Visa fullständig version : Hjälp med tidsfördriv
Torsk_ole
2009-11-19, 10:10
Sitter på en kurs på 4 veckor där jag redan kan allt. Nivån för mig är väldigt grundläggande. Anledningen till att jag ska gå kursen är att jag måste få på "papper" vad jag kan. Nu får jag inte ens svara på frågor eftersom de andra ska ha en "chans"
Sitter framför en dator med internet, vad ska jag göra?
Spelar Dragon age:D och slösurfar, men de börjar bli tråkigt.
Vad ska man göra?
Vardagssporta sig...!!
Diska alternativt dammsuga med förbundna ögon.
Mycket tidsödande och spännande...:D
Parachutes
2009-11-19, 10:14
Sitter på en kurs på 4 veckor där jag redan kan allt. Nivån för mig är väldigt grundläggande. Anledningen till att jag ska gå kursen är att jag måste få på "papper" vad jag kan. Nu får jag inte ens svara på frågor eftersom de andra ska ha en "chans"
Vad ska man göra?
duuuude.. sitter på jobb med samma bekymmer(brist på arbete) men jag får minsann nöja mig med aftonbladet och kolo! Tycker du ska slå ihop nävarna och be och tacka jesus krist för att du är frisk och kan spela dragonage om dagarna!
Torsk_ole
2009-11-19, 10:21
Vardagssporta sig...!!
Diska alternativt dammsuga med förbundna ögon.
Mycket tidsödande och spännande...:D
Svårt att göra det på lektion, skulle nog störa de andra. Råka dra ut folks kablar och sånt...dålig stämning
ARMSTARK
2009-11-19, 10:23
duuuude.. sitter på jobb med samma bekymmer(brist på arbete) men jag får minsann nöja mig med aftonbladet och kolo! Tycker du ska slå ihop nävarna och be och tacka jesus krist för att du är frisk och kan spela dragonage om dagarna!
+1, en vacker dag sitter du på ett jobb som du hatar och längtar tillbaka till den här tiden. :D
Torsk_ole
2009-11-19, 10:24
+1, en vacker dag sitter du på ett jobb som du hatar och längtar tillbaka till den här tiden. :D
Nej då, jag har ett bra och kul jobb. Det är inte kul att bara slappa i 4 veckor när man har arbete på jobbet, som man INTE kan göra från kursen.
Svårt att göra det på lektion, skulle nog störa de andra. Råka dra ut folks kablar och sånt...dålig stämning
Aj då, tänkte ente. Jo man måste ju vara omtänkssam även när man vardagssportar ;o) Snel du.
Vad ska man göra?
Fördjupa dig i ämnet när du ändå har tid över.
Vad ska man göra?
Världens bästa spel
www.canabalt.com
Hillseeker
2009-11-19, 12:03
Ljudböcker är mitt tips. Antingen vanliga romaner/noveller eller faktaböcker av något slag. Varför inte passa på att lära dig ett främmande språk så att tiden inte är helt bortslösad.
Doktornkankomma
2009-11-19, 12:29
tänk på mig naken...
Doktornkankomma
2009-11-19, 12:32
Kommer du ihåg oxie (www.oxie.com) :)
Hillseeker sade något där.
Mitt tips är BBC's radioteater The Hichhikers Guide to the Galaxy.
Den är hilarious, LOVELY och lååång ;o)
(jag kommer aldrig att radera den från min Mp3-spelare ;o)
Torsk_ole
2009-11-19, 12:43
Kan tyvärr inte använda hörlurar. Annars var det en bra idé. Nu ska vi göra en gruppuppgift. Jippie!
Synd. Men här är i alla fall en länk för nerladdning.
Ca 13 timmar högkvalitativt trams ;o)
http://www.sadena.com/BBC-Radio/H2G2/
Nej då, jag har ett bra och kul jobb. Det är inte kul att bara slappa i 4 veckor när man har arbete på jobbet, som man INTE kan göra från kursen.
På tal om att slappa på jobbet så jobbade jag på Scania och veckan efter semestern hade man absolut ingenting, nada, att göra. Förstå två dagarna låg folk och sov till höger och vänster på stolar och vad dom kunde hitta. Så jag tog med mig en kudde så det skulle vara lite bekvämt.
Blev värsta livet... Uppkallad till chefen och allt möjligt :D
Men men, tidsfördriv... Läs en manga på onemanga.com, om du inte vet vad manga är eller tror att det är barnserier så kan du spela:
Skriv alfabetet så fort du kan:
http://www.funny-games.biz/fingerfenzy.html
(mitt rekord är 1,9 sekunder.. beat that :cool: )
Bli bra på att göra flera saker samtidigt:
http://www.kongregate.com/games/IcyLime/multitask
(mitt rekord är 330... Beat that :cool: )
Oj då blev bara skryt nu från min sida... Totally unintentional.. :cool:
Skitkul tower defense:
http://ninjakiwi.com/Games/Tower-Defense/Bloons-Tower-Defense-4.html
Tänker inte skryta på hur duktig jag är på tower defense... Jag suger för mycket. Har bara klarat andra banan på hard, inte ens sista banan på medium. Skitsvårt är det.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.