Visa fullständig version : Ett bra och billigt EAA
Har kollat runt i ca 1 timma vad som är billigast och effektivast. Kom inte fram till något speciellt faktiskt, bara snurrar i huvudet nu av all informativ text om EEA. Så jag undrar helt enkelt som topic lyder, ett bra och billigt EEA!
young_george
2009-11-04, 00:59
http://www.kolozzeum.com/product_info.php?cPath=31&products_id=168
Såg att jag skrivit fel också 3gånger om haha ....menar givetvis EAA. Tackar för ett snabbt svart!
Finska Lejonet
2009-11-04, 10:21
Body Science eaa kör jag på och det är både billigast och funkar bra tycker jag. *flex*
Slartibartfast
2009-11-04, 10:32
Body Science eaa kör jag på och det är både billigast och funkar bra tycker jag. *flex*
Hur märker du att det funkar bra?
EAA-XX från bodyscience. billigt och bra och smakar bäst hittills av alla EAA produkter jag testat
sweaberg
2009-11-04, 11:13
Känns som alla EAA produkter ligger runt samma pris, kanske en 20lapp hit och dit.
Testat 4 olika märken.
Kolozzeums är iaf godast och billigast av dem.
Känns som alla EAA produkter ligger runt samma pris, kanske en 20lapp hit och dit.
nja
kolo EAA 372kr/kg
esapro 385kr/kg
eaa FX och Bodyscience EAA 311kr/kg
Fairing EAA 738kr/kg WTF!!
Fredrik_S
2009-11-04, 12:07
Testat
Esa pro
Fairing apelsin
Kolozzeums EAA
Bodysciense EAA
EAA FX
Tyckte kolo coh bodyscience var bäst i smak och båda är bland de billigaste
Kör med BS EAA X. Smakar riktigt gott, är prisvärt och jag äter ALC (som finns i EAA XX) separat.
Tycker Amino-Pro Essential (Star Nutrition) är överlägset godast.
Den är iof dyrast också.
Annars tycker jag Bodysciense EAA-XX är ok, inte god men duger helt klart (billig också).
sweaberg
2009-11-04, 15:12
nja
kolo EAA 372kr/kg
esapro 385kr/kg
eaa FX och Bodyscience EAA 311kr/kg
Fairing EAA 738kr/kg WTF!!
Mattematikern =) good work!
kör och alltid kört på EAA FX
Tackar för svaren, blev iallafall Kolos egna EAA
delta_mats
2009-11-04, 16:51
Jag tycker kolozzeums egna smakar bra. Har blivit mycket godare sedan dom förbättrat smaken.
Jao, råkade ta lite för lite vatten första gången, det var INTE gott =)
Testat kolo och bodyscience. Gillade bodyscience mest, var även billigst, 311.25kr/kg
Fugitive
2009-11-06, 04:58
följdfråga: Vad är det för skillnad på BS EAA och deras EAA med ett eller flera X bakom? Blir man större ju fler X det är bakom? :D
bs EAA = EAA
bs EAA-X = EAA + vitamin B6 + citrullin malat
bs EAA-XX = EAA-X + Acetyl L-karnitin
bs EAA-XXX = EAA-XX + L-tyrosin + koffein
Fugitive
2009-11-06, 08:49
bs EAA = EAA
Tack!
Heatseeker
2009-11-06, 11:18
EAA FX ska få en bättre smak nu, tror de håller på att blanda till den för fullt, ska nog prova den när den kommer ut om ett par veckor.
Kör just nu på BS EAA-XX, smaken är helt OK. Hade Star Nutritions EAA innan, bättre smak, men alldeles för dyr.
Har kört Kolloz egna EAA i 3 dagar nu och dom som säger att det svårt att få ner vet jag ej hur de gör. Bara att lasta in en skopa i käften och sen ett par klunkar vatten på det.
AmericanDragon
2009-11-06, 15:15
bs EAA = EAA
Finns det några bevisade själ till att vitamin B6, citrullin malat, acetly L-karnitin, L-tyrosin och koffein skulle hjälpa till att bygga mer muskler på något sätt? Mer stimulerad proteinsyntes lär det ju knappast ge direkt.
EiseltUK
2009-11-06, 17:08
EAA FX ska få en bättre smak nu, tror de håller på att blanda till den för fullt, ska nog prova den när den kommer ut om ett par veckor.
Kör just nu på BS EAA-XX, smaken är helt OK. Hade Star Nutritions EAA innan, bättre smak, men alldeles för dyr.
Stämmer bra. Den blir mycket bättre enligt mig. Ska försöka få fram några smakprover för att låta några testa/recensera.
Stämmer bra. Den blir mycket bättre enligt mig. Ska försöka få fram några smakprover för att låta några testa/recensera.Jag leker lätt testkanin :D
Stämmer bra. Den blir mycket bättre enligt mig. Ska försöka få fram några smakprover för att låta några testa/recensera.
dvs de ska producera en helt ny smak? inte bara förbättra de nuvarande?
=)
EiseltUK
2009-11-10, 12:00
dvs de ska producera en helt ny smak? inte bara förbättra de nuvarande?
=)
Det är samma innehåll men proportionerna på arom/syra/sötma ändras inom ramen så att EAA-halten bibehålls.
ChrisDEFC
2009-11-10, 14:15
Hur länge tar det innan den nya smaken finns att köpa? Agerar också gärna testhare om det skulle finnas möjlighet.
EiseltUK
2009-11-10, 22:06
Hur länge tar det innan den nya smaken finns att köpa? Agerar också gärna testhare om det skulle finnas möjlighet.
Under den här veckan lanserar vi en första version av smaken så får vi se om det blir någon justering när vi fått mer feedback. Vi hade några olika recepturer att välja emellan och det var svårt att välja vilken som var bäst.
Vi har 5 testpersoner som kommer att skriva recensioner på OB.
Jochitko
2009-11-15, 01:12
Beställde precis kollos egna EAA, ser fram emot att testa den :D
Affelindo
2009-11-16, 14:52
kör och alltid kört på EAA FX
Jag beställde denna idag. 800g för 249kr är det billigaste EAA som jag har hittat.
ChrisDEFC
2009-11-16, 14:59
Jag beställde denna idag. 800g för 249kr är det billigaste EAA som jag har hittat.
Ja det är ett bra pris, samma som body science ligger på. Sen ligger ju inte esa-pro och kollos egna så långt efter heller, 289 och 279 är väl det billigaste jag hittat på dom två.
Affelindo
2009-11-17, 12:32
Ja det är ett bra pris, samma som body science ligger på. Sen ligger ju inte esa-pro och kollos egna så långt efter heller, 289 och 279 är väl det billigaste jag hittat på dom två.
Fast kolos egna och ESA Pro har dessutom mindre förpackningar (750g jmf med 800g) samtidigt som de är dyrare så pris/vikt blir ju ganska stor skillnad på.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.