Visa fullständig version : Vi som kollar allmänt i hopp om en snaskig tråd!
X-Change
2010-01-12, 02:20
Vad har hänt? Här gled jag in på forumet i hopp om lite skvaller, en tonåring som förlorat "den rätte" som han varit tillsammans med i 2 månader, skrönor om röda lackets bravader, trådar som ironiserar över tonåringar med kärleksbekymmer, ännu en högt ärad/respekterad offentlig person blivit tagen med byxorna ner, trådar om folk som undrar om man kan köpa havregryn/ta med sig proteinpulver på utlandssemesterna för att undvika katabolism, avslöjandet att sveriges mest ödmjuke bodybuilder också arresterats för doping (whoops, han var tydligen inte så ren...), michael jacksons återfödelse och därefter hans andra död, konspirationsteorier om en styrande världsregering, sextrådar så intima att dataskärmen rodnar... Vart fan är allt åt!?
Hittar bara "söker en låt", "låt som gör dig kåt?", "låtar för att be om förlåt"-trådar och folk som gratulerar sig själva på sin födelsedag.
Att det ska vara så svårt att få skratta åt folks dumhet nu för tiden....
haha jag spanar också allmänt för något smaskigt men varit dåligt med de på senaste
haha jag spanar också allmänt för något smaskigt men varit dåligt med de på senaste
+1
Nitrometan
2010-01-12, 07:15
Du kan ju inte bara låta andra göra jobbet.
Starta en smaskig tråd själv.
Du kan ju inte bara låta andra göra jobbet.
Starta en smaskig tråd själv.
Pluss to da maddafakking ett!
miss_incorrigible
2010-01-12, 08:09
Ja låt mig utbrista i ett kollektivt "Skärp er för fasiken!". Got Abs-tråden är inte tillräckligt lång än för att man ska hitta nämnvärt långvarig distraktion. Snart blir jag tvungen att gå genom hela babbla-babbla, tvinga mig inte att rota fram gammalt groll *grr*
x-change, det var helt enkelt bättre förr. Var beror det på? De nya medlemmarna bidrar inte med något och vi har tappat för många gamla som bidrog? Flera av orginalen har ju blivit bannade. Jag saknar flera av dom.
X-Change
2010-01-12, 08:28
x-change, det var helt enkelt bättre förr. Var beror det på? De nya medlemmarna bidrar inte med något och vi har tappat för många gamla som bidrog? Flera av orginalen har ju blivit bannade. Jag saknar flera av dom.
Tack, Cilia för att du sa det! Jag är blott 22 och därför en yngling i...eh nästan mina bästa år och får givetvis därför aldrig yttra påståenden som "det var bättre förr" osv, utan att bli kalled för någon slags Magnus Betner-wannabe
F.ö håller jag med dig. Vad hände t ex med "P 4 L"?
Muskelbyggaren
2010-01-12, 08:34
Haha spot on.
Det känns som att forumaktiviteten har sjunkit med ett par hundra procent sedan trollkarlen blev bannad. :)
Herregud.. oldskoolers ftw! Kolo är träningscommunity och jag tycker att det håller hög standard för de. Att allmänt kategorin inte funkar för vissa kan jag skita i totalt.
Vill du skratta? Youtube > Funny videos eller så finns de alltid 4chan.
Scratch89
2010-01-12, 09:11
Rex, det är nästan nackskottvarning att jämföra Kolozzeum med 4chan.
För övrigt håller jag med Martin. Det har varit lite segt nu på sistone.
Nitrometan
2010-01-12, 09:29
det var helt enkelt bättre förr.
Ju förr dess bättre!
Tycker också det var bättre förr. Kolo är mest fyllt av en massa prettoräkor.
von huff
2010-01-12, 10:17
Tycker också det var bättre förr. Kolo är mest fyllt av en massa prettoräkor.
+1.Alla roliga människor är borta, mest en massa snorisar i allmänt som undrar vilka gardiner som skall användas nästa helg.Tantigt
Rex, det är nästan nackskottvarning att jämföra Kolozzeum med 4chan.
För övrigt håller jag med Martin. Det har varit lite segt nu på sistone.
Borde vara nackskott på folk som inte kan läsa. Vart jämförde jag Kolo med 4chan? Jag skrev att om man vill skratta, eller läsa dumheter så kan man youtuba "funny videos" eller läsa dumma saker på 4chan.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.