Visa fullständig version : Löpartajts på gym - Ja eller Nej?
Topic says it all. Jag tränar ibland med löpartajts.... ;)
om du är tjej är det okej, annars inte.
tjej - YES
dude - vet inte
Aldrig! Fyfan. Tom jag känner mig homosexuell då blicken nästan sliiiiiits ner mot skrevet ofivilligt!
Pösigare träningsbyxor eller shorts om du har riktigt bra ben ;)
svennebanan
2010-01-24, 21:11
tjej - YES
dude - vet inte
Styrkelyftare - YES
Pudzianovski
2010-01-24, 21:11
Tjej: OK
Kille: OK
Ninja: Tveksamt. Det är upp till varje enskild ninja att bestämma.
Ninja: Tveksamt. Det är upp till varje enskild ninja att bestämma.
+1 Haha! :D
Aldrig! Fyfan. Tom jag känner mig homosexuell då blicken nästan sliiiiiits ner mot skrevet ofivilligt!
Du tar lunarstormbilder på dina mage men har synpunkter på huruvida det är rätt eller inte i med tights. Bra där.
Du tar lunarstormbilder på dina mage men har synpunkter på huruvida det är rätt eller inte i med tights. Bra där.
haha, +1.
Topic says it all. Jag tränar ibland med löpartajts.... ;)
Har du snygga ben så, visst.
Degpekka
2010-01-24, 21:22
Ja, det måste ju va okej...
2:14...
hiWM7vzbp0Y
Tights funkar alltid. Ben är hett.
Tråd låst.
Har man snygga ben och stjärt så ja. Har man det inte så blir svaret nej. Kön är irrelevant. Att köra sin benpass med tights är för övrigt en otroligt skön känsla. Man får en helt annan rörelsefrihet.
Skit i samma, man kör det man trivs i. Varför ska man bry sig om andra tycker det är ok ??
Jag har haft tights på gymmet typ två gånger. Kände mig lite uttittad men sket i det. Folk får gärna tycka att jag ser sjukt störd ut på gymmet, för jag tänker likadant om alla andra ändå.
+1. Då får den :)
Det är fan fult både på tjejer och killar.
Att ben är hett är ett dåligt argument. Alla med god smak inser att man sällan gör det heta hetare genom att dra på något godtyckligt tajt klädesplagg. Om det var så enkelt skulle ju detta var hetaste outfiten ever:
http://images.dailyradar.com/media/uploads/showhype/photos_large/2008/08/24/heidi-montag-maxipad.jpg
Och nej, det är det inte.
Nu har jag kommit på en nobelprisvinnande grej..
Om det märks att någon inte bryr sig om vad andra tycker, då tänker man inte så mycket om denne? Har jag rätt?
Jag har haft tights på gymmet typ två gånger. Kände mig lite uttittad men sket i det. Folk får gärna tycka att jag ser sjukt störd ut på gymmet, för jag tänker likadant om alla andra ändå.
Jag har svårt att förstå denna mentaliteten. Hur kan du tycka det?
Det råder ju en tajtshype på gymmen startat av Pipphi himself.
så mitt svar är som minis, absolut.
På tjejer som är byggda för det är det så sjukt sexigt att jag måste kämpa för att kontrollera mina bestialiska lustar.
hertzman
2010-01-24, 21:59
Som Afasi sa, jag kunde inte bry mig mindre. Känner man att det är skönt att träna i så go for it. Om man orkar bry sig om vad andra har på sig på gymmet har man för lite att göra. Så länge man inte stinker gammalt as funkar allt, inklusive ninja-outfit.
Äger 4 stycken och tycker var sak på sin plats = löpartajts på gymmet eller löparspåret ja, löparttajts på fiket sörplandes en latte nej.
Har tajts ibland när jag tränar ben,
för att hålla benen varma och ha mindre motstånd än
"tjock"byxor.
Stå och bicepscurla i tajts, däremot, skulle kännas konstigt.
Clarkolofsson
2010-01-24, 22:20
Finns det något värre än mössa på gymet så är det dessa homoerotiska tajts. *burr*
Har man grofva ben är det snyggt, annars är risken stor att det inte ser så jävla häftigt ut. Men sist och slutligen, vem fan bryr sig om man gillar att träna i dem?
