Visa fullständig version : Var kan man få tag på EAA, är 17 år.
Är 17 år och undrar var jag kan köpa EAA? läst igenom tråden men hittade inget
Är 17 år och undrar var jag kan köpa EAA? läst igenom tråden men hittade inget
Du har helt missat att kolozzeum är en webshop va?
http://www.kolozzeum.com/product_info.php?cPath=21&products_id=200
http://www.kolozzeum.com/product_info.php?cPath=31&products_id=168
Du har helt missat att kolozzeum är en webshop va?
http://www.kolozzeum.com/product_info.php?cPath=21&products_id=200
http://www.kolozzeum.com/product_info.php?cPath=31&products_id=168
4.1 Leverans sker endast till personer över 18 år.
Kanske var den lilla detaljen som spelade in också...
Till TS:
Om du inte får din målsman att beställa så borde det gå att traska in på gymmet och köpa där.
Kanske var den lilla detaljen som spelade in också...
Till TS:
Om du inte får din målsman att beställa så borde det gå att traska in på gymmet och köpa där.
Säljer dem det på sportlife? Vad kostar de och vad ska man fråga efter? hehe
Och föräldrar kan inte beställa?
Insulinus
2009-12-25, 15:58
Och föräldrar kan inte beställa?
Många föräldrar är allt för trångsynta och väldigt emot kosttillskott. Speciellt kosttillskott med förkortningar då detta kan vara "precis vad som helst" och genast börjar de värsta ideérna cirkulera i skallen.
Så föräldrar KAN givetvis beställa! Frågan är bara om föräldrar VILL eller VÅGAR beställa!
billanpillan
2009-12-25, 16:04
Många föräldrar är allt för trångsynta och väldigt emot kosttillskott. Speciellt kosttillskott med förkortningar då detta kan vara "precis vad som helst" och genast börjar de värsta ideérna cirkulera i skallen.
Så föräldrar KAN givetvis beställa! Frågan är bara om föräldrar VILL eller VÅGAR beställa!
Precis, fick be en kompis beställa EAA då mina föräldrar trodde alla kosttillskott var anabola o_O
mm precis så är mina, sen säger mamma "ät mat ist" det ger samma effekt om du äter mer mat så slipper du äta pulver. Å hon går inte å övertala vad jag än visar henne på internet, så undrar om det finns någon butik i göteborg..
mm precis så är mina, sen säger mamma "ät mat ist" det ger samma effekt om du äter mer mat så slipper du äta pulver. Å hon går inte å övertala vad jag än visar henne på internet, så undrar om det finns någon butik i göteborg..
Hon har ju oas inte fel. :)
På google eller eniro kan du säkert hitta butiker som säljer kosttillskott i Göteborg.
vad bra säger du ! :) be henne köpa hem 4 kg lax, 10 tonfisk burkar, 10 kesella burkar , å förbruka det i veckan istället för protein/eaa pulver så ska du se att hon snart ångrar sig. samt ta extra kött bit till middagen mm :)
vad bra säger du ! :) be henne köpa hem 4 kg lax, 10 tonfisk burkar, 10 kesella burkar , å förbruka det i veckan istället för protein/eaa pulver så ska du se att hon snart ångrar sig. samt ta extra kött bit till middagen mm :)
Det räcker inte i en vecka.
Och mat är bra.
Insulinus
2009-12-25, 17:40
och mat är bra.
amen!
Det räcker inte i en vecka.
Och mat är bra.
Ingen tonfisk i världen höjer proteinsyntesen som EAA. EAA är så sjukt optimalt att det nästan är larvigt när du också tar rollen som "fröken matärlikabra".
Nu kommer å andra sidan inget EAA i världen att rädda en värdelös kosthållning, men vi får anta att TS förstår att en ordentligt kost också är vitalt.
Ingen tonfisk i världen höjer proteinsyntesen som EAA. EAA är så sjukt optimalt att det nästan är larvigt när du också tar rollen som "fröken matärlikabra".
Nu kommer å andra sidan inget EAA i världen att rädda en värdelös kosthållning, men vi får anta att TS förstår att en ordentligt kost också är vitalt.
Jag har inte sagt att EAA är dåligt, jag har sagt att mat är bra.
Mr Schtekare
2009-12-25, 19:01
MM sports finns i gbg, googla do och följ kartan...
dock, 18 års gräns som du redan märkt men det är helt och hållet ditt val...
det är väl inte 18 års gräns på köpa kostillskott på MM sports ? [i Affären]
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.