Visa fullständig version : innehåller Cellmass nötter?
sarimner
2010-01-12, 00:14
tjena!
jag har nyss köp en burk BSN Cellmass & BSN NO-Xplode..
såå nu undrar jag om nån vet om BSN Cellmass innehåller? för jag e nöt allergisk.. såå de e ju inte såå jävla smart kanske..
tack för alla svar om nån vet.. :)
Degpekka
2010-01-12, 00:38
Har du kollat innehållsförteckningen?
sarimner
2010-01-12, 00:50
japp men e dyslektiker å läsa engelska är jag väl inte bäst på.. därför jag skrev här om nån visste iafall BSN Cellmass & BSN NO-Xplode inhehåll nötter..
Degpekka
2010-01-12, 01:01
På cellmass och no-xplode står det "Allergen warning: manufactured on equipment which processes products containing milk, egg, soybeans, shellfish, fish oil, tree nuts and peanut flavor".
Så jag vet inte hur du ska göra, eller hur pass känslig du är. Jag vågar inte rekomendera något iaf. :) Någon nötallergiker kanske kan svara bättre.
sarimner
2010-01-12, 01:04
japp men e dyslektiker å läsa engelska är jag väl inte bäst på.. därför jag skrev här om nån visste iafall BSN Cellmass & BSN NO-Xplode inhehåll nötter..
De står: Manufactured on equipment which processes products containing milk, egg, soybeans, shellfish, fish oil, tree nuts, and peanut flavor.
är det att det finns spår av nötter i produkten då? :S
sarimner
2010-01-12, 01:07
är de spår av nötter då är de ingen fara när de gäller mej iaf.. typ om dom har kört de i samma maskiner eller så..
machine gun
2010-01-12, 18:33
De står: Manufactured on equipment which processes products containing milk, egg, soybeans, shellfish, fish oil, tree nuts, and peanut flavor.
är det att det finns spår av nötter i produkten då? :S
Ja, det betyder att det kan finnas spår av nötter.
sarimner
2010-01-12, 19:00
ok Tack! dår är de ingen fara för min del.. :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.