Visa fullständig version : Filen hamnar fel, och en fråga angående media player.
När någon skickar filer till mig hamnar dom på mappen ''Bilder'' istället för ''Mina mottagna filer'' . Fråga 2 , Vanligtvis brukade en liten ruta på windows media player dyka upp nere vid msn rutan men nu öppnas låten direkt utan ngt program-stöd , så jag kan varken stänga lr spola..
Degpekka
2009-11-24, 02:18
Angående första så kan du väl ändra det under alternativ > filöverföring... Fråga två tror jag inte att jag förstår riktigt..
WHITEFOLKS
2009-11-24, 02:19
I vilket fall så är det ju ett hett tips att titta under inställningarna för båda programmen.
Angående första så kan du väl ändra det under alternativ > filöverföring... Fråga två tror jag inte att jag förstår riktigt..Hmm okej fråga två löste jag nu.. Men kan du förklara lite mera om hur du menar angående första frågan? Alternativ, från MSN lr?
WHITEFOLKS
2009-11-24, 02:23
Det finns någon del för "filöverföringar/file transfers", där får du välja vilken katalog du vill att filerna ska hamna i.
Men borde du inte titta runt lite själv innan du gör en tråd på ett forum. Är din första reaktion till något alltid "Jag gör en tråd på kolozzeum!" innan du ens tittat om du kan lösa det själv?
Degpekka
2009-11-24, 03:28
Ja, eftersom du nämnde "mina mottagna filer" tog jag för givet att det handlade om MSN... kolla under alternativ där, och välj filöverföring, där kan du välja vilken mapp du vill att filerna ska hamna i.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.