handdator

Visa fullständig version : Herr Krampus

Anton Fräs
2010-01-12, 17:35
Jag tog mod till mig och beställde en tavla av den ädle herrn och jag är mycket nöjd med resultat. Ni ser det på bilden här under, tyvärr gör inte min blixt tavlan rättvisa!

http://i50.tinypic.com/ngzsys.jpg

Nina L
2010-01-12, 17:36
Störtsnygg, men kan du inte ta en ny bild där man ser den i sitt sammanhang?

Pudzianovski
2010-01-12, 17:39
Krampus är duktig på att måla men också snäll :thumbup:

Anton Fräs
2010-01-12, 17:39
Störtsnygg, men kan du inte ta en ny bild där man ser den i sitt sammanhang?

Där den egentligen ska sitta har massa planscher och grejer på sig just nu, projekt rivning ska påbörjas när ork infinner sig :D

Nina L
2010-01-12, 17:40
Pffft!

130kg finsk sisu
2010-01-12, 18:16
WTF? Vad tar Kramppe i betalt?

Pdaddy
2010-01-12, 18:39
Krampman, vart e han !!! Ja har ju Storformatskrivare om han vill göra en mindre upplaga av nåt, storformat scanner åsså såklart

Krampus
2010-01-12, 21:18
Yo! :)

Glad att du gillar den Anton!

Pdaddy: Låter klart intressant! Jag bor dock inte kvar i Sthlm, men jag snackade med Pirre idag om att åka upp om någon månad.
Kanske kan styra ngt?

Baan
2010-01-12, 21:21
Den var fräsig faktiskt.

Skaegge
2010-01-12, 21:25
Snygg! Synd att du gjort en liknande längre ner på sidan. Och "svarta träd" verkar du ha massproducerat. Ikea nästa?

omnibus
2010-01-12, 21:41
Fan vad snyggt rent ut sagt, kanske skulle beställa något när man flyttat till nya lyan. Vad tar du för en tavla i liknande storlek?

Krampus
2010-01-12, 23:51
Den var fräsig faktiskt.
Snygg! Synd att du gjort en liknande längre ner på sidan. Och "svarta träd" verkar du ha massproducerat. Ikea nästa?
En? Jag har säkert gjort 15 liknande. De är ett tema som heter vredens lamm och det var kundens önskemål.
Din mamma jobbar på IKEA. :thefinger
Fan vad snyggt rent ut sagt, kanske skulle beställa något när man flyttat till nya lyan. Vad tar du för en tavla i liknande storlek?
Det vore kul om du gjorde. Skicka ett PM!

hultman
2010-01-13, 00:14
En? Jag har säkert gjort 15 liknande. De är ett tema som heter vredens lamm och det var kundens önskemål.
Din mamma jobbar på IKEA. :thefinger!

Skaegge menar inget illa. Han hälsar att han vill ha ett porträtt av Bob Marley på väggen där han har sina andra tio Bob Marley-tavlor :)

Pdaddy
2010-01-13, 08:09

Glad att du gillar den Anton!

Pdaddy: Låter klart intressant! Jag bor dock inte kvar i Sthlm, men jag snackade med Pirre idag om att åka upp om någon månad.
Kanske kan styra ngt?

Självklart baby !!! PM i din korg ;)

Har vissa fetshysta material, sen att man kan blåsa upp någon x2 storlek eller mer vore ju coolt

hepp

Krampus
2010-01-13, 10:39
Skaegge menar inget illa. Han hälsar att han vill ha ett porträtt av Bob Marley på väggen där han har sina andra tio Bob Marley-tavlor :)
Aha.
Självklart baby !!! PM i din korg ;)

Har vissa fetshysta material, sen att man kan blåsa upp någon x2 storlek eller mer vore ju coolt

hepp

Banar väg för idéer! Skysst att du vill hjälpa till. :)

Skaegge
2010-01-13, 12:11

Haha, käften hultman :P.
Krampus: Fortfarande trist!

Pdaddy
2010-01-13, 13:29
Aha.

Banar väg för idéer! Skysst att du vill hjälpa till. :)

Nemas problemas, bara coolt ju !!

Scannern klarar av 21 mm tjocklek så länge det är en plan yta.
Vet att vissa kanske ritar/målar och kör upp det på en kapaskiva, men ja kan justera scannern för olika tjocka material.

Välldigt coola konstverk du gör iallafall, keep at it ;)

Pd

Krampus
2010-01-13, 18:06
Nemas problemas, bara coolt ju !!

Scannern klarar av 21 mm tjocklek så länge det är en plan yta.
Vet att vissa kanske ritar/målar och kör upp det på en kapaskiva, men ja kan justera scannern för olika tjocka material.

Välldigt coola konstverk du gör iallafall, keep at it ;)

Pd

Vi kan donera ngt till Fairinggymmet ihop och bli ihågkomna iaf i överskådlig framtid.. :D

Tack bro. :)

Pdaddy
2010-01-13, 21:21
Vi kan donera ngt till Fairinggymmet ihop och bli ihågkomna iaf i överskådlig framtid.. :D

Tack bro. :)

Haha. låter ju fint :hbang:

Det mädts på gymmet har jag ju redan printat ut, skafferidörrar, gymdörren, fairingloggor mm :) Men då har det varit självhäftande venyl.

Pd