Visa fullständig version : Tappa tjejens tandborste i toan. (dagens idiotpoll)
Nu är det dags igen.
Du stökar sunt på toan och råkar stöta ner din flickväns/pojkväns tandborste ifrån handfatet.
Givetvis hamnar den mitt i plasken (dvs i toan).
Hur gör du?
Jag skulle nog be henne plocka upp den.
Ignatius72
2009-11-14, 16:25
Jag skulle nog be henne plocka upp den.
:D Tråd låst.
Ta upp den, slänga, köpa ny
?
Tar upp den, säger vad som hände och erbjuder henne att ta min.
Om affären är öppen så går jag och köper en ny
Fråga henne varför hon lagt tandborsten i toan
Nitrometan
2009-11-14, 16:28
Tagit upp den. Slängt den och köpt ny.
Fast Floddans förslag var roligare.
bertbert
2009-11-14, 16:32
Jag hade sagt att "din tandborste var ändå så äcklig, så jag borstade kröken med en. Ta en ny i påsen."
Är väl bara att berätta och köpa en ny. Hade varit mer intressant att höra vad folk skulle gjort om de snokat runt i någon ytlig bekants badrumsskåp och tappat tandborsten. Vid ett sånt tillfälle är det kanske enklast att skölja av den och inte säga nåt. Om man är en sån som snokar...
Fatalist
2009-11-14, 16:34
Slänga den, säga till, köpa ny.
Är väl bara att berätta och köpa en ny. Hade varit mer intressant att höra vad folk skulle gjort om de snokat runt i någon ytlig bekants badrumsskåp och tappat tandborsten. Vid ett sånt tillfälle är det kanske enklast att skölja av den och inte säga nåt. Om man är en sån som snokar...
Hahaha, vad letar du efter? Medicin? :D
För några år sedan delade jag lägenhet med en kompis. En gång när jag stod och urinerade såg jag hans rakapparat ligga på handfatet bredvid. Jag plockade upp den för att undersöka den lite. Råkade komma åt någon knapp som gjorde att själva rakhuvudet lossnade och föll ner i toaletten. Jag kunde inte spola, för då hade det antagligen åkt med ner i avloppet och fastnat någonstans, så jag plockade helt enkelt upp det, spolade av det och tvättade händerna grundligt.
Än i dag är han lyckligt ovetandes.
Tagit upp den, skakat av den,
tagit ner byxor och kalsonger,
kört några varv med tandborsten i brunögat
och ställt tillbaka den ...:D
backflash
2009-11-14, 16:51
Hmm ... undrar vad man hade gjort om man tappat tjejen i toaletten.
Med hennes tandborste alltså. Detta kommer lämna mig grubblande idag. Fan Piranha ...
Flickvän är inte lika roligt då man förmodligen är en toffel och skulle springa och handla en ny. Men en kompis tandborste då vetefan alltså:D
Då känns det mera pinsamt att man dragit ner den i toan så man spolar av och tvättar den lite snyggt och sedan sätter tillbaka den.
bertbert
2009-11-14, 16:58
Alltså tråden för med sig många följdfrågor.
- Hade någon nyligen gjort något i toaletten? Var det nyspolat?
- Slängde Pirre egentligen i en elektrisk tandborste?
- Försökte Pirre gör en ubåt?
Ställer tillbaka den efter lite avsköljning och fnissar i smyg när hon borstar tänderna. Det man inte vet har man inte ont utav.
bertbert
2009-11-14, 17:01
Ställer tillbaka den efter lite avsköljning och fnissar i smyg när hon borstar tänderna. Det man inte vet har man inte ont utav.
Därefter pussar du på flickvän? Bra/dåligt tänkt där?
Fan tycker synd om er själva som ställer tillbaka tandborsten, tänks en när ni ska grovhångla me henne... nä seriöst, fan man måste bli sjuk eller? uuusch!!!!!!!!!! Nu fick jag dåliga tankar :(
mangemani
2009-11-14, 17:04
kika på seinfeld,på det där avsnittet där han lyckas he ner tjejens tandborste i toan och hon använde den innan han hann att berätta;)
Fan tycker synd om er själva som ställer tillbaka tandborsten, tänks en när ni ska grovhångla me henne... nä seriöst, fan man måste bli sjuk eller? uuusch!!!!!!!!!! Nu fick jag dåliga tankar :(
fniss
:Virro
Ganska självklart att försöka spola ner den och hoppas på det bästa.
Berättar och erbjuder mig att köpa en ny.
Tvivlar rätt starkt på att man skulle lyckas bli sjuk av att hångla med någon som haft sin tandborste i toalettvatten som sedan sköljts av. Hångla på du bara!
Svar på frågan: Slängt och köpt en ny.
Fnissat alt. fräst, slängt, köpt ny.
Scratch89
2009-11-14, 18:20
Ja, inte hade jag gjort en tråd på kolo när hon är en aktiv medlem. :D
Gör inget. Med tanke på att hon är van att lapa mig i stjärtikus springus, så borde hon vara van vid den smaken.
mattilainen
2009-11-14, 19:00
hur svårt är det att berätta och sen bara skaffa en ny. Tror ju knappast hon kommer slå dig för hennes tandborste. (Om den inte är rosa då)
Sköljer av den, ställer tillbaks den och berättar att den hamnade i toan men att den nu är ren.
Därefter pussar du på flickvän? Bra/dåligt tänkt där?
