handdator

Visa fullständig version : Svalt nå olämpligt?

Snafu
2010-01-20, 18:44
Har du nånsin svalt något olämpligt? Jag lyckades precis slicka i och svälja lite ariel gel i tron att det var lasagnesås på fingret. Mkt parfymsmak i munnen just nu. Hoppas magsäck och hals inte blir irriterad (högst osannolikt iofs) men garderar mig med öl.

mangs
2010-01-20, 18:49
Kan nog komma många roliga och intressanta svar i denna tråden.

Kommer själv inte på något konkret just nu men nog får man i sig ett och annat som man inte har koll på. Har man ätit något som är giftigt kan man kontakta "råd vid förgiftningstillbud" hos giftinformationen och veta hur man skall göra. Förvånansvärt ofta skall man bara låta det vara och dricka mycket vatten eller mjölk. Kräka upp det är oftast det sista man skall göra men som sagt, kolla gärna upp det

von huff
2010-01-20, 18:50
Svalde en karamell som polaren hade gnidit röven med.AAAArghj

Trapper Buzz
2010-01-20, 18:52
VI har en såndär affisch på badrumsdörrn: skölj, drick, kräks inte!!

Drfg
2010-01-20, 18:55
Åt en mask när jag var liten eftersom jag sett ett barnprogram på tv där det var 2 killar som utmanade varandra att göra grejer och en av utmaningarna var just det. Rekommenderas inte kan jag säga :D

mulliy
2010-01-20, 18:58
Haha, jag var på bio för väldigt länge sen, så gick en kompis som jag satt bredvid på toa. Och jag ser en godispåse på hans säte och tror självklart att det är hans och tar lite. Senare så satte han sig på påsen också kom det fram att han inte hade något godis med sig. Så vi kollade på påsen, den hade gått ut för 1½ år sen, antagligen legat öppnad i 2 år.

KalleBalik
2010-01-20, 19:03
Jag förvarade nån dl tvättmedel i ett glas vid ett tillfälle, och en gång när jag kom hem på fyllan och var törstig så tog jag första bästa glas och fyllde upp med vatten och svepte...givetvis var det ju glaset med tvättmedlet i, det var inte särskilt gott.

Nipkiss
2010-01-20, 19:06
När jag var liten åt jag sånt där limpulver som blandas med vatten som följer/följde med pussel i tron om att dom hade skickat med lite godispulver åt mig.

Drfg
2010-01-20, 19:08
Usch, kom på ännu en sak jag svalt som var ännu äckligare, hade haft en flaska cola stående på rummet ett tag, blev törstig och tog en klunk så märkte jag att den hade hunnit börjat mögla, mögelcolan förvandlades snabbt till en spya på golvet :/

G_lund
2010-01-20, 19:12
Jag at tapetklister när jag var liten
Bet sönder nagra glas pa krogen när jag var mindre ocksa :D

Frantic
2010-01-20, 19:22
Åt en mask när jag var liten eftersom jag sett ett barnprogram på tv där det var 2 killar som utmanade varandra att göra grejer och en av utmaningarna var just det.

Ahhh gammal klassiker! Någon som kommer ihåg namnet?

fiskebulle
2010-01-20, 19:31
En polare berättade igår om en riktigt tabbe under jullovet.. Han hade traskat in på en hemmafest och hittade till sin stora lycka (eftersom han var nästan nykter) en dunk med hembränt, finne som han är så skruvar han av korken och drar i sig en stor klunk. Surprise! Det började göra ont som fan och han spottade och fräste, vänder på dunken and behold.... Det var inte hembränt utan maskindiskmedel, ni vet som man använder till industridiskar... Han har numera en sönderbränd hals och en jävla massa sår på läpparna.

Inte så kul för honom, men jag fick mig ett fett garv.

Linnet
2010-01-20, 19:33
Ahhh gammal klassiker! Någon som kommer ihåg namnet?

Astrid Lindgren: Hoppa högst?

ryssen
som rörkökare så har man rotat i många avlopp och det har självklart stänkt i ansikte och läppar men man vänjer sig.har handsprit i bilen om man inte kommer åt och tvätta händerna innan man käkar ostmackan;)

1911
En gång drack jag 1 dl Yes diskmedel under en psykos. En röst sa till mig att om jag inte drack 1 dl så skulle jag skändas. Jag drack... :)

Kross
2010-01-20, 19:34
Det vidrigaste måste nog ha varit när en f.d polare blandade en grogg åt mig. Han skulle blanda med Sprite och till min förvånan är groggen turkosblå med ett tjockt och frodigt skum. Tänker inte mer på det och tar en stor klunk av häxbrygden. Skiten kommer upp lika fort som det gick ner och det visar sig att han hade blandat groggen i ett glas som det låg en generös portion diskmedel i, och inte nog med det hade han tagit sprit från en hembräntflaska som han råkat lägga ut en fet lössnus i. "Men vadå, jag silade spriten 20 gånger! Det är inga snussmulor kvar!".

Jajje
2010-01-20, 20:22
När jag var utomlands i somras råkade en polare fimpa sin cigg i min ölburk (likadan burk som stod i mitten på bordet som askkopp). Jag märkte ingenting och tog en relativt stor klunk öl, som åkte ut ur munnen betydligt fortare än in. Hängde ut över balkongräcket och spottade öl/aska en stund. Fyfan vad vidrigt det var..

Durden
2010-01-20, 21:23
Hade en period när jag svalde klockbatterier, minns inte om det var särskilt gott men det var inte roligt när de skulle ut.

tsp
2010-01-20, 21:26
Värsta jag kan komma på just nu är väl någon smaskigt unken fittta man varit och gottat in sig i med käften. Tror inte jag lyckas klämma i mig så mycket annat otrevligt.

feyin
2010-01-20, 21:51
Var på lan, andra natten. Satte mig vid en polares dator, såg en godis. En ensam godis. GOTT! Tänkte jag, åt upp den. Fick senare veta att kompisen hade haft den i näsan och hållt på och äcklat sig.

Moxy Heart
2010-01-20, 22:03
Som funktionärer på svenska ralleyt kan man lätt bli uttråkad. Man kan börja skojbrottas...man kan få en uppercut av en fot och svälja en glödande cigarett.

Bear Grylls
2010-01-20, 22:16
Inte nu på senare dagar kanske men när jag var liten hade jag någon jävla fetish för att stoppa in runda saker i munnen. Typ små spelkulor och sånt så en och annan kula slank ju ner när man var mindre :D

Zakath
2010-01-20, 22:22
Skojbråkade med en tjej om vem som skulle få äta sista mandeln ur en burk, efter ett bra tag bänder jag något ur hennes hand och stoppar det snabbt i munnen, tuggar och sväljer med en triumferande min. Det visar sig att det inte alls var sista mandeln, det var något hon hittat på golvet - jag vet fortfarande inte vad det var. :/

Rockhard
2010-01-20, 22:29
Jag har en burk med gammal propplösare i skafferiet. Det ser ut som strösocker.

shut teh face
2010-01-20, 22:39
Jag har inte gjort det själv men en gång blanda jag en grogg åt en kompis som var full som ett ägg

Redbull, Vodka, gott så länge. Men jag hällde också i lite chilinötter, massor (massor) med salt, och rörde runt med en cigg (som var tänd), han tyckte den va god. :D Fast han var för full för att märka något antar jag. :laugh:

Degpekka
2010-01-20, 22:41
Hade en period när jag svalde klockbatterier, minns inte om det var särskilt gott men det var inte roligt när de skulle ut.

Haha, va fan! :D nyttigt!