handdator

Visa fullständig version : Dags att rannsaka sig!

Martin Löwgren
2009-10-28, 00:23
Eftersom att flera nu på forumet verkar tycka att jag uppför mig väldigt illa och har en dålig attityd tänkte jag i denna tråd be om konkreta tips för att råda bot på det hela då jag inte har för avsikt att uppfattas som en sådan person (är inte en sådan person överhuvudtaget i det verkligen livet).

Jag har alltid trott att jag varit en hjälpsam och ödmjuk medlem som alltid försökt vara till lags för forumets medlemmar genom att skriva adekvata svar, svara på PM och skriva intressanta trådar.

Självklart har det ibland slunkit ur en och annan svordom och dum kommentar men jag trodde inte att jag uppfattades såhär och då är det dags att agera och rannsaka sig själv.

Du kanske inte märker det själv men det mesta du skriver har en rätt dryg och allvetande underton. Av samma anledning är det du som får flest mothugg på forumet.:)

Tacksam för "hjälp"

Med vänliga hälsningar Martin

Mr.Sjöborg
2009-10-28, 00:28
I medlemsbilder?

Tycker att du är en bra tillgång till forumet med dina anatomiska och skadekunskaper och allt annat.

Dock kan du komma fram som lite ''överlägsen'' ibland, oftast med all rätt

Martin Löwgren
2009-10-28, 00:31
I medlemsbilder?

Tycker att du är en bra tillgång till forumet med dina anatomiska och skadekunskaper och allt annat.

Dock kan du komma fram som lite ''överlägsen'' ibland, oftast med all rätt

Vart fel, har PMat moderatorer.

Mvh

1911
2009-10-28, 00:33
Jag tycker att du borde källhänvisa dina påståenden betydligt oftare.

Hank
2009-10-28, 00:43
Jag tycker du uppvisar hycklartendenser i ganska många avseende och har lite grann av en besserwisserattityd.

Att ta några tittar utanför boxen då och då tror jag hade gagnat dig både som människa, men framförallt, och kanske viktigare, som forummedlem.

I övrigt är du säkert en mysig farbror.

<Mike>
2009-10-28, 00:47
Jag tycker du verkar helt ok :) Du strävar efter att veta och vara bäst vilket bara är bra, annars kommer man inte långt.

Martin Löwgren
2009-10-28, 00:52
Jag tycker att du borde källhänvisa dina påståenden betydligt oftare.

Är det ren och skär anatomi kan det vara svårt men jag förstår din poäng.

Jag tycker du uppvisar hycklartendenser i ganska många avseende och har lite grann av en besserwisserattityd.

Att ta några tittar utanför boxen då och då tror jag hade gagnat dig både som människa, men framförallt, och kanske viktigare, som forummedlem.

I övrigt är du säkert en mysig farbror.Mmm ligger nog en del i de.

Farbror haha, ha de gott

Jag tycker du verkar helt ok :) Du strävar efter att veta och vara bäst vilket bara är bra, annars kommer man inte långt.
Precis sånt här jag behöver höra för det är verkligen inte min strävan. Man kan komma långt ändå.

Tack för input.

Luddha
2009-10-28, 01:06
Du verkar vara snel, men dedär med "perfekt utförande" i filmtråden var ju lite sådär. Jag har inte postat så mycket här, men läst här en hel del.

GainoMax
2009-10-28, 01:56
Tycker det kan va jobbigt ibland när du verkligen ska visa att du kan mest och är bäst om du förstår vad jag menar. Även fast det är sant kan man ibland hålla det för sig själv :)