Finns det något värre än mössa på gymet så är det dessa homoerotiska tajts. *burr*
Angående tajtsen: to every man and woman for himself. Jag har inte tajts men däremot tajta yogabyxor som bara vinklar ut över foten, jätteskönt att köra benövningar i. Tajts ser ju lite märkligt ut innan man vant sig, men det funkar det för folk så kör.
Angående mössor: jag undrar precis samma sak angående keps!*screwy*
Ingenting jag hade haft på mig. =p
Man får väl ha vad man vill. Gymmet är ingen catwalk och själv ser jag förmodligen ut som någon knepig sjuttiotalsfigur i mina röda fleecebyxor och fula linne.
Jag har svårt att förstå denna mentaliteten. Hur kan du tycka det?
Tycka vad?
Jag har "vanliga" ben och shorts. De är håriga dessutom, och ådriga. Är det provocerande? :)
Tjejer får gärna ha tights, det ser trevligt ut. Jag ser ingen annan funktion med löpartights på gymmet.
Angående mössor: jag undrar precis samma sak angående keps!*screwy*
Lär ju bli varmare i mössa dock. Själv tycker jag bara det ser löjligt ut, både en tight mössa, gärna med en stor kedja runt halsen eller en för liten keps åt sidan/bakåt.
Ja, det måste ju va okej...
2:14...
hiWM7vzbp0Y
Det där är egentligen inga tights, han köpte de där byxorna för jättelänge sedan och gillar dem så pass att han använder dem trots att han har vuxit ur dem. :D
Det är så tightsmodet bland byggare uppkom. Helt enkelt folk som vuxit ur sina gamla pösbyxor!
Novaindex
2010-01-25, 04:17
Garanterat att man ska ha det man trivs bäst i än va andra tycker .... tycker dom inte om de nån ha på sig får dom väl låta bli att titta då ;)
Scorpionida
2010-01-25, 07:11
Avgör själva...
http://img20.imageshack.us/img20/7388/img0573q.jpg
Avgör själva...
http://img20.imageshack.us/img20/7388/img0573q.jpg
Frågan är väl hur det kommer sig att du hittade den bilden ;) Hehe, nä, det ser hemskt ut, men å andra sidan så är det inte löpartajts.
Absolut (annars diskvalificerar jag ju mig själv). Vad gäller homoerotiken etc. har jag svårt att se att tajts skulle vara "värre" än t.ex. de där herrlinnena med ärmhål ned till byxlinningen.
Nu äger jag inga tights, men ska definitivt köpa så fort jag får tummen ur. Efter ha knäböjt med tävlingstrikån (nedrullad och i praktiken som tights) så insåg jag rätt snabbt hur skönt det är att sätta sig och slippa tyg som stretat och stör eller för långa byxben som hamnar under skorna när man kliver ut med vikten på ryggen.
Hur det ser ut? kan knappast bry mig mindre, jag är iaf inte naken....
Dessutom är tights överlägset att (sumo-)marka i.
Ja, varför inte. Om man tycker att det är skönt att träna i tajts så ska man göra det. Jag tycker själv att det kan kännas bra att träna i dem ibland, speciellt när jag kör knäböj, bänk och marklyft. Shorts över tajtsen har jag också ibland.
LadyInsane
2010-01-25, 09:07
Dessutom är tights överlägset att (sumo-)marka i.
Även för smalmark!*flex*
Kommer garanterat använda mina löpartajts på gymmet någon gång. Gärna med bar överkropp!
jag kommer lägga på mig tights när jag kan göra det här!
sbFGdpQD_O0
Så länge man inte kan urskilja tydliga konturer så är det okej.
Outfit till höger duger väl på gymet?
http://img163.imageshack.us/img163/3195/stevebconitrometan.jpg
http://img163.imageshack.us/img163/3195/stevebconitrometan.jpg
Nitrometan
2010-01-25, 14:13
Outfit till höger duger väl på gymet?
Tja, till höger eller till vänster, man ska ha det man trivs i.
Edit: Bra filnamn på bilden! :thumbup:
Alltså, även om man inte har snubbens "build" till höger och kanske är lite hårig, hade en sådan outfit varit accepterad på gymet/Planet Fitness?
Om man trivs i det: kör hårt. Själv hade jag haft svårt för det. Har ju rätt snygg ben/rumpa och man vill ju inte ha för många blickar. Det är lagom med vanliga shorts.
