handdator

Visa fullständig version : Någon fara?

Rusk
2009-11-12, 22:04
Hejsan, efter en 5 månaders deff och exakt kalori räkning så tänkte jag nu 2 veckor efter en avslutad deff unna mig en 50cl öl (5.2%), jag undrar dock om den kommer ha någon negativ effekt på morgondagens träning? Har hört att om man druckit och sedan tränar dagen efter så gör det mer negativt än positivt men gäller detta en så liten mängd som jag hade tänkt dra i mig?:P Ni tycker säkert jag är knäpp men jag har blivit en aning skadad efter deffen hehe:P Tack så mkt på förhand, Mvh rusk.

Fearstrike
2009-11-12, 22:24
Varje centiliter öl efter fem månaders deff muterar till något som kallas somaliska pirat-bakterier. Dom rövar bort muskler och äter sig feta på vatten. De lagras under huden i små hyddor som i sin tur expanderar, om du känner noga efter kan du se dom gruppera sig och attackera musklerna med små roddbåtar och RPG's.

Dreas
2009-11-12, 22:29
Hejsan, efter en 5 månaders deff och exakt kalori räkning så tänkte jag nu 2 veckor efter en avslutad deff unna mig en 50cl öl (5.2%), jag undrar dock om den kommer ha någon negativ effekt på morgondagens träning? Har hört att om man druckit och sedan tränar dagen efter så gör det mer negativt än positivt men gäller detta en så liten mängd som jag hade tänkt dra i mig?:P Ni tycker säkert jag är knäpp men jag har blivit en aning skadad efter deffen hehe:P Tack så mkt på förhand, Mvh rusk.Träna på du, unna dig en öl och njut ;)

Frillan
2009-11-12, 22:32
Du glider in på fel spår om du tänker sådär. Låt inte dieten ta över din vardag, lev till fullo och försök att hålla dieten i den utsträckning det går, sålänge du ligger på negativ energibalans eller ren balans kommer du efter en viss tid tappa vikt.

Trapper Buzz
2009-11-12, 23:25
Enda problemet är att öl med den styrkan smakar cat pee. Ljus öl ska hålla 3,9%.

Pata
2009-11-12, 23:58
Varje centiliter öl efter fem månaders deff muterar till något som kallas somaliska pirat-bakterier. Dom rövar bort muskler och äter sig feta på vatten. De lagras under huden i små hyddor som i sin tur expanderar, om du känner noga efter kan du se dom gruppera sig och attackera musklerna med små roddbåtar och RPG's.

:laugh::laugh:

chrilledude
2009-11-13, 15:06

Vadå "somaliska pirat-bakterier"?

Det var ju gorillapirater? Vi har ju snackat om detta.. ack ack!

OnT: Njut bara, som nån skrev så ska ju inte dieten ta över vardagen :)

ryss
2009-11-14, 18:09

haha vilken fantasi *whatever*

mattilainen
2009-11-14, 18:59
man måste få leva också!

Fordon
2009-11-15, 07:24
Låt det stanna vid en öl bara så att du inte kommer invinglandes imorgon till gymmet, tokbakis och halvt snurrig fortfarande. :)

Jure
2009-11-15, 07:32
man måste få leva också!

Och vad med just öl / alkohol är "leva" ? Den är så jävla löjlig den kommentaren.

AMen Åhh, häNG med å fästAH- DU måsTE leVA oXÅ

Onigiri
2009-11-15, 09:57
Och vad med just öl / alkohol är "leva" ? Den är så jävla löjlig den kommentaren.

AMen Åhh, häNG med å fästAH- DU måsTE leVA oXÅHan menade väl att man måste få unna sig att ha lite roligt ibland också, i det här fallet var det att just dricka öl.

johanhej
2009-11-15, 11:02

Sjukt omogen kommentar. Han kanske tycker öl är gott? Alla dricker inte öl då de festar för att bli fulla.

nickluz
2009-11-15, 12:02
Sjukt omogen kommentar. Han kanske tycker öl är gott? Alla dricker inte öl då de festar för att bli fulla.

+1

// Nicklas

puls
2009-11-15, 12:38

totally agree

mattilainen
2009-11-15, 14:03

Om han vill unna sig en öl efter en deff så kallar jag det att leva då han antagligen tycker en öl skulle vara otroligt gott.

Liven
2009-11-15, 16:31
Bra att du har genomfört en sån lång diet. Men du borde inte vara så där extrem tycker jag. Sånt där gör ju ingen skada när du sköter dig så bra i övrigt.