Orka pussas. *rolleyes*
Pissa på tandborsten och spola ner den bara. Hon märker inget.
frambogir
2009-11-14, 21:35
Seinfeld!
Skäller ut henne, tandborsten ska ju inte ligga i toan
Nelson81
2009-11-15, 07:51
lol saknat dina idiotpollar
/herr kizzluz
Nordenator
2009-11-15, 11:00
Förbrukningsvaror behöver man ju inte direkt behålla i en evighet. Hade kastat den. Däremot var nagelklipparen jag råkade tappa medan jag satt och sket i rotation tills den gick sönder för någon vecka sedan :D
Degpekka
2009-11-15, 13:08
Hahah! jag satt och funderade stenhårt ett bra tag på vad det innebar att "skita i rotation" :D
Jag har helt glömt bort när hångel går över till att vara grovhångel, enlighten me pls?
Jag har helt glömt bort när hångel går över till att vara grovhångel, enlighten me pls?
Vid en intensitet på 60-65% av VO2max, dvs 75% av maxpuls, för tränade individer.
Motsvarande siffror för otränade är 47-52% av Vo2max.
Vid en intensitet på 60-65% av VO2max, dvs 75% av maxpuls, för tränade individer.
Motsvarande siffror för otränade är 47-52% av Vo2max.
Ok har för mig att man kunde gå ner lite i intensitet om man jobbade med vinklar, stämmer det?
Haha för fan Pirre...
Jag välte min tjejs dyra parfym i toan en gång, innan jag hunnit spola. Det hade varit jävligt poppis om jag hade berättat. Korken lossnade så vätskan i flaskan var inte direkt "ren" längre.
Jag gjorde det enda manliga, lade den i en svar påse, kastade den i containern, sprang till närmsta parfymbutik och köpte den här jävla parfymen. Dock så jag har ett sinne för detaljer, så på vägen tillbaka till min flickväns (som i sin tur var ute på stan med sin mor) hus så sprayar jag ut typ halva i luften, då jag plötsligt möter henne.
Självklart blir frågan "Varför har du min parfymflaska?"... Den var ju inte så lätt att förklara heller, men det löste sig, jag tror hon köpte mina vita lögner:D
Ok har för mig att man kunde gå ner lite i intensitet om man jobbade med vinklar, stämmer det?
Jag har spenderat för lite tid i träningsdelen av forumet för att yttra mig säkert. Men det kan kanske stämma. Se till att vara rädd om lederna bara. Jag menar rotatorcuffen aj aj.
Finns det något som motiverar att inte fiska upp den, slänga och köpa en ny till henne?
Elfsberg
2009-11-15, 22:46
När jag var ett berusat litet barn brukade jag nästan jämt doppa festvärdens tandborste i toaletten.
Ack så roligt var det. Uppenbarligen har jag utvecklat någon sorts moral den senaste tiden.
Beror väl på. Är det fräscht i toan så är det väl bara att ta upp och spola av. Orka grina för en sån sak...
Nelson81
2009-11-16, 08:19
Haha för fan Pirre...
Jag välte min tjejs dyra parfym i toan en gång, innan jag hunnit spola. Det hade varit jävligt poppis om jag hade berättat. Korken lossnade så vätskan i flaskan var inte direkt "ren" längre.
Jag gjorde det enda manliga, lade den i en svar påse, kastade den i containern, sprang till närmsta parfymbutik och köpte den här jävla parfymen. Dock så jag har ett sinne för detaljer, så på vägen tillbaka till min flickväns (som i sin tur var ute på stan med sin mor) hus så sprayar jag ut typ halva i luften, då jag plötsligt möter henne.
Självklart blir frågan "Varför har du min parfymflaska?"... Den var ju inte så lätt att förklara heller, men det löste sig, jag tror hon köpte mina vita lögner:D
....eller så hade du heöt enkelt kunnat ljuga om att du tappade den i backen och gick och köpte en ny, så hade du inte behövt spruta ut hälften i luften :Virro
....eller så hade du heöt enkelt kunnat ljuga om att du tappade den i backen och gick och köpte en ny, så hade du inte behövt spruta ut hälften i luften :Virro
:D
Så, vilket alternativ valde TS?
hon har haft äckligare saker än så i munnen så det kan ju kvitta.
hon har haft äckligare saker än så i munnen så det kan ju kvitta.
Din k-u-k?
Sorry, kunde inte låta bli.:D
Vafan, det är väl bara att säga?
"Jag råkade välta ner din tandborste i toan, så jag kastade den. Ställde fram en ny."
Finns inga tandborstar får hon väl använda min sålänge och nästa gång jag handlar så får man köpa nya?
Tom Warrior
2009-11-16, 12:54
Slår sönder tandborsten. Sparkar den i tusen bitar. Vrider sönder den. Slår sen sönder badrummet. Bless.
von huff
2009-11-16, 12:57
Det är ju inte så att man direkt skiter ner sig av rädsla för flickvännen:)Jag skulle berätta eler så skulle jag inte berätta
Det är ju inte så att man direkt skiter ner sig av rädsla för flickvännen:)Jag skulle berätta eler så skulle jag inte berätta
Du vara tuff kille, du ta konsekvenserna.
von huff
2009-11-16, 13:11
Du vara tuff kille, du ta konsekvenserna.
Vilka konsekvenser?Köpa en ny tandborste eller tvätta den gamla?Inget att stressa över:)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.