Visa fullständig version : Rage Limited edition - Inga stickningar?
Hejsan, har testat nya Rage Limited Edition. Funkar bra, man blir pigg och alert, men men jag saknar dom där stickningarna man fick av Rage 1 (Ragex2 har jag inte provat). Är det så att den inte ska ge stickningarna eller?
Mvh / Jakebroel
Varför måste du känna sticknngar?
Jag får "stickningar" av Limited editoin, inte alltid men ibland, verkar bero mycket på hur jag har ätit före
jag får "stickningar" av limited editoin, inte alltid men ibland, verkar bero mycket på hur jag har ätit före
+1
Öka dosering ?
Fast det kan sätta igång magen på dig :)
Känner inte så mycket stickningar jag heller oavsett dosering.
Eddie Vedder
2010-01-12, 17:19
Har du gått på Ltd Edithion nära inpå den tidigare perioden med Rage?
För i såfall är det nog inte produkten i sig utan snarare en tillvänjning. Jag gick på min nya burk Rage X2 igår och har inte kört det sedan i somras. Nu fick jag grymma stickningar igen!*flex* Testade för övrigt Peach denna gång ocj den var SJUKT god!*drool*
Om du får mindre med "stickningar" så beror det säkerligen på det andra redan har skrivit tidigare i tråden.
Det är beta alninet som ger den "stickande" känslan och kroppen vänjer sig och stickningarna avtar eller lindras efter en viss tids bruk. Mat dämpar stickningar , lite extra kolhydrater likaså.
Det är aningen mer beta alanin i X2 och LTD jämfört med den första varianten
MojjMojj
2010-01-12, 21:25
Finns det ngn tråd där folk pratar om hur Rage LTD "är"? Får in 2 burkar imorrn så spelar inte så stor roll egentligen, men kul att läsa.
Finns det ngn tråd där folk pratar om hur Rage LTD "är"? Får in 2 burkar imorrn så spelar inte så stor roll egentligen, men kul att läsa.
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=139815
Själv upplever jag mer stickningar i LTD än i x2:an..
Har inte fått stickningar sedan första gången. O då har jag inte kört rage innan.
Dock så fick jag alltid stickningar på Rage v.1 för nått år sedan..
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.