handdator

Visa fullständig version : Gällande papper om handledarskap.

xarizma
2009-11-04, 20:42
Hejsan. Min pappa är min godkända handledare , jag hade inte privatkört på ett tag , hade tappat
bort all papper osv. Ringde till länsstyrelsen för 2-3 dagar sedan och bad dem skicka in pappret, för tydligen så gäller handledarskapet
hur länge som helst nu.. Iallafall ska köra med min pappa , allt på pappret är ok, förutom att det står [b]Behörighet* alltså det står inte Behörighet* B som de bör göra..? Det är ett tomt fällt där. Är det ett fel från transportsstyrelsen eller ska det vara så ?

OBS : Jag ska övningsköra vanlig Bil

Tack och adjö

xarizma
2009-11-04, 22:52
Ingen som vet något? ''bump''

Jens.Andersson
2009-11-04, 23:28
Är det att "[b]" står framför "Behörighet" du stör dig på, istället för att det skulle stå "Behörighet: B"? Jag tror inte att du har fått behörighet för något annat än just det du sökt för.

xarizma
2009-11-05, 01:15
Är det att "[b]" står framför "Behörighet" du stör dig på, istället för att det skulle stå "Behörighet: B"? Jag tror inte att du har fått behörighet för något annat än just det du sökt för.Behörighet* står det. Men det borde stå Behörighet B ? Det är ju B ja övningskör men det blir väl problem om polisen stoppar eller liknande?