Träna i det du känner dig bekväm i. Orka bry sig om vad random tomtar på internet eller gymmet tycker.
jag tränar i löpartajts för att dra till mig flickornas blickar. Ofta lägger i en ihoprullad strumpa också. Fram då... inte bak..
Så länge man inte har en kroppsbyggnad som barbapappa så kan det väl få vara okej. Något utav det värsta jag sett på gymmet var en kille byggd som ett päron som hade på sig någon form utav brottartrikå med ovandelen hängandes ut under en halvtrasig slapp vit t-shirt.
Något som jag tycker är oacceptabelt är att dra runt i boxningsskor och stå och skuggboxas mellan seten. Helst ska det vara helt uppenbart att man knappt sett en boxningsring på bild.
Så länge man inte har en kroppsbyggnad som barbapappa så kan det väl få vara okej. Något utav det värsta jag sett på gymmet var en kille byggd som ett päron som hade på sig någon form utav brottartrikå med ovandelen hängandes ut under en halvtrasig slapp vit t-shirt.
Något som jag tycker är oacceptabelt är att dra runt i boxningsskor och stå och skuggboxas mellan seten.
Guilty as charged! :D
Eddie Vedder
2010-01-25, 17:19
Givetvis! Jag varierar mellan tights och löparshorts. Tightsen blir det när jag känner mig lite blyg.:D
Något som jag tycker är oacceptabelt är att dra runt i boxningsskor och stå och skuggboxas mellan seten. Helst ska det vara helt uppenbart att man knappt sett en boxningsring på bild.
Tur att du inte såg rundsparkarna iaf! ;)
Så länge man inte kan urskilja tydliga konturer så är det okej.
Jag förstår vad du menar...
http://daz.blogg.se/images/7715_poland_1162142253.jpg
det där är ju bara fel...:Virro
Tur att du inte såg rundsparkarna iaf! ;)
:laugh: Då hade jag nog dött på fläcken.
det där är ju bara fel...:Virro
Det finns värre :)
http://www.cykelklubben.se/cykelklubben/images/users/923/923_Blog_200709101333_VD2O.jpg
Cyklist iofs och inte löpare, men tajt så det räcker i alla fall...
Eddie Vedder
2010-01-25, 17:38
Cyklist iofs och inte löpare, men tajt så det räcker i alla fall...
Ja en riktigt idrottare. Inte alls ett fyllo på en skitig festival eller så?:D
Ja en riktigt idrottare. Inte alls ett fyllo på en skitig festival eller så?:D
Nej nej inte alls :)
Det går inte att låta bli att spekulera i hur de ser ut utan.
CrazyJoeDavola
2010-01-25, 18:33
Q__jE4cKNNc
gief tjejer i tights på gymmet.
http://i47.tinypic.com/2yxg26g.gif
Tights är bra skit, snyggt eller inte.
för de uppmärksamhetskåta kan det med fördel stoppas i en tubsocka (obs fram).
för de uppmärksamhetskåta kan det med fördel stoppas i en tubsocka (obs fram).
Why stop at ONE? :D
CrazyJoeDavola
2010-01-25, 18:42
Hur många minuter har du tittat på "bob-sled-bruden" idag Kwon? :D
Hur många minuter har du tittat på "bob-sled-bruden" idag Kwon? :D
It's mesmerizing eh? ;)
Träna i det du känner dig bekväm i. Orka bry sig om vad random tomtar på internet eller gymmet tycker.
Hallelulja!
Arnesson
2010-01-25, 19:16
Jag kommer aldrig klä mig i tights då det skulle kännas mycket fel. Men andra får väl ha det om dem tycker det är en bra idé.
Arf Pingvin
2010-01-25, 20:53
Tightsen sitter under basketshortsen. Grymt skönt träna i tights. Det inser alla som inte fuskar med benträningen.
Mina löptights (mörkblå Newline) är inte alls så avslöjande som de röda cykeltights som visas på bilden där. Tror det har mycket med färgen att göra.
Mina löptights (mörkblå Newline) är inte alls så avslöjande som de röda cykeltights som visas på bilden där. Tror det har mycket med färgen att göra.
Det har med storleken att göra, inte färgen :D
Tycker det är så oviktigt att se tuff ut på gymmet, så.. ja.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.