handdator

Visa fullständig version : Nyheterna - Tråden för oss som vill veta vad som hände sen!

High1ander
2010-01-14, 00:56
Det finns så många galna nyheter man läser om på interwebben och i tidningarna, ibland undrar man vad hände sen?

Fick personen fängelse? Blev det bättre sen? Hittade man sakerna sen?

T.ex. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5195173.ab tjejen som sålde sin oskuld för 100 000kr och sen fick tyska skatteverket efter sig eftersom de ansåg att det var ett jobb, åkte hon dit?

Så i denna tråd frågar man och i bästa mån svarar man på "vad hände sen"?

Jag har redan en som jag undrar "hur fan kommer det gå", men den är så pass ny att de dröjer nog ett år innan den är färdig... http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6415640.ab 80-årig kvinna som blev påkörd och fastna i vindrutan på en bil körandes av en 23-årig student som inte stanna utan körde vidare 7 km, kvinnan dog.

Tricce
2010-01-14, 01:03
Trodde nästan det var en tråd om uppföljning på trådarna som ibland skapas här på kolo om folks val och kval ve och vä.

High1ander
2010-01-14, 01:07
Trodde nästan det var en tråd om uppföljning på trådarna som ibland skapas här på kolo om folks val och kval ve och vä.

Man kanske kan incorporejta det också?

High1ander
2011-01-16, 23:20
Bump, ohoho, ahah, men jag undrar om någon vet vad som hände med den "kvinnliga" löparen tror jag det var som tog någon OS-medalj, men alla trodde det var en man. Vad hände, visade det sig att det var en man eller tjej?

Nitrometan
2011-01-17, 08:45
Bump, ohoho, ahah, men jag undrar om någon vet vad som hände med den "kvinnliga" löparen tror jag det var som tog någon OS-medalj, men alla trodde det var en man. Vad hände, visade det sig att det var en man eller tjej?
Hon är en kvinna.

rooz
2011-01-17, 09:03
Tydligen ska en rysk tidning publicera "Artic-Sea" historian, som de fått från Wikileaks.

MasterChief
2011-01-17, 09:04
Akrylamiden!? Vad hände med Akrylamiden?

Yes
2011-01-17, 09:25
Vad hände med svininfluensan?

Skogsdöden?

Maltodextrinet?

High1ander
2011-01-17, 09:43
Vad hände med svininfluensan?

Svininfluensan jobbar på, dödade nyligen en sångerska i nått brittiskt band.

Drfg
2011-01-17, 09:56

Caster Semenya, hon får tävla som dam nu igen iaf.

High1ander
2011-01-17, 11:37
Caster Semenya, hon får tävla som dam nu igen iaf.

Tack, googla henne o läste lite på wiki, verkar som hon eller rättare sagt IAAF, inte kan direkt avgöra om hon är kvinna eller inte, men att hon är kvinnligt nog att tävla som kvinna. Aja, jag fattar inte riktigt, det är tufft läge. Då folk ska ha rätt till privatliv, men man ska också ha rätt att ifrågasätta och kontrollera att folk inte är dopade (eller är män i kvinnosporter)...