Visa fullständig version : kombinera San V-12 turbo och rage x2?
Mega_man1000
2009-12-16, 12:24
precis som titeln är detta något somman kanske skulle få bättre effect av än om man tog dem var för sig? Båda e ju kreatin och NO produkter kanske man får dubbel effect lr?:Virro
Totalt onödigt skulle jag säga.
Visst kan du blanda dem utan att det kommer smaka värre än vad de redan gör men har du tänkt ta fulla portioner av båda eller tänkte du ta 1/2 av varje?
precis som titeln är detta något somman kanske skulle få bättre effect av än om man tog dem var för sig? Båda e ju kreatin och NO produkter kanske man får dubbel effect lr?:Virro
Jag har testat att blanda V12 o Fierce. Använde V12 i ungefär två månader i sträck , när effekten började avta smyghöjde dosen mer o mer. Var inte nöjd med effekten å då började jag blanda .. testade direkt en o en halv dos av varje , efter ca 20 min var jag riktig hög av koffein kick , kände mig seg på passet pga överdoseringen av koffein tror jag.
Har blandat RageX2 , Vip-x o Crack...kan säga så här , bara försäljare blir glad av såna blandningar, jag kände ingenting speciellt jämfört med när man tar bara en produkt åt gången.
hertzman
2009-12-16, 16:16
Dom flesta PWO:s innehåller i princip samma sak så att mixa dom gör nog varken till eller från. Det som är troligast att du känner av om du tar två doser är det högre koffeininnehållet och eventuell rännskita av att dubbla dom andra ingredienserna.
Jag kör NO-Explode 30 min innan.
Sen precis innan blandar jag EAA med V12 Magnum, vet inte va de är för skillnad på magnum och turbo dock.
Vad innebär bättre effekt för dig? När det kommer till muskeltillväxt (uppenbarligen det alla vill maximera?) Tror jag knappast att det kommer att gynna dig mer än bara rage..
Mega_man1000
2009-12-17, 21:53
klart man kör på fulla portioner då :) men aja tänkte köra V-12 turbo nu i två månader och sen köra rage för sig själv ;)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.