Visa fullständig version : Christian Bale i American Psycho
frajdrik
2009-12-27, 16:44
Någon som har koll på var man kan hitta Christian Bale's träningsschema till American Psycho? Och undvik snacket i typ med "Alla har sin egen kropp, lönlöst att försöka se ut som någon annan med andra gener" och yadayadayadayada. Jag vet allt sådant redan. Inte det som det handlar om!
Viktor_Balck
2009-12-27, 16:48
Är inte säker men tror att han körde mycket Zumba och lyssnade på Phil Collins.
Lelle Pelle
2009-12-27, 16:50
Alla har sin egen kropp, lönlöst att försöka se ut som någon annan med andra gener.
Kör hårt!
Scratch89
2009-12-27, 16:52
Men... om du nu redan visste att du skulle få ett svar om att det är lönlöst att se ut som någon med andra gener, var det inte dumt att skapa en tråd där du får ett sånt svar?
Förövrigt antar jag att det var vanlig hederlig styrketräning med en hyfsad kost, precis som för alla andra.
Slartibartfast
2009-12-27, 16:55
Redogör inte Patrick Bateman för sitt träningsprogram i boken? Vill jag minnas. Bara kopiera därifrån. Det är säkert så Bale gjort också.
BobaFett
2009-12-27, 17:00
Någon som har koll på var man kan hitta Christian Bale's träningsschema till American Psycho? Och undvik snacket i typ med "Alla har sin egen kropp, lönlöst att försöka se ut som någon annan med andra gener" och yadayadayadayada. Jag vet allt sådant redan. Inte det som det handlar om!
Ett helt vanligt styrketräningsupplägg ger dig snabbast den formen. Sen så är det viktigaste att du är deffad så en bulk och deff är att rekommendera. Kör hårt! :thumbup:
Enkelt! Det är bara att se filmen. Han hoppar hopprep, gör situps och stretchar. Mycket sex också och svettas framför porr eller skräckfilm.
hahavaffan
2009-12-27, 17:05
Fish and ricecakeees!
Der Kaiser
2009-12-27, 17:14
Och glöm för guds skull inte kokainet...
Han har väl sagt att han använt steroider också? Eller har iaf haft för mig att det stått något om det på detta forum.
Mass-Tech
2009-12-27, 17:24
Redogör inte Patrick Bateman för sitt träningsprogram i boken? Vill jag minnas. Bara kopiera därifrån. Det är säkert så Bale gjort också.
Ja det gör det, bara att läsa boken.
Han har väl sagt att han använt steroider också? Eller har iaf haft för mig att det stått något om det på detta forum.
Patrick gjorde, Men vet inte om Christian gjorde.
Viktor_Balck
2009-12-27, 17:31
Fish and ricecakeees!
Kunde inte låta bli att posta den
uYHAR8Xzsyo
Inge Enveten
2009-12-27, 17:33
Träningsprogram???? Han ser ju anoretisk ut (no hate).. Det är nog bara till att sluta äta helt i 1 vecka så har du den kroppen
Alla har sin egen kropp, lönlöst att försöka se ut som någon annan som har helt andra gener.
http://www.bodybuilding.com/fun/dark_knight_training.htm
Träningsprogram???? Han ser ju anoretisk ut (no hate).. Det är nog bara till att sluta äta helt i 1 vecka så har du den kroppen
Hur tänkte du nu?
bild på han : http://images.allmoviephoto.com/2000_American_Psycho/christian_bale_american_psycho_003.jpg
Tänker du inte på hur han såg ut i the machinist nu?
Jag tror du tänker på the machinist.
Det här är kolo, stället där Coleman och Cutler släpar mer än hälften av medlemmarna.
Inge Enveten
2009-12-27, 17:59
*gah!*
Självklart
Det här är kolo, stället där Coleman och Cutler släpar mer än hälften av medlemmarna.
Daa..... TRUTH! :D
så sant så sant!
Mr.Sjöborg
2009-12-27, 18:58
Och den andra hälften släpas av Christian Bale, Brad Pitt och Taylor Lautner...
Wille005
2009-12-27, 19:23
Det är en film. Filmer är inte på riktigt.
Det är en film. Filmer är inte på riktigt.
Dessutom görs allt med CGI sedan 1992. Skådespelare är egentligen bara röstskådespelare åt sig själva.
Dessutom görs allt med CGI sedan 1992. Skådespelare är egentligen bara röstskådespelare åt sig själva.
Äh, http://text-to-speech.imtranslator.net/
It's all fake!
Yo Crille. De snackar skit om dig på kolozzeum.
http://www.filmwad.com/fw_images/2009/02/03/christian-bale-pulls-an-american-psycho.jpg
lol
Vad tänker du göra åt det då?
http://www.bennadel.com/resources/uploads/christian_bale_in_american_psycho.jpg
lol. Solar istället
Vi ses!
http://aboutthat.files.wordpress.com/2009/10/psycho1.jpg
Jag hittade schemat på en sydafrikansk hemsida, Bales PT är tydligen född där.
Dag 1: Promenad 20 min.
Dag 2: Vila
Dag 3: Vila
Dag 4: Vila
Dag 5: Winsor Pilates 20 min
Dag 6: Vila
Dag 7: Armhävningar, 20 st
Eller så tittar du in Grandmasters upplägg, skulle nästan säga att han är Sveriges Patrick Bateman.
_slipknot1_
2009-12-30, 10:28
Jag hittade schemat på en sydafrikansk hemsida, Bales PT är tydligen född där.
Dag 1: Promenad 20 min.
Dag 2: Vila
Dag 3: Vila
Dag 4: Vila
Dag 5: Winsor Pilates 20 min
Dag 6: Vila
Dag 7: Armhävningar, 20 st
Hahaha:) Då har man ju en sportmössa till chans!
Eller så tittar du in Grandmasters upplägg, skulle nästan säga att han är Sveriges Patrick Bateman.
Knastung helkropp var fjärde dag, eller något annat? (var/vilket?)
Knastung helkropp var fjärde dag, eller något annat? (var/vilket?)
Ingen aning hur han tränar, men det var den personen som var närmst. Stenhård året runt, t.om när han är offseasen.
Sen kan jag tänka mig att han har det finaste pappret i sina visitkort, typ elfenbenvit.
Sen kan jag tänka mig att han har det finaste pappret i sina visitkort, typ elfenbenvit.
Så man kan vänta sig ett inlägg om hudvårdsprodukter på hans blogg snart då? :D
I så fall är ju kroppspeeling och lotion hemligheten.
clHfc-WsM_g
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.