Visa fullständig version : AX Mass fx
Sleipnir
2009-11-04, 12:54
Hej, jag undrar bara om någon har erfarenhet av Anabolic Extremes Mass fx?
Har funderat på att köpa en förpackning men hittar inga vettiga recensioner.
Langster
2009-11-04, 16:36
Kolla på innehållsförteckningen och fundera över om det finns något i den som du tror ska ge de resultat tillverkaren påstår att den ska ge...
EiseltUK
2009-11-04, 21:43
Trr att de flesta har använt Mass Fx i kombination med Hyperdrol och det är svårt att säga om det är den ena eller andra om gett effekt eller kombinationen. Tillsammans verkar de i varje fall funka hyffsat bra. Vi har ofta rekommenderat Cyperol + Hyperdrol som ger mer för pengarna och den kombon har också funkat bra för många.
Sleipnir
2009-11-04, 23:29
Kolla på innehållsförteckningen och fundera över om det finns något i den som du tror ska ge de resultat tillverkaren påstår att den ska ge...
Jo det är väl sant att det ser lite klent ut, men man vet ju alldrig, kan ju ge något, även fast detta något lär vara extremt långt ifrån tillverkarens beskrivning :P
Trr att de flesta har använt Mass Fx i kombination med Hyperdrol och det är svårt att säga om det är den ena eller andra om gett effekt eller kombinationen. Tillsammans verkar de i varje fall funka hyffsat bra. Vi har ofta rekommenderat Cyperol + Hyperdrol som ger mer för pengarna och den kombon har också funkat bra för många.
Tack för svar, har själv testat med enbart Hyperdrol för ett tag sedan och märkte av någorlunda resultat, har alldrig tänkt på att kombinera med något annat, kan vara värt att ta en funderare på det.
hej, kör solo på mass fx om du ska börja, har testat både stack och solo och märker ingen skillnad. om du verkligen vill öka 40kg i bänk på 8 veckor så kör du också pwo produkt som t.ex nanovapor Ir brutal fx ;)*drool*
hej, kör solo på mass fx om du ska börja, har testat både stack och solo och märker ingen skillnad. om du verkligen vill öka 40kg i bänk på 8 veckor så kör du också pwo produkt som t.ex nanovapor Ir brutal fx ;)*drool*
Så enkelt alltså?
40kg..?? right...
WHITEFOLKS
2010-01-08, 21:51
Padman har åstadkommit fantastiska saker förrut:
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?p=3396589#post3396589
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.