Visa fullständig version : Deffpreparatet Vpx Liquid Clenbutrx
Faajteer
2009-11-17, 18:56
Tja! Någon som har erfarenhet utav deff preparatet Vpx Liquid Clenbutrx?
Ny inkommet på ********. Ni behöver INTE säga att kosten är de viktigaste för det vet jag redan om och har bra kontroll på detta. :)
Mvh
Fiffigt namn...men det kan säkert fungera att använda i slutet av deffen för att få en extra boost. VPX produkter brukar vara bra.
Heatseeker
2009-11-18, 20:09
Fiffigt namn...men det kan säkert fungera att använda i slutet av deffen för att få en extra boost. VPX produkter brukar vara bra.
Med risk för att låta dum, varför fiffigt namn?
Ännu ett tillskott med dopingrelaterat namn. :/
Med risk för att låta dum, varför fiffigt namn?
Därför att namnet syftar uppenbarligen på ett slags dopingpreparat.
Heatseeker
2009-11-19, 20:05
Aha, jag är inte så bekant med sådana preparat....:em:
Aha, jag är inte så bekant med sådana preparat....:em:
Det hedrar dig.
Har effekten hos detta preparat liknande egenskaper som hos "orginalet"? D.v.s ökad temperatur?
Cerberus
2009-11-20, 11:34
Det hedrar dig.
Har effekten hos detta preparat liknande egenskaper som hos "orginalet"? D.v.s ökad temperatur?
lär ju omöjligt ha samma effekt som "originalet". Men generellt brukar ju fettförbrännare "funka", men är flera hundra kronor värt några extra hundra kcal som man kanske förbrukar totalt på en burk? Dock kan de ju ge en mental boost.
Tror nog att såna här piller oftast gör sig som bäst om man börjar närma sig rippad-tillståndet.
använder för tillfället Meltdown igen, det är väl en Vpx-produkt?
Langster
2009-11-20, 11:43
lär ju omöjligt ha samma effekt som "originalet". Men generellt brukar ju fettförbrännare "funka", men är flera hundra kronor värt några extra hundra kcal som man kanske förbrukar totalt på en burk? Dock kan de ju ge en mental boost.
Tror nog att såna här piller oftast gör sig som bäst om man börjar närma sig rippad-tillståndet.
använder för tillfället Meltdown igen, det är väl en Vpx-produkt?
De flesta centralstimulerande preparat ökar thermogenesis och det är väl en grundläggande orsak till att de fungerar, mer energi går åt till att producera värme.
Det som gör originalet speciellt är väl att det även binder till androgen-receptorer vilket gör att det blir lättare att bygga muskler samtidigt som man bränner fett? Den funktionen saknas antagligen helt i VPX produkten som i princip bara är en häxbrygd av olika stimulanter.
Cerberus
2009-11-20, 11:54
vågar inte kommentera sånt här :D. Inte flashback här direkt.
Men nog tror ja clenbutrx "funkar" iaf, dock så ska man nog akta sig för såna produkter om man tävlar eller testas.
Men jäklar vad grejer den produkten innehåller.. 5-htp skulle ja akta mig för om man redan är på någon form av SSRI(eller andra serotonin-återupptagshämmare) då det kan öka risken för att få serotonergt syndrom. Sen undrar jag vad de olika formerna av phenyletylamin gör...min kemiska kunskap är inte så bra.
Yohimbine kan va ytterst otrevligt då de kan få hjärtat o köra igång som satan.
Och octopamine är väl egentligen en antidepressiv medicin? Jag tror inte att clenbutrx får säljas i sverige med vissa av dessa ingredienser.
Geranamine är lite som uppåttjack..
Har inte testat någon av ingredienserna separat men många stackers innehåller ju samma eller liknande ingredienser.
Om någon köper detta så börja på minsta möjliga dos... testa toleransen. Jag har väldigt många erfarenheter av överdoseringar av såna här grejer o jag e ytterst restriktiv me såna grejer nu för tiden...e inte värt att må dödskasst för att bränna lite extra fett.
...e inte värt att må dödskasst för att bränna lite extra fett.
Word! Jag tror att de flesta, iallafall jag, egentligen inte vill ha ett mega dunder starkt stimtillskott. Jag vill mest få extra energi, lite mer än koffein ger.
Jag har provat Vpx Liquid Clenbutrx två gånger, och jag tycker att kicken är för peakande. Man blir kalasspeedad ett tag, men sen blir man bara seg (nästan som lite bakis). Vill du lägga pengar på defftillskott så skulle jag välja ALRI Poison, som ger mycket skönare känsla i kroppen.
Nitrometan
2009-11-20, 13:36
Det var många stimulantia i den...
Och octopamine är väl egentligen en antidepressiv medicin?
Dessutom är octopamine med på WADA:s dopinglista.
Detta låter ju inte som någon höjdare precis.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.