex*
Inte som gud som ser ut att kunna äta barn...
Fy satan vad läskigt med en stor Nalle Puh som slåss... låter som en mardröm man hade när man var liten.
Fy satan vad läskigt med en stor Nalle Puh som slåss... låter som en mardröm man hade när man var liten.
Det värsta är inte att han trivs i trikå, utan att han skrattar och ser glad ut. Så prata helst inte med honom.
Sen är det konstigt att han alltid dyker upp när det är massor av baddybuilders i huset...
Det värsta är inte att han trivs i trikå, utan att han skrattar och ser glad ut. Så prata helst inte med honom.
Sen är det konstigt att han alltid dyker upp när det är massor av baddybuilders i huset...
En stor skrattande MMA Nalle Puh i trikåer, du försöker verkligen skrämma folk från att komma till den här träffen? =)
En stor skrattande MMA Nalle Puh i trikåer, du försöker verkligen skrämma folk från att komma till den här träffen? =)
Haha, nej då. Det kommer bli sjukt kul!
Mina Hundar gillar mig i alla fall:D
victor_n
2010-02-19, 15:35
liten bump. medelar bara att jag dyker med största sanolikhet upp:)
Jag och min bättre hälft kommer att visa våra nunor där.
Och det är kramkalas med Valle (och även andra frivilliga såklart :D).
Jag och min bättre hälft kommer att visa våra nunor där.
Och det är kramkalas med Valle (och även andra frivilliga såklart :D).
WOHO! Jag vill, jag vill!!
WOHO! Jag vill, jag vill!!
Gruppkram! http://bestsmileys.com/hugging/6.gif
Jacobsson
2010-02-20, 19:44
bulldozer du får inte dispans med magnesium tyvärr.
det är en regel vi har i gymmet.
att inte använda det.
Bump, kom och se Jörgen i tights !!
Bump, kom och se Jörgen i tights !!
Eeehhh, nä. Jag tänkte inte ens träna. Och absolut inte i tights. *screwy*
Attans, Allan kan nog ställa upp.
Jag har sett honom fylla ut dom!
VA?! Du ska ju vara med på mitt lätta benpass ju!
Attans, Allan kan nog ställa upp.
Jag har sett honom fylla ut dom!
Hmm, ja, det är ett bättre alternativ.
Men annars har jag sett dig fylla ut dom rätt bra också. :thumbup:
Det finns inga lätta pass. ;)
Jag har försökt i åratal att få med Jörgen på benpass. *gah!*
Jag har försökt i åratal att få med Jörgen på benpass. *gah!*
Vi har faktiskt kört böj ihop på Frescati en gång i forntiden.
Jag är fö rädd för era benpass. http://bestsmileys.com/scared/7.gif
Det finns inga lätta pass. ;)
Men att köra ben med en liten liten smurf är absolut inge farligt. Plus att jag alltid kör två benpass i veckan och det här är det lätta :)
Lite frontböj, finnen och två andra trevliga ben övningar *flex*
Men att köra ben med en liten liten smurf är absolut inge farligt. Plus att jag alltid kör två benpass i veckan och det här är det lätta :)
Lite frontböj, finnen och två andra trevliga ben övningar *flex*
Ahhh, finnen. Där sprack det. Mitt huvud väger så mycket att jag inte kan göra finnen. :D
Nåja, vi får se hur det artar sig.
Jag har skickat barnen på sportlovs internat hos svärföräldrarna, så ja lär va där en längre tid. Vill ju förgylla er annars så tråkiga vardag :D
Pd
BUMP
Bara 4 dagar kvar !!!!!!!
http://www.cheesebuerger.de/images/midi/liebe/a054.gif http://www.cheesebuerger.de/images/midi/liebe/a074.gif
Ska alla köra ben, trodde man bara tränade armar på kolo-träffar!!
(Därav min planering att träna ben, lätt även här)
Ska alla köra ben, trodde man bara tränade armar på kolo-träffar!!
(Därav min planering att träna ben, lätt även här)
Svaret är enkelt. Kör man ben så är det ok att ha mycket kläder på sig, så kan man gömma sin form lite snyggt.
Svaret är enkelt. Kör man ben så är det ok att ha mycket kläder på sig, så kan man gömma sin form lite snyggt.
Som om du skulle behöva gömma dig? (Eller kanske konkurrenterna lurar bakom hörnen!!)
Antar att det kommer finnas många som kan hjälpa en klen stackare med tekniken i bla böj??
PepzAdept
2010-02-24, 20:56
Så åkte man på att jobba på söndag. Piss. Vet iofs inte riktigt när jag slutar men gissningsvis kommer man ju missa träffen i alla fall. :/
Så åkte man på att jobba på söndag. Piss. Vet iofs inte riktigt när jag slutar men gissningsvis kommer man ju missa träffen i alla fall. :/
Man kan alltid bli sjuk. :em:
PepzAdept
2010-02-24, 22:25
Haha, ja eller skylla på snön... synd att jag bor fem minuter från jobbet bara och farsan är chef ;)
:cryout:
Skulle varit i tokholm på snabbvisit i helgen och hade tänkt besöka koloträffen osså, men avbokade mina tågbiljetter idag due to har-inte-tid-med-sj-förseningar. Fan också, hade varit kul att komma dit!
Då stod det alltså fel på internet? Jag ska alltså inte hämta upp dig :banned
PepzAdept
2010-02-25, 16:54
Det verkar så? Vad ska man tro på nu? Aftonbladet kanske... där stod det inget om att du skulle hämta mig vad jag vet ;)
Det verkar så? Vad ska man tro på nu? Aftonbladet kanske... där stod det inget om att du skulle hämta mig vad jag vet ;)
Jag är faran som lurar i natten, jag är Andy duck... Jag knackar på din vänstra axel men står vid din högra...
PepzAdept
2010-02-25, 22:05
Läskigt. Dock hör man dig ju alltid på håll, du pratar ju oavbrutet ;) haha
Jacobsson
2010-02-26, 09:55
så nu är det inte änns 2 dagar kvar tills vi ses.
to be there or not to bee theeere
victor_n
2010-02-27, 20:40
Imorn kl 12 ses vi om inte SL strular! *flex*
Jag kommer nog att missa denna tillställning och skyller allt på PEZ det feta aset
Skulle som vanligt varit kul att träffa den ärrade Gud och det lilla äpplet med ådror (baboom)igen, men tyvärr så var det ingen Sthlm resa inplanerad till denna helg.
Skulle som vanligt varit kul att träffa den ärrade Gud och det lilla äpplet med ådror...
Mycket rolig mening :D
Kom och mata djuren !!!
*popcorn*
Kom och mata djuren !!!
*popcorn*
Djuret. Resten är bara dwarfs..
Håller byggartummar & tår för att SL funkar, I'm off*flex*
Piranha vill ha Ballerina kladdkaka
Kommer förbi vid ett tiden =) kul grej
kommer förbi vid ett tiden =) kul grej
+2
thompaboy
2010-02-28, 11:38
+2
+3, kommer runt halv 1.
Fortsätter med bilder här (http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?goto=newpost&t=144498)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.