Visa fullständig version : Msn buggar?
Hej folket!
Är det någon som vet om msn buggar på så sätt att till vissa kontakter så kommer inte textmedelanden fram?
Jag vet att det kan komma upp en röd text ibland att de står att texten inte dyker upp men inte i de här fallet. Nu vet jag inte om vissa
personer är helt enkelt enormt sega på att svara. Men till vissa kontakter jag har så kommer alltid textmedelandena fram. Kanske beror
på vad mottagaren har för uppkoppling. Någon som vet?
Scratch89
2009-12-06, 20:08
Jag tror bara att de inte svarar. Annars kommer det upp ett fint felmeddelande.
Simon Eng
2009-12-06, 20:08
Nej dom ignorerar dig bara
Jag tror bara att de inte svarar. Annars kommer det upp ett fint felmeddelande.
Nej dom ignorerar dig bara
Ok. schyst folk man har kontakt med alltså.:(
Installera stuffplug så kan du se om de stänger ner konversationsfönstret.
Du får väl fråga: kom det här meddelandet fram eller dissar du mig bara?
om du inte får nåt svar vet du att svaret på frågan är ja! :D
vicarious
2009-12-06, 20:39
Jag upplever samma sak. Vissa meningar till vissa personer faller helt enkelt bara bort.. brukar leda till ganska stora missförstånd ibland. Lär ha något med uppkopplingen att göra, eller så är det bara msn som är dåligt.
Installera stuffplug så kan du se om de stänger ner konversationsfönstret.
Stuffplug verka va ett virus! Jag gick just in i den o skulle downloada det och så fick jag blåskärm med vit text en kort sekund och så startade datorn om.
Varning till alla!!
Jag upplever samma sak. Vissa meningar till vissa personer faller helt enkelt bara bort.. brukar leda till ganska stora missförstånd ibland. Lär ha något med uppkopplingen att göra, eller så är det bara msn som är dåligt.
Ja precis! De verkar så...
Andy.da.wohoo
2009-12-06, 21:02
Nej, ibland är det så att alla meddelanden inte kommer fram. Utan att man får ett felmeddelande om det också. Hänt mig ett par gånger.
Ristretto
2009-12-06, 21:31
Det har även hänt mig att det inte kommit fram utan felmeddelande.
Ristretto
2009-12-14, 10:30
På tal om msn-tjorv.
Om man skriver till någon som loggar ut, kan det bli skickat som ett mail istället för att komma upp nästa gång den man skickar till loggar in?
På tal om msn-tjorv.
Om man skriver till någon som loggar ut, kan det bli skickat som ett mail istället för att komma upp nästa gång den man skickar till loggar in?
Det är väll bara att skicka ett mail istället?
Ristretto
2009-12-14, 11:00
Det är väll bara att skicka ett mail istället?
Ja, såklart... Men finns det nån funktion på MSN som gör att den skickar som mail istället, automatiskt?
Scratch89
2009-12-14, 15:36
Vad jag vet så kommer det bara upp nästa gång personen loggar in.
En kompis har problem att få iväg meddelanden och han får inte heller någon notis att dom inte kommer fram. Det är mer att man märker att en del av konversationen saknas. Misstänker att det är något knas med bredbands-modemet/routern men exakt vad är svårt att säga.
Larsson85
2009-12-14, 15:49
Ingen som känner till något plugin som gör att man kan se om chat fönstret har stängts ner till Miranda?
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.