Visa fullständig version : Avstår du saker som anses vara homosexuellt?
Som topic lyder: Avstår du saker som anses vara homosexuellt?
Om vi säger att du är kille, du älskar hästar och du tycker det skulle vara så sjukt underbart att rida barbacka på en stor äng, fullföljer du din dröm och börjar på ridskolan eller struntar du i det för att det anses vara gay? :)
Jag har själv aldrig haft någon dröm om att bli något eller dylikt som anses vara homosexuellt därför jag är väldigt nyfiken*rolleyes*
Och vad tycker ni överlag om att olika saker får homosexulla-stämplar? :)
Kan förövrigt tillägga att jag inte har något emot homosexuella alls:)
Eldhroka
2009-10-26, 21:03
nej det gör jag inte.
machine gun
2009-10-26, 21:07
Nej, det gör jag inte. Jag anser att det är helt sjukt att vissa handlingar ska kopplas ihop med sexuell läggning, trots att handlingarna i sig inte har det minsta med sexualitet att göra.
Hehe bodybuilding är egentligen en sådan här "konstig" handling. Skulle en vanlig byggd kille/man ställa sig i string kallingar å gå runt i rosa sådana så skulle det vara bög stämpel, Medans det är manligt att ha så mycket muskler som en byggare har :D DVS ICke homosexuellt ,
Hur ställer ni er till det här ? har jag rätt eller fel ?
hahavaffan
2009-10-26, 21:12
Hehe bodybuilding är egentligen en sådan här "konstig" handling. Skulle en vanlig byggd kille/man ställa sig i string kallingar å gå runt i rosa sådana så skulle det vara bög stämpel, Medans det är manligt att ha så mycket muskler som en byggare har :D DVS ICke homosexuellt ,
Hur ställer ni er till det här ? har jag rätt eller fel ?Tårar kommer flöda här om vi ska diskutera huruvida BB är gay eller inte, så iaf jag skiter i att kommentera det med min åsikt :D
Nej jag struntar inte i saker för att de anses vara ghey. Det var t.ex. ghey att INTE röka en gång i tiden, och inte fan gjorde jag det.
haha, sant, jag anser inte att BB är homo kultur, Men Om man inte är tränad blir det homo kultur :P
Nej, jag tog faktiskt en rosa pantern när jag var på en pub för ett tag sen ;)
Jag tränar i pro linne. Nuff said?
Nordenator
2009-10-26, 21:20
Nopp. Sen av intresseskäl så blir det ju inte speciellt mycket hästskötande för mitt lag. Däremot har jag ingenting emot att se Gilmore Girls och sitta och smutta på lite kriek :)
Och ja, BB är typ det mest homoerotiska som finns.
Scratch89
2009-10-26, 21:23
Nope. Jag älskar Sex and The City, kramar mina kompisar och tycker att flertalet av dem är snygga.
Typ som sex med män? I så fall, ja.
Nej, har aldrig funderat särskilt mycket på vad jag gör som kan anses homosexuellt. Är man straight så är man, oavsett vad man gör så länge man inte blir sexuellt attraherad av det egna könet.
Nej, jag tog faktiskt en rosa pantern när jag var på en pub för ett tag sen ;)
Det är inte gay, det är bara äckligt.
Nope. Jag älskar Sex and The City, kramar mina kompisar och tycker att flertalet av dem är snygga.
Du skedar hela gänget också?
Ingrosso
2009-10-26, 21:27
Ja. Jag gillar inte homosexuella.
Scratch89
2009-10-26, 21:28
Du skedar hela gänget också?
Nej, det är väl lite bögvarning på det.
Nordenator
2009-10-26, 21:32
Typ som sex med män? I så fall, ja.
Nej, har aldrig funderat särskilt mycket på vad jag gör som kan anses homosexuellt. Är man straight så är man, oavsett vad man gör så länge man inte blir sexuellt attraherad av det egna könet.
Var går gränsen för att vara attraherad? Jag tycker Ryan Reynolds ser riktigt bra ut. Måste jag vilja ligga med honom för att det ska räknas som homosexualitet eller räcker det med det exemplet? Hissa segel?
