Visa fullständig version : Om male hawtness trådarna och tjejers smak...
ARMSTARK
2009-11-09, 11:55
Om man bläddrar igenom de två ( framför allt tjejernas ) hawtness trådarna kan man inte undvika att märka en märklig detalj:
Alla män är sminkade, ögonbrynen plockade, håret stajlat, ingen generande hårväxt. Är det verkligen så kvinnor vill ha sina män? Är den "riktiga mannen" utdöende, snart ersatt av nån halvkönis som står framför spegeln mer än sin flickvän?
Frågan kan ställas omvänt mot oss män. Jämför tråden "i den här tråden är du lesbisk" med "snyggaste tjejerna"-tråden. Mycket mer "vanliga" och "naturella" tjejer i lesbisktråden och mer photoshoppat i snyggast-tråden. Är det verkligen så vi män vill ha våra tjejer?
Sen får du inte glömma heller att det enda som de går på i hawtness-tråden är utseendet. Att tycka en sminkad man är attraktivare än en osminkad är en grej, att tycka en man som sminkar sig är mer attraktiv än en man som inte sminkar sig är annorlunda, om du förstår vad jag menar?
Låt mig utveckla. En sminkad man ser bättre ut på bild än en osminkad man. Men detta betyder ju inte att tjejerna som postat i hawtness-tråden vill att deras pojkvänner ska börja sminka sig. Det är två olika saker.
stevebc har rätt. Tråd låst.
von huff
2009-11-09, 12:14
Ja snyggast tråden med brudar suger ju ordentligt med sina ps brudar.Man ser snyggare brudar varje vecka i verkligheten
Vad alla säger här, kolla snyggaste tjej tråden el liknande så har du ditt svar. Trodde du på allvar att tjejer inte tänker som killar ? :P
ARMSTARK
2009-11-09, 12:44
Steve gav som vanligt ett bra svar.
Så jag kan fortsätta vara en ovårdad buffel? :thumbup:
Steve gav som vanligt ett bra svar.
Så jag kan fortsätta vara en ovårdad buffel? :thumbup:
Ovårdad, går hem hos vissa. Buffel, nja;)
Steve know the deal:thumbup:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.