Visa fullständig version : Skakis av animal M stak
sundvall
2009-11-11, 21:29
Hey. Testar animal M stak, blir skakis av helvete i kroppen när jag slängt i mig pilleren. Någon mer som erfarat detta? Varför händer det?
jag har aldrig känt av det...
är du säker på att det är pga M-stak.. när känner du av det?... hur lång tid efteråt.. under passet?... även på off-days...?
sundvall
2009-11-11, 22:24
Ja det är av M stak. Inte på off-days, tror jag iallafall.
Kan det vara pga stimet? Dvs den röda kapseln som innehåller en jädrans massa koffein? Är inte direkt en van koffeinknarkare.
alltså.. du ska ju ta M-stak även på offdays...när du inte tränar... om du inte känner av det då när du tar det så är det kopplat till passet.. och isåfall vet jag inte varför...
EiseltUK
2009-11-11, 22:30
Är väl koffein i M-Stack? I så fall troligen det skakisheten beror på.
sundvall
2009-11-11, 22:32
Yeah en hel del också, misstänkte det.
har burken här, är 500mg methylxanthine complex (caffeine, theobromine, theophylline)..
om det säger dig något Eiselt.. kallas "energy complex" i innehållsförteckningen...
Yeah en hel del också, misstänkte det.
den röda kapseln kan du skita i på offdays om du inte ska träna öht.. ska du göra cardio kan det vara schysst.. ta den inte försent bara..
sundvall
2009-11-11, 22:38
Alltså, ärligt talat kan jag erkänna att jag inte läst mycket om denna produkt. Mest läst några recensioner samt haft polare som sagt den är the shit. Vad är det den.. gör exakt? Har märkt att jag får sjuk pump av den och att jag får grym energi, många ggr kan jag inte slita mig från gymmet, känns som man har otroligt mycket mer tryck.
sundvall
2009-11-11, 23:12
22
M-stak innehåller väl en sjuklig mängd vitaminer? Utöver det så är det väl aminosyror (arginin typ..) för pump och koffein för uppiggande.
Varför man ska ta det på vilodagar är förmodligen för att de vill sälja så mycket som möjligt. Ju snabbare den tar slut, desto mer får de sälja. Amerikanska företag är rätt skrupelfria.
Rahf.. du tänker på en annan produkt... Animal Pak innehåller vitaminer och aminosyror, fettsyror.. den är som en multivitamin, fast bättre..
M-stak innehåller inga vitaminer, innehåller aminosyror men i anti-katabolt syfte, precis som allting annat.. M-stak är tänkt att hämma katabola effekter, förbättra nutrition partitioning och hålla dig anabol..
så du blandar ihop Pak och M-stak..
oh nu fattar jag varför jag blivigt groggy av dem:P
Inte visste ja att den röda va koffein hehe
så jag tog Påse Animal och sen 200mg koffein på tablett haha FAIL!
M-stak tog jag för många år sedan, den är verkligen sjukt prestations och "motivationshöjande" i samband med träning
Skakningarna är normalt, och är övergående
Hur klarar du av att svälja kapslarna förresten? Jag minns jag hade ettt jäkla problem med det - de är ju enorma! Och inte bara 1 utan 7-8st nånting i en liten påse, att ta upp en sådan på jobbet innan man skulle till gymmet gav synnerligen suspekta blickar!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.