Jag stämplar mig själv som straight även fast jag kan tycka att män ser bra ut också. Jag har inget intresse bortom att observera :P
Var går gränsen för att vara attraherad? Jag tycker Ryan Reynolds ser riktigt bra ut. Måste jag vilja ligga med honom för att det ska räknas som homosexualitet eller räcker det med det exemplet? Hissa segel?
Jag stämplar mig själv som straight även fast jag kan tycka att män ser bra ut också. Jag har inget intresse bortom att observera :P
Jag skulle vilja dra gränsen när man aktivt "raggar" personer av samma kön. Vill du ligga med män men inte kvinnor, och aktivt försöker komma i sexuella situationer med män är du homosexuell. Tycka att den och den ser bra ut kan man göra utan att vara homosexuell. Därav tycker jag inte heller BB är ghey.
Hur kan någonting anses vara homosexuellt som INTE är en känslomässig / sexuell aktivitet emellan två personer av samma kön?
Hur kan någonting anses vara homosexuellt som INTE är en känslomässig / sexuell aktivitet emellan två personer av samma kön?
Projektion? Någon som inte är så säker på sig själv skulle kanske titta på din avatarbild och tänka "det där var ju riktigt snyggt". Och sedan komma på med förskräckelse att "ja är ju fan inte ghey" *cry*
Nästa steg bli då "fan va ghey det är att stå på scen i string".
Du ser bra ut på avatarbilden. *kissass*
nej, det är väl lite bögvarning på det.
:d:d
Va! Menar du att du kan gå omkring i rosa skjorta? Det är ju bögens färg! Hur har du klarat dig utan att veta det? Du kommer bli retad av dina kamrater på lekis, ju!
*något om dagens heteronormativa samhälle med cementerade könsroller*
eternallord
2009-10-26, 21:44
Väl talat.
Jag har piercingar i både bröstvårtorna, naveln och tungan, homofobiska alpha-hanar tenderar att reagera på det.
Carolinew
2009-10-26, 21:45
Well, enligt vissa är visst tung styrketräning inte särskilt kvinnligt och därför verkar det som att vissa har misstänkt mig för att inte vara helt hetero, vilket gör mig så himla trött. Visst, jag har inget fan av kjol, klänning och klackar heller men måste man vara det för att vara straight som tjej?! *gah!*
Struntsamma, jag fortsätter såklart att träna. De flesta människor vet bättre än så :)
eternallord
2009-10-26, 21:47
Struntsamma, jag fortsätter såklart att träna. De flesta människor vet bättre än så :)Framförallt de som är av intresse att beblanda sig med. Om nu beteende som kan ses som "homosexuellt" enligt vissa tokiga samhällsstandards kan få en att indirekt undvika trångsynta individer så är det ju en win-win.
Haha, nej, fy fan vad löjligt. Finns inget "feminint" jag gör som jag skäms över. Jag listar gladeligen mina Madonna/Cyndi Lauper-låtar på last.fm och medger att jag ofta gråter när jag ser på film. Skäms inte över det ett dugg.
Well, enligt vissa är visst tung styrketräning inte särskilt kvinnligt och därför verkar det som att vissa har misstänkt mig för att inte vara helt hetero, vilket gör mig så himla trött. Visst, jag har inget fan av kjol, klänning och klackar heller men måste man vara det för att vara straight som tjej?! *gah!*
Struntsamma, jag fortsätter såklart att träna. De flesta människor vet bättre än så :)Haha ja det här med misstänksamhet, vem fan bryr sig egentligen? Finns det fortfarande folk som tisslar och tasslar om sånt? Det är ju inte precis som 20-talets Norrland där folk skrek "kolla där går en neger!" då en svart man gick på gatan.
Nordenator
2009-10-26, 21:50
Väl talat.
Jag har piercingar i både bröstvårtorna, naveln och tungan, homofobiska alpha-hanar tenderar att reagera på det.
Haha - på tal om piercing. Skrattade ganska duktigt då jag såg ett avsnitt Six Feet Under för typ en timme sedan.
"I mean, a tongue stud I can sort of understand. But this, now that's gotta hurt. Not to mention getting it installed."
Nä, jag gör saker jag gillar.
Verbatim
2009-10-26, 22:00
Haha, nej, fy fan vad löjligt. Finns inget "feminint" jag gör som jag skäms över. Jag listar gladeligen mina Madonna/Cyndi Lauper-låtar på last.fm och medger att jag ofta gråter när jag ser på film. Skäms inte över det ett dugg.
