Visa fullständig version : Köpa kläder på ebay
Hej
Jag undrar om kläderna man köper på ebay i detta fall calvin klein kalsonger är äkta vara. Jag har ju modellen sedan tidigare och det står ju faktiskt "made in China" i dom så det borde ju kunna vara samma bara billigare?
tossefar
2009-11-20, 19:30
Jag tror att du missade länken...
Jag tror att du missade länken...
Har ingen. Menar allmänt sådär.
Det enda man kan göra är väl kolla antalet goda omdömen. Har en person +10k omdömen och 100-99.8% är positiva så bör man väl vara rätt safe.
Det enda man kan göra är väl kolla antalet goda omdömen. Har en person +10k omdömen och 100-99.8% är positiva så bör man väl vara rätt safe.
Men tänk om dom som ger omdömen typ räknade med fejk och bara ger beröm för leveranstid osv.
young_george
2009-11-20, 20:33
Du får väl läsa deras kommentarer
WHITEFOLKS
2009-11-20, 21:18
Omdömen på Ebay är ju ett skämt i allmänhet...
Det är ju en handelsvara där folk inte vågar sätta annat än bra för då får de ett dåligt tillbaka.
Hej
Jag undrar om kläderna man köper på ebay i detta fall calvin klein kalsonger är äkta vara. Jag har ju modellen sedan tidigare och det står ju faktiskt "made in China" i dom så det borde ju kunna vara samma bara billigare?
Det är omöjligt o veta "allmänt" sådär det är som att du skulle gå till 10 random stånd på ett torg 2 kanske e äkta 8 kanske inte är det hur ska du veta det? bara för ett är äkta betyder inte att nästa är det också. Kolla på omdömmen o läs lite på sidan man brukar oftast se om det är seriösa lr inte.
Omdömen på Ebay är ju ett skämt i allmänhet...
Det är ju en handelsvara där folk inte vågar sätta annat än bra för då får de ett dåligt tillbaka.
Dedär ändrades för ~6mån vill jag erinra mig, numer kan inte säljare ge negativt omdöme, utan endast köparen.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.