handdator

Visa fullständig version : Beställda varor borta?

jonne_15
2009-12-28, 18:34
Jag beställde lite kosttillskott från kollo den 20:de och har ännu inte fått hem varorna. Det har alltså gått mer än 8 dagar sedan jag beställde. Jag gick in på hemsidan och kollade orderstatusen. Då stod den fortfarande på "Mottagen". Det verkar alltså som dem inte ens har skickar varorna. Det står ju heller inte att varan inte är i lager. Jag har också¨skickat flera mail och dem har inte svarat på något. Det går ju inte heller nå dem via telefon. Så vad fan ska man göra? Det kan ju vara strul med posten, men det vet man ju inte eftersom man inte kan få tag i dem här på kollo.

forslund
2009-12-28, 18:39
Från ett nyhetsbrev jag fick för några dagar sen:

Mellan 21-27 december håller vårat lager stängt och inga orders skickas under dessa dagar. Ni kan beställa som vanligt men det tar lite längre tid att få paketen.

Så du hade helt enkelt maximalt med otur med din beställning, men den lär ju vara på väg nu. :)

Mr.Sjöborg
2009-12-28, 18:41
orka starta 2 trådarm om samma sak speciellt när vem som helst kan räkna ut att de förmodligen har julstängt?

jonne_15
2009-12-28, 18:42
Från ett nyhetsbrev jag fick för några dagar sen:

Så du hade helt enkelt maximalt med otur med din beställning, men den lär ju vara på väg nu. :)

Tack har tydligen missat det

jonne_15
2009-12-28, 18:43
orka starta 2 trådarm om samma sak speciellt när vem som helst kan räkna ut att de förmodligen har julstängt?

Ehm alla har inte julstängt? Beställde från ************* och body samma dag och dagen efter. Dem hade tydligen inte julstängt....

jonne_15
2009-12-28, 19:10
Någon moderator kan ta bort denna tråden nu eftersom jag har fått svar :)