Haha ja det här med misstänksamhet, vem fan bryr sig egentligen? Finns det fortfarande folk som tisslar och tasslar om sånt? Det är ju inte precis som 20-talets Norrland där folk skrek "kolla där går en neger!" då en svart man gick på gatan.
Lyssna på Madonna är aldrig okej, oavsett kön.
Ont: Nej jag bryr mig inte nämnvärt, ska dock inte hymla med att jag under uppväxten till viss del undvek att göra saker som ansågs töntigt eller gay.
Som topic lyder: Avstår du saker som anses vara homosexuellt?
Om vi säger att du är kille, du älskar hästar och du tycker det skulle vara så sjukt underbart att rida barbacka på en stor äng, fullföljer du din dröm och börjar på ridskolan eller struntar du i det för att det anses vara gay? :)
Gay eller homosexuellt tycker jag är fel ord.. Fjolla/fjolligt är kanske mer passande.
Se videon; JD försöker här imponera på en tjej = inte homosexuellt alls, men han framstår ändå som kanske lite fjollig.. Men gay, nää...
http://www.youtube.com/watch?v=Ux7kGAybd8I
Jag försöker ofta tona ned mitt intresse för MMA och styrketräning då det kan anses lite väl homoerotiskt ibland. Brukar väga upp det med fina dofter, vin och klassisk musik.
mattilainen
2009-10-26, 22:05
Jag är väl så nära homosexuell man kan vara utan att faktiskt vara homosexuell.. Jag älskar rosa, jag älskar att kramas med killar(bjj, shooto) Jag gör ofta saker som att ligga och kramas med kompisar i sängen helt random. Bygger världens längsta sugrör och sedan snurrar in mig och kompisen i det, kan anses homosexuellt men sånt gör man när man har köpt 100+ sugrör och har otroligt tråkigt en söndag. Ja, jag är nog homosexuell innerst inne!
Nordenator
2009-10-26, 22:06
Scrubs :D
nI3jYcAVqbA
Scrubs :D
nI3jYcAVqbAAww... BROMANCE :em:
Nu saknar man sin bro, aka Brosef Stalin hemma i Sverige.
eternallord
2009-10-26, 22:11
Justja, homofobiska alpha-hanar tycker inte alls om när man sminkar sig heller. Inte alls...!
Lyssna på Madonna är aldrig okej, oavsett kön.
Ont: Nej jag bryr mig inte nämnvärt, ska dock inte hymla med att jag under uppväxten till viss del undvek att göra saker som ansågs töntigt eller gay.MHOuzJ_Rf1E
Samma här. Orkar dock inte bry mig längre. Brukade stänga av Scrobblern till last.fm/skruva ner högtalarna när det kom pinsam musik. Fan, det gör jag faktiskt fortfarande så jag kanske ska tona ner min kaxighet en smula :)
Sätter gränsen vid sex med andra män!
Så med andra ord så är lite fyllehångel ok?
von huff
2009-10-26, 22:23
Ja, om jag skulle tycka att stringisar är sköna så skulle jag endå inte gå med såna för att det är gay:)Kanske man ibland är lite gay med kompisarna (ej sex!) men det stannar där
Trapper Buzz
2009-10-26, 22:23
Pk, eller.. ?
Jag var känd som extrem homofob, en hel del är kvar.
T o m basta i grupp är på gränsen imo.
Pk, eller.. ?Att avstå eller att inte avstå?
Vad gäller bromances verkar det ju nästan gå en trend i sådant. T o m de värsta byggarna i gymnasiet satt i varandras knän och smekte varandra ironiskt på klassfotona. Killar överallt idag verkar inte bara vara mer avslappnade vad gäller manlig kärlek utan även överdriva det medvetet. Intressant fenomen. Började det med Killinggänget måske?
Carolinew
2009-10-26, 22:33
Framförallt de som är av intresse att beblanda sig med. Om nu beteende som kan ses som "homosexuellt" enligt vissa tokiga samhällsstandards kan få en att indirekt undvika trångsynta individer så är det ju en win-win.
Det lustiga är att en av dem är en av de mest vettiga och trevliga människor jag någonsin träffat. Dock är han kanske en aning fin i kanten med särskilda regler hur man bör se ut och uppföra sig som kvinna/gentleman och hela köret.
