handdator

Visa fullständig version : Deffningsfilm - Projektarbete

Simon_aeg
2010-01-27, 20:22
Tjena alla!

Jag planerar att göra en "deffningsfilm" som projektarbete i 3an. (Nästa år för mig).

Antar att alla vet vad jag menar då. Förtydligar ändå. Jag ska gå ner i vikt och samtidigt spara så mycket muskler som möjligt!

Jag har tänkt att visa i filmen hur allt kommer att vara upplagt när det gäller kost, träning osv. Målet är även att göra den intressant för övrigt folk som inte bygger. Det bygger ju ändå på samma principer när man går ner i vikt...

Kommer även att sluta med att jag tävlar i AF på Decembercupen! *flex*

(Eller det får vi se ;) kan inte avslöja något! Haha!

Har tänkt mig att filmen ska vara lite "dokumentär aktig".

Tycker ni det är en bra idé? :D Kom gärna med förslag!

Kwon
2010-01-27, 20:27
Bra idé!

Jpn
2010-01-27, 20:42
tycker helt klart det är en intressant och bra ide.

Bear Grylls
2010-01-27, 21:05
Om du är bra på med film och redigering så tycker jag det verkar som en bra idé att följa din väg mot tävlingsform och sen se när du tävlar.

Baboom
2010-01-27, 21:30
Sånt är alltid roligt. Brukar själv filma under mina dieter.

Tänkte för första gången göra en lite mer seriös film.

Så jag tycker absolut att det är en bra ide. Jag personligen tycker att det är skoj att följa :)

gzr
2010-01-27, 22:10
Det blir sjukt mycket mer intressant om du är öppenhjärtig och berättar om dina personliga erfarenheter under gången också, imo.
Men en bra idé, helt klart!

Rex
2010-01-27, 22:31
Gör detta som > "mini projekt vid sidan om.."

lägg en kamera nån stans, ta en ny bild varje dag.. eller varje vecka.. sen lägger du in den i slutet av videon! Sånt brukar vara väldigt motiverande.

Good luck!

Anton Fräs
2010-01-28, 02:32
Låter som en väldigt kul idé. Var beredd på att redigering tar lång tid om det ska bli bra, speciellt om man inte är ÜBER på det.

rooz
2010-01-28, 08:21
Annars har ju flera bilder visat sig funka grymt för att se resultatet:)

Simon_aeg
2010-01-28, 08:33
Okej men det låter skit bra! *flex*

Jag är bra på videoredigering och jag har all hjälp jag behöver med sådant i skolan! I min gymnasielinje så får vi tillgång till kameror och lär oss Adobe Premiere Pro osv.

Ska satsa på att göra den riktigt bra! Och samtidigt göra den intressant och lärande! ;)

Tänkte lägga upp det lite såhär. Ska försöka att inte spoila..

Framgång vecka för vecka, träning, KM här jag bor, AF decembercupen & så hade jag tänkt att gå runt och intervjua kroppsbyggare under Luciapokalen :hbang: