Visa fullständig version : Stora tråden om ligg som man vill skryta om!
Fatalist
2009-11-03, 21:46
Jag kom precis på tråden när jag läste ryss tråd om sina strapatser med körskolläraren, och det slog mig hur mysko det var att den inte fanns.
Åtgärdat. :D
Det är OK att skriva i formen "Jag har en polare..." och då är det underförstått att det handlar om en polare på riktigt... ;)
Jag tror att mer eller mindre alla har något de vill skryta om / något sjukt som har med sex att göra att berätta om.
MasterChief
2009-11-03, 21:48
Ska vara när jag låg med Allan. Annars har det inte hänt mycket i mitt liv liggmässigt.
lite för oanonym för det. Men ägd hade ni bleve.
lite för oanonym för det. Men ägd hade ni bleve.
En prinsessa av rang? ;)
Jag vill skryta om att jag inte har legat till det på snart ett år. Det är det sjukaste jag varit med om i sexväg. ;)
Jag vill skryta om att jag inte har legat till det på snart ett år. Det är det sjukaste jag varit med om i sexväg. ;)
guldmunk snart :thumbup:
En prinsessa av rang? ;)
*host Sarah Palin *host
Nej jag ville också bara va med och visa att jag kan ja med faktiskt!
Hade du sagt Nigella Lawson hade jag blivit impad! :)
Wille005
2009-11-03, 21:59
Sjukaste gör man bäst i att hålla för sig själv. Men en liten; en tjej jag aldrig träffat förut kom över till mig och innan vi sågs hade hon sagt att hon aldrig har sex med någon hon inte har seriöst förhållande med. En kvart efter att hon klivit in genom dörren ligger jag under henne. Hon var en av dom hetaste jag någonsin *äntrat*.. mohaha.
shadowfire
2009-11-03, 22:01
Sjukaste gör man bäst i att hålla för sig själv. Men en liten; en tjej jag aldrig träffat förut kom över till mig och innan vi sågs hade hon sagt att hon aldrig har sex med någon hon inte har seriöst förhållande med. En kvart efter att hon klivit in genom dörren ligger jag under henne. Hon var en av dom hetaste jag någonsin *äntrat*.. mohaha.
tis one time... in band camp... :MrT:
Pumpade en tjej så hårt ett par timmar att hon efteråt inte hade nån känsel i sin rosa taco.
Det var rätt skoj.
Wille005
2009-11-03, 22:02
tis one time... in band camp... :MrT:
Varför är det så svårt att tro på den historien? Jag är romantisk. :thumbup:
dream_theater_
2009-11-03, 22:02
Jag satt hemma en lördag och kollade på nhl-matchen som gick i Globen. Grannen hade fest och det var ganska högljutt där ifrån. Rätt som det är ringer det på dörren, och där står grannen GANSKA full när jag öppnar.
Hon undrar om jag inte vill komma över, och jovisst varför inte. Detta är första gången jag träffar henne. Hur som haver, hon tar tag i mig och släpar in mig i deras lägenhet och det dröjer väl på sin höjd tio minuter innan vi, så att säga, makes out. Lägg till tio minuter och vi har bytt lägenhet. Till min för att vara exakt. Efter den så kallade akten, så ska hon gå hem till festen igen, och när hon står i dörren kommer jag på den geniala idén att fråga om hennes nummer.
Jag räcker fram min mobiltelefon så att hon ska kunna skriva in sitt nummer, då frågan från henne lyder: Vet du vad jag heter?
Jag har verkligen inte en aning, och jag får skamset neka. "Då får du numret när du kommer på vad jag heter", sa hon och gick hem. Jag har träffat henne en gång till efter incidenten och det var aningens ansträngt.
guldmunk snart :thumbup:guldnunna. :)
shadowfire
2009-11-03, 22:31
Varför är det så svårt att tro på den historien? Jag är romantisk. :thumbup:
Jag citerade musiktjejen från American Pie.
Lite blyg, försiktig, oskuld utåt... men sedan.... :D
NiklasAlm
2009-11-03, 22:34
Denna tråden ska följas, synd bara man inte har så mycket att dela med sig av.
Wille005
2009-11-03, 23:08
Jag citerade musiktjejen från American Pie.
Lite blyg, försiktig, oskuld utåt... men sedan.... :D
Haha då är jag med! Lite överraskad blev man. :cool:
Jag vägrar och gör istället en NinaL.
Jag är mäkta stolt över mitt penisembargo!!
hendrong
2009-11-04, 00:15
Jag tror på dig, men jag tror ju inte på henne. Känns som att tjejer bara säger sånt för att göda våra egon lite.
On topic får jag bräda Nina med att ha haft ett sexuppehåll på 2,5 år...
Vad är guldmunk?
Själv har jag inte tid att svara, och jag tror inte Kolozzeum har serverutrymme för mitt inlägg heller.
Killen som senare kom att kallas klamydia-martin tog min oskuld... därmed inte sagt att jag fick det, tackolov! Kanske inget att direkt skryta om, lol :D :em:
Sjukaste gör man bäst i att hålla för sig själv. Men en liten; en tjej jag aldrig träffat förut kom över till mig och innan vi sågs hade hon sagt att hon aldrig har sex med någon hon inte har seriöst förhållande med. En kvart efter att hon klivit in genom dörren ligger jag under henne. Hon var en av dom hetaste jag någonsin *äntrat*.. mohaha.Varför kom hon över till dig om hon inte kände dig?
Killen som senare kom att kallas klamydia-martin tog min oskuld... därmed inte sagt att jag fick det, tackolov! Kanske inget att direkt skryta om, lol :D :em:Hahah, ägd. :/
Verbatim
2009-11-04, 00:23
Jag hade föredragit en tråd om motsatta, dvs ligg man inte vill skryta om, anar stor potentiall i en sådan tråd. Fatalist tex har en bra historia som innehåller både dramatik, chips och cola.
Ontopic: Jag återkommer.
Killen som senare kom att kallas klamydia-martin tog min oskuld... därmed inte sagt att jag fick det, tackolov! Kanske inget att direkt skryta om, lol :D :em:
Ojojoj, du har nog rätt, att bli av med oskulden med en kille som kallas klamydia-martin är nog inget man direkt skryter om ;)
Jag hade föredragit en tråd om motsatta, dvs ligg man inte vill skryta om, anar stor potentiall i en sådan tråd. Fatalist tex har en bra historia som innehåller både dramatik, chips och cola.
Ontopic: Jag återkommer.Jag har en angående en lerpöl och en borttappad plånbok men det var rätt längesen. Kan dock säga att jag hittade min plånbok igen efter många om och men! Och handduken blev faktiskt ren också.
En gång blev jag igenkänd ifrån en blogg jag och några polare hade:
"Är det inte du- X?!?!"
Jo, sa jag.
Sen gick vi hem och låg. Då kände jag mig som en D-kändis, och tänkte "Jag är sjukt cool - jag har groupies."
Samma blogg, får mail av tjejer som vill hälsa på. Jag säger hej, Det är jag som är X. Hej, säger hon. Sen har vi inte så mkt att prata om, så jag säger: "ska vi inte ligga istället?" så då gjorde vi det. Då kände jag mig också cool. Sen kastade jag ut henne på morgonen, och kände mig svinig.
Jag har några sjuka, tyvärr var ingen av de liggen i sig historierna ovan något att skryta om. Det är väl ganska uppenbart, det är väl inte de najsaste brudarna som går med på sånt.
Ojojoj, du har nog rätt, att bli av med oskulden med en kille som kallas klamydia-martin är nog inget man direkt skryter om ;)
Observera att han vid det tillfället inte kallades så, det kom senare. Viktig detalj! :D
hendrong
2009-11-04, 00:45
Observera att han vid det tillfället inte kallades så, det kom senare. Viktig detalj! :D
Efter att han träffade dig? Höhöhö....
Efter att han träffade dig? Höhöhö....
Nej, han fick min oskuld skrev jag ju. FAIL hendrong :D
hendrong
2009-11-04, 01:08
Nej, han fick min oskuld skrev jag ju. FAIL hendrong :D
:cryout:
+1. Och sjukare är att jag knappt känner någon lust/ork för att ta tag i det.
Nelson81
2009-11-04, 08:33
en gång låg jag med min dotters mamma, true story.
Slartibartfast
2009-11-04, 08:38
En gång åt tjejens hund upp den använda kondomen. *schlurtp* så var den borta. *popcorn*
"Äh, han äter precis vadsomhelst. Den kommer ut där bak i nåt skede", sa tjejen.
En gång åt tjejens hund upp den använda kondomen. *schlurtp* så var den borta. *popcorn*
"Äh, han äter precis vadsomhelst. Den kommer ut där bak i nåt skede", sa tjejen.
hahaha, det måste varit en äcklig syn (även om hundar äter värre saker än så ibland).
Slartibartfast
2009-11-04, 08:56
hahaha, det måste varit en äcklig syn (även om hundar äter värre saker än så ibland).
Jo, det vände sig lite i magen. :) Men det var en svartsjuk jävel (hunden alltså) Iövrigt en halvlyckad grej. Vet inte ens vad tjejen hette :em: När jag kom hem på morgonnatten hittade jag en polare i sängen och en annan i soffan, så jag rullade ihop en matta på golvet och sov på den.
Fokusera
2009-11-04, 09:01
tre olika brudar på tre dagar :)
:laugh:
tre olika brudar på tre dagar :)FAIL @3 dagar
ARMSTARK
2009-11-04, 09:18
Å deras vägnar vill jag skryta för ett antal tjejer som har legat med mig! :naughty:
FAIL @3 dagar
Exakt. LOL.
Har haft ihop det med en gammal chef och hennes två döttrar, dock inte på samma gång men i stort i samma veva.
Var mycket klyftigt och gav mig en spark rätt upp i karriären...
hahavaffan
2009-11-04, 11:04
FAIL @3 dagar:D
Jag fick en tjej till att stöna en gång. True story. Det lät typ "ahh". High five anyone?!
Wille005
2009-11-04, 11:07
Jag tror på dig, men jag tror ju inte på henne. Känns som att tjejer bara säger sånt för att göda våra egon lite.
Jag vill minnas att hon nyss bestämt sig för att bara ligga med någon hon var tillsammans med. Jag fick henne att vänta lite med att börja. ^^
Varför kom hon över till dig om hon inte kände dig?
För att lära känna mig? Duhh...
Raschmus
2009-11-04, 11:16
Jag jobbar på nattklubb och en vanlig kväll när jag jobbar kommer det fram en tjej och frågar om vi inte har en borttappad handväska. Jag tar med henne till tjejernas omklädningsrum och kollar men hittar ingen väska. 5 minuter senare hittar jag tjejen och säger att jag hittat hennes väska. Väl inne på tjejernas omklädningsrum frågar hon efter väskan och jag erkänner att jag inte hittat den utan frågar om jag istället kunde få en puss. Efter 10 sekunder säger jag att vi går in på toaletten, och ligger. Det var nice och jag var stolt eftersom det var min första sommar på arbetsplatsen och jag var den andra av personalen som legat på arbetstid.
En av mina absolut bästa vänner låg 5 tjejer på 6 dagar förra veckan (lov har stor potential).
Whistler
2009-11-04, 11:50
I beats you. Tre brudar på en dag. Två av dem hälsade till och med på varandra i dörren. :laugh:
I övrigt kan jag skryta med att jag jobbade tre år i krogdörren och inte låg med en enda gäst. Inga kollegor heller för den delen. *stolt*
I övrigt kan jag skryta med att jag jobbade tre år i krogdörren och inte låg med en enda gäst. Inga kollegor heller för den delen. *stolt*Respekt.
Det måste vara ovanligt.
Alone_in_the_dark
2009-11-04, 12:05
Lever ett ofrivilligt celibat sen 4 år*rolleyes* så här kommer inte skrytas över något.
en gång låg jag med min dotters mamma, true story.Haha! Fy faa.. ah.
För att lära känna mig? Duhh...Jo, men jag tolkade som att det var en vilt främmande tjej som hälsade på. Men ni hade träffats via internet först eller?
Wille005
2009-11-04, 13:08
Men ni hade träffats via internet först eller?
Hade bytt nummer den vägen, yes.
En gång blev jag igenkänd ifrån en blogg jag och några polare hade:
"Är det inte du- X?!?!"
Jo, sa jag.
Sen gick vi hem och låg. Då kände jag mig som en D-kändis, och tänkte "Jag är sjukt cool - jag har groupies."
Samma blogg, får mail av tjejer som vill hälsa på. Jag säger hej, Det är jag som är X. Hej, säger hon. Sen har vi inte så mkt att prata om, så jag säger: "ska vi inte ligga istället?" så då gjorde vi det. Då kände jag mig också cool. Sen kastade jag ut henne på morgonen, och kände mig svinig.
Jag har några sjuka, tyvärr var ingen av de liggen i sig historierna ovan något att skryta om. Det är väl ganska uppenbart, det är väl inte de najsaste brudarna som går med på sånt.
Haha, vet vilken blogg det är... Finns ju en hel del sjuka historier på den. :)
Gillar du Tacos?
Muskelbyggaren
2009-11-04, 15:38
Jag jobbar på nattklubb .. tjejernas omklädningsrum ...
Omklädningsrum på nattklubb?
träningsgossen
2009-11-04, 15:43
Det är väl ganska uppenbart, det är väl inte de najsaste brudarnaeller killarnasom går med på sånt.;)
bulldozer
2009-11-04, 15:56
= strippklubb är den logiska slutsatsen då..
Har haft ihop det med en gammal chef och hennes två döttrar
Med Slarti´s tjejs hund på näthinnan läste jag gammal schäfer istället för gammal chef och tänkte shiiiit är detta verkligen något han vill skryta om :smash: ;)
Började skriva om dom senaste raggen jag haft men väljer nu istället att berätta att idag, på lunchen när jag pissade så kom det blod. Härligt tänkte jag.
Spretar på urinröret och jajamensan! Ett nytt monster är på väg att växa till sig.
Bah! Måste skaffa en flickvän istället.
Sesam imorn efter jobb. :(
Raschmus
2009-11-04, 17:51
För personalen, tard0.
Tigerkotten
2009-11-04, 18:04
Gillar du Tacos?
Wtf Gillar du Tacos, detta känner jag iaf igen. Handlar om PUA? Men hmms vilken är det Milkman skriver på.
Raschmus...Jag vill stycka ditt nick och göra ett skämt. Men du har ett dumt c i vägen.
Kommenterade en nära väns frekventa liggande med att han kanske skulle gurgla med bakteriedödande medel emellanåt eller nåt, eller tja... men han sa bara att "man tvättar väl sig emellan". Ja.. ha.
Vill inte posta ngt här, delvis beror det på en förlegad moralisk syn som gör att jag tycker att andra får ligga runt hur de vill men att jag inte får. Ungefär som andra har godisförbud. Önskar faktiskt jag kunde tänka om, vad roligt man skulle kunna ha! :D :em:
Gillar du Tacos?
Haha, jag ÄR tacos!
eller killarna;)
Haha, vafan, en groupie är en groupie. There is a difference!
Raschmus...Jag vill stycka ditt nick och göra ett skämt. Men du har ett dumt c i vägen.
?? snackar du om?
?? snackar du om?
Trådens ämne.
Orden 'rash' och 'mus' hade gjort sig så bra i en mening.
Jag och min bästa kompis hade en riktigt awesomness 3way för ett tag sedan sedan. Så nära ett porrfilmsknull man bara kan komma, optimalt på alla sätt och vis. Det absolut bästa var dock ''slutet'':
Vi körde dubbelmacka, alla var kåta och glada, kompisen låg under, tjejen red. Jag äntrade numero två bakifrån, och efter en stunds sexande så kom jag okontrollerbart och oväntat, inne i henne, kanal 2, jag drog tillbaka illa kvickt, och ut flödar säd, och rinner ner på polarens pung(!) (han ligger som sagt rätt under). Jag kan säga, helt ärligt, att jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv. Priceless!
Vi som är oskuld då, kan vi skryta om bästa kyssen?
Jag har inget att skryta över. Har bara blivit sexuellt utnyttjad av djuriska kvinnor hela livet. De är ett otäckt släkte som bara tänker på en enda sak. Allt går ut på det...
Vi som är oskuld då, kan vi skryta om bästa kyssen?
Absolut INTE :devil:
Go get laid my son
Wille005
2009-11-04, 20:56
Detta får mig att minnas när min polare ville bli av med oskulden. Jag bjöd över 2 tjejer fre-lör-sön åt oss, så hade vi sex med varsin varje kväll. Jävla sätt att bli av med oskulden på! :D
Absolut INTE :devil:
Go get laid my son
He has been laid enough!!
malfunction
2009-11-04, 21:02
På gymnasiet hade jag en pin på min jacka där det stod "if you like meat so much why don't you suck my dick!?". Got me laid.
Håll i er gott folk, huset jag bor i och renoverat de senaste åren, var för några år sedan Slartis kärleksnäste. :naughty:
Nu till den bisarra delen, jag har INTE bytt tapeterna i rummet var ze löving took pleis. :hbang:
Jag och min bästa kompis hade en riktigt awesomness 3way för ett tag sedan sedan. Så nära ett porrfilmsknull man bara kan komma, optimalt på alla sätt och vis. Det absolut bästa var dock ''slutet'':
Vi körde dubbelmacka, alla var kåta och glada, kompisen låg under, tjejen red. Jag äntrade numero två bakifrån, och efter en stunds sexande så kom jag okontrollerbart och oväntat, inne i henne, kanal 2, jag drog tillbaka illa kvickt, och ut flödar säd, och rinner ner på polarens pung(!) (han ligger som sagt rätt under). Jag kan säga, helt ärligt, att jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv. Priceless!
Analen utan kondom, way to go...
På gymnasiet hade jag en pin på min jacka där det stod "if you like meat so much why don't you suck my dick!?". Got me laid.
Du är så jävla romantisk! :thumbup:
malfunction
2009-11-04, 21:13
Egentligen räknar jag inte trekanter med två killar och en tjej som faktiskt trekant, ett mkt mer passande ord är hockeykväll. Men jag hoppas du och din kompis tog lärdom av denna händelsen och använder pungmössor vid nästa trekant.
Verbatim
2009-11-04, 21:22
Kanske bara är jag som är på barnsligt humör men jag skrattar gott åt ordet pungmössor.
Egentligen räknar jag inte trekanter med två killar och en tjej som faktiskt trekant, ett mkt mer passande ord är hockeykväll. Men jag hoppas du och din kompis tog lärdom av denna händelsen och använder pungmössor vid nästa trekant.
Trekant helgen efter, dock utan dubbelmacka (och utan mössor, aldrig varit mycket för det).
Slartibartfast
2009-11-04, 22:48
Håll i er gott folk, huset jag bor i och renoverat de senaste åren, var för några år sedan Slartis kärleksnäste. :naughty:
Nu till den bisarra delen, jag har INTE bytt tapeterna i rummet var ze löving took pleis. :hbang:
:D teh memories! Faktiskt lite nostalgi att vara inne i det rummet igen senast jag var till ditt å kolla.
Whistler
2009-11-05, 09:28
Detta får mig att minnas när min polare ville bli av med oskulden. Jag bjöd över 2 tjejer fre-lör-sön åt oss, så hade vi sex med varsin varje kväll. Jävla sätt att bli av med oskulden på! :D
Var du den tredje tjejen? För du bjöd över två tjejer till tre dagar och ni sexade en varje kväll. ;)
Fokusera
2009-11-05, 10:01
Det låter ju klockrent! :)
Keep it up ! hehe
Fokusera
2009-11-05, 10:03
I beats you. Tre brudar på en dag. Två av dem hälsade till och med på varandra i dörren. :laugh:
I övrigt kan jag skryta med att jag jobbade tre år i krogdörren och inte låg med en enda gäst. Inga kollegor heller för den delen. *stolt*
haha det var faktiskt lite status du ;)
Trekant helgen efter, dock utan dubbelmacka (och utan mössor, aldrig varit mycket för det).
Skryta om att korsat svärd med en kille? näääää
Jag skulle iallafall aldrig ha trekant med en kille(fått erbjudandet och tackat nej), däremot 2 tjejer utan problem
Fokusera
2009-11-05, 10:37
Jag skulle iallafall aldrig ha trekant med en kille(fått erbjudandet och tackat nej), däremot 2 tjejer utan problem
Det beror på omständigheterna, är det med en bra polare och en riktigt snygg brud + alkohol är det inget att diskutera hehe!
Fan, vad känsliga ni är pojkar. Eller är ni osäkra på vad ni tänder på igentligen, rädd att ni skulle bli sugen att smaka lite från killen?
Är ju ascoolt att vara 2-x antal killar på en tjej som är riktigt frän och tar tillvara på situationen.
Fokusera
2009-11-05, 10:54
Fan, vad känsliga ni är pojkar. Eller är ni osäkra på vad ni tänder på igentligen, rädd att ni skulle bli sugen att smaka lite från killen?
Är ju ascoolt att vara 2-x antal killar på en tjej som är riktigt frän och tar tillvara på situationen.
Precis just doit!
Tror inte det är något man ligger och har ångest för på sin dödsbädd direkt! haha!
Eller så trycker man henne själv bara? varför ska man ha en medarbetare när man klarar sig så bra utan. Ser inte vad som gör upplevelsen härligare med en annan kille som tag-teamar en altenativt kör samtidigt
Sannorlekheten för sanning i denna tråd bedöms som.
Helt klart! De flesta är garanterat oskulder och de som nu inte är det har nog bara kört misionären på lördagar efter bingolotto
Tvärt om, världen är överbefolkad av slampor som tror att de är unika och har något att skryta om.. :) Människor är nog ganska lätta överlag men det är väl kul att känna sig ball om man nu råkar göra det, oavsett om man har anledning el ej.
Med det menar jag INTE att man ska vara oskuld el bara kunna skryta med att ha lägrat oskulder el ngt åt det hållet alls. Bara att kvalité vinner över kvantitet - och hur kan man på något sätt skryta med en känsla? Bra sex är ju inte uteslutande vad man gör, utan ganska uteslutande hur det man gör känns och hur speciellt det känns att göra det med exakt den person man gör det med. Samma förlopp kan ju vara himmel el helvete beroende på kemin.
Jag kan iaf skryta med att killen som tog min oskuld gjorde alla rätt och därmed borgade för att bevara och öka nyfikenheten och lusten inför aktiviteten! :)
Jag har inga som helst problem med lite manlig nakenhet, och mindre kontakt :). Definitivt inte med en bästa kompis. Hur lyckat som helst snarare får jag säga!
Jag satt hemma en lördag och kollade på nhl-matchen som gick i Globen. Grannen hade fest och det var ganska högljutt där ifrån. Rätt som det är ringer det på dörren, och där står grannen GANSKA full när jag öppnar.
Hon undrar om jag inte vill komma över, och jovisst varför inte. Detta är första gången jag träffar henne. Hur som haver, hon tar tag i mig och släpar in mig i deras lägenhet och det dröjer väl på sin höjd tio minuter innan vi, så att säga, makes out. Lägg till tio minuter och vi har bytt lägenhet. Till min för att vara exakt. Efter den så kallade akten, så ska hon gå hem till festen igen, och när hon står i dörren kommer jag på den geniala idén att fråga om hennes nummer.
Jag räcker fram min mobiltelefon så att hon ska kunna skriva in sitt nummer, då frågan från henne lyder: Vet du vad jag heter?
Jag har verkligen inte en aning, och jag får skamset neka. "Då får du numret när du kommer på vad jag heter", sa hon och gick hem. Jag har träffat henne en gång till efter incidenten och det var aningens ansträngt.
Hehe.. varit med om att inte veta tjejens namn, senaste tjejen jag träffade hade jag festat med henne en kväll för att sedan gå ut och dansa. Efter frågar man polarna om dom visste vad hon hette, dom hade ingen aning så klart och nästa gång vi träffades kändes det lite olustigt att fråga vad hon heter. Iaf tredje gången vi gick ut var man rätt onykter och fråga vad hon hette, hon blev inte något vidare glad :D (var fö inte så seriöst annars hade jag nog tagit mig mer tid att ta reda på hennes namn).
Wille005
2009-11-05, 13:05
Var du den tredje tjejen? För du bjöd över två tjejer till tre dagar och ni sexade en varje kväll. ;)
Jag tänkte att det skulle dyka upp ett torftigt skämt om inlägget, men jag tror du förstod poängen lilla gubbstrutt. *kissass*
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.