Visa fullständig version : Jay Cutler, Bröst
Mass-Tech
2009-12-07, 20:39
bZXv1sM69zw
gött att de spelar shewolf på gymmet :D
Haha, Shakira i bakgrunden är lite ovanligt...
Edit: Men förfan.
Dåligt det där med att de säljer tröjan men inte Physique included
Dåligt det där med att de säljer tröjan men inte Physique included
kan man inte köpa fysiken och ha t-shirten not included?
Kungen över alla kungar!!!!!
Mitt förebild!!!!!!!!!!!!!
Martin Löwgren
2009-12-07, 22:19
bZXv1sM69zw
Han e Prinsen. Coleman är förevigt KUNG!
Vad gör han dessutom vid 6.44? Var detta inte ett bröstpass och då är det väl lite långsökt att göra en adductionsrörelse för att försöka pricka de nedre fibrerna, eller?
Varför var det remmar på skivstången i "incline" bänkpressen?
von huff
2009-12-07, 22:25
Han e Prinsen. Coleman är förevigt KUNG!
Vad gör han dessutom vid 6.44? Var detta inte ett bröstpass och då är det väl lite långsökt att göra en adductionsrörelse för att försöka pricka de nedre fibrerna, eller?
Han bygger nedre bröst :) Det är rätt vanligt att pRO BB:S använder sig av mysko vinklar:cool:
Rockhard
2009-12-07, 22:27
Han bygger nedre bröst :) Det är rätt vanligt att pRO BB:S använder sig av mysko vinklar:cool:
Är mycket hat mot vinkel träning här på kolo. Men Jay visar var skåpet ska stå!"
Raschmus
2009-12-07, 22:28
Varför kör de något som ser ut som nooblatsdrag?
von huff
2009-12-07, 22:38
Är mycket hat mot vinkel träning här på kolo. Men Jay visar var skåpet ska stå!"
Japp kolo är full av haterz, men vem är grov?Jay eller random kolomedlem?Kanske tid att börja shocka kroppen med lite vinklar snart
Japp kolo är full av haterz, men vem är grov?Jay eller random kolomedlem?Kanske tid att börja shocka kroppen med lite vinklar snart
Snarare visar det att man kan träna som en okunnig mes och ändå bli enorm med rätt preparat.
von huff
2009-12-07, 22:43
Snarare visar det att man kan träna som en okunnig mes och ändå bli enorm med rätt preparat.
Du och jag skulle aldrig bli så stora oavsett preparat är jag ganska säker på:)
+1... avundsjuka ärre!!!!!!!!!!! jay for president
Du och jag skulle aldrig bli så stora oavsett preparat är jag ganska säker på:)
Nä det skulle ju börjats i tid. Sen är det klart att en gnutta genetik spelar in här också.
Vad jag inte gillar med cutler är att han förespråkar att "sänka vikterna och kääääänna musklerna jobba". Med de visdomsorden har han med stor sannolikhet stagnerat utvecklingen för en hel drös av efterapande gympojkar där ute.
von huff
2009-12-07, 22:52
Nä det skulle ju börjats i tid. Sen är det klart att en gnutta genetik spelar in här också.
Vad jag inte gillar med cutler är att han förespråkar att "sänka vikterna och kääääänna musklerna jobba". Med de visdomsorden har han med stor sannolikhet stagnerat utvecklingen för en hel drös av efterapande gympojkar där ute.
Jag såg inte igenom hela filmen och brukar inte se bb filmer ofta men det kommer en del skit ur trutarna på dem .Att sänka vikterna och låta musklerna jobba kan vara ett bra tips i många fall:)
Jag såg inte igenom hela filmen och brukar inte se bb filmer ofta men det kommer en del skit ur trutarna på dem .Att sänka vikterna och låta musklerna jobba kan vara ett bra tips i många fall:)
Möjligen om man sänker från 180 till 140 i bänken. Men att sänka vikten till 50 kilo och köra med ett litet stopp 5 cm före bröstet för att sedan squeeeza upp vikten och känna att bröstet arberar under 12 repitioner, när man är god för 6 lite studsande rep på 80 kg blir bara fel.
Mr.Sjöborg
2009-12-07, 22:56
Haha va? vad gör att du tror att de är lättare att vinna Mr.O än typ BB SM? för att dom preppar?
vad ere för fel att sänka vikterna för kontakt?
EDIT: svar på åvanstående inlägg, du missade att dom hade band också?
von huff
2009-12-07, 23:00
Möjligen om man sänker från 180 till 140 i bänken. Men att sänka vikten till 50 kilo och köra med ett litet stopp 5 cm före bröstet för att sedan squeeeza upp vikten och känna att bröstet arberar under 12 repitioner, när man är god för 6 lite studsande rep på 80 kg blir bara fel.
Jo jag kollade som sagt inte hela filmen men ibland kan de ha lite konstiga ideer.Sällan man ser nån proffs bb köra full ROM
Haha va? vad gör att du tror att de är lättare att vinna Mr.O än typ BB SM? för att dom preppar?
vad ere för fel att sänka vikterna för kontakt?
EDIT: svar på åvanstående inlägg, du missade att dom hade band också?
Jag förstår inte din fråga unge man... Jag har inte jämfört Mr olympia vinnare med SM vinnare någonstans.
Sedan har de små gummibanden inte heller någon relevans i detta sammanhang.
Mr.Sjöborg
2009-12-07, 23:06
Jag förstår inte din fråga unge man... Jag har inte jämfört Mr olympia vinnare med SM vinnare någonstans.
Sedan har de små gummibanden inte heller någon relevans i detta sammanhang.
Jag undrar hur du kan påstå att de är lätt att bli Mr.O bara för att dom preppar ju?
Du tyckte ju att de va så konstigt att gå ner till 50 för att få kontakt men med banden kanske han inte har gått ner så mkt?
Jag undrar hur du kan påstå att de är lätt att bli Mr.O bara för att dom preppar ju?
Du tyckte ju att de va så konstigt att gå ner till 50 för att få kontakt men med banden kanske han inte har gått ner så mkt?
Jag påstår ingenting. Jag ifrågasätter snubbens sätt att träna och sprida sin kunskap då det träningssättet med största sannolikhet inte kommer göra ett skit för gemene gympöjk.
Igen, gummibanden har ingen relevans i detta sammanhang.
Martin Löwgren
2009-12-07, 23:21
Haha okej ja man slutar aldrig förvånas över de amerikanska byggarna. Knappast att det är deras fipplande med vinklar som bygger deras muskler men låt folk tro det.
Krille 87
2009-12-07, 23:23
Jag påstår ingenting. Jag ifrågasätter snubbens sätt att träna och sprida sin kunskap då det träningssättet med största sannolikhet inte kommer göra ett skit för gemene gympöjk.
Igen, gummibanden har ingen relevans i detta sammanhang.
"Snarare visar det att man kan träna som en okunnig mes och ändå bli enorm med rätt preparat."
Ok.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.