Hur kan någonting anses vara homosexuellt som INTE är en känslomässig/sexuell aktivitet emellan två personer av samma kön?
Ungefär så, ja. Plus en miljarrrrd.
Sedan är det fortfarande övervägande män i världstoppen i rätt många ridgrenar. Just for your information.
von huff
2009-10-26, 22:47
Skulle karlarna på kolozzeum våga gå med rosa stringisar på gmmet?Om vi antar att ni skulle tycka om rosa stringisar...
Skulle karlarna på kolozzeum våga gå med rosa stringisar på gmmet?Om vi antar att ni skulle tycka om rosa stringisar...
Känner du till många homosexuella som går iklädd endast det utanför pride festivalen?
Nej men jag avstår sådant som anses heterosexuellt då jag har ett strikt penisembargo.
hahavaffan
2009-10-26, 23:13
Va! Menar du att du kan gå omkring i rosa skjorta? Det är ju bögens färg! Hur har du klarat dig utan att veta det? Du kommer bli retad av dina kamrater på lekis, ju!
*något om dagens heteronormativa samhälle med cementerade könsroller*HAHAHAA tack för dagens asgarv.
Fatalist
2009-10-26, 23:19
Haha, först och främst, anses av vem?
bertbert
2009-10-27, 00:07
Vadå, jag lyfter vikter, så jag är gay precis som större delen av kolos medlemmar! :Virro
Seriöst: nej, jag vet inte ens vad som är "homosexuellt" (i TS bemärkelse då). Ridning togs upp i tråden, det har jag hållt på med.
Edit: en vacker dag kanske jag gifter mig i kyrkan också, har hört att det blivit lite gay på sistone. :D
Det gör jag säkert omedvetet. Jag följer väl någon form av heteronorm vare sig jag vill eller inte.
Men vad är gay, Lasse från raggarklubben kanske har lägre gaytröskel än Pedro från New Yorks hetaste mode-magasin.
Finska Lejonet
2009-10-27, 00:40
Jag har inget problem med att stå för att jag tycker den manliga kroppen är snyggare rent estetiskt än den kvinnliga trots att jag ej är homosexuell.
Sedan är det fortfarande övervägande män i världstoppen i rätt många ridgrenar. Just for your information.
Det är inte min egna uppfattning, när man var runt 12 bast så var det homosexuellaste man kunde komma på var att rida enligt alla kompisar etc. Så tog bara det som exempel för det var det första som kom upp i huvudet, men du förstod poängen antar jag.
Jag håller också med Piranha till max, jag sitter inte här och säger att jag tycker folk som rider eller spelar tennis eller vad som helst är homosexuella.
Just därför jag valde att skapa den här tråden för det är ett ganska intressant ämne att diskutera kring
Nej det gör jag ej...
Kolla min avatar :D
Doctor Snuggles
2009-10-27, 01:07
Jag följer den klassiska visdomen: det är bara ghey att ta emot, inte att ge.
Sedan är det fortfarande övervägande män i världstoppen i rätt många ridgrenar. Just for your information.Nu förstår jag ju att det är en retorisk fråga, men det är väl helt enkelt kopplat till myten om den kvinnliga homosexuella mannen som är väldigt befäst. Vad som anses homosexuellt av många är helt enkelt vad som anses kvinnligt för en kvinna och manligt för en man.
Jag följer den klassiska visdomen: det är bara ghey att ta emot, inte att ge.KdUaqY0fMaw
Saker och ting tar en elak vändning när de får reda på att Vito faktiskt tog emot, hellre än att ge. Sårad stolthet och en av de roligaste scenerna i serien.
Jag brukade undvika sådant som ansågs bögigt men sen gick jag ur högstadiet och slutade oroa mig så mycket för det. Men visst, jag har säkert lite nojor jag med, jag tycker exempelvis inte om när andra killar bortsett från nära vänner kommer för nära inpå.
Ridit barbacka har jag faktiskt gjort en gång. Dessvärre var jag typ fem år så jag minns inte så värst mycket av upplevelsen men på frågan om vad jag tyckte ska jag enligt uppgift ha svarat "Ont i snoppen...".
Bryr jag mig inte om, gillar jag det så får det vara hur gay dom vill! :naughty:
Har heller inget emot homosexuella.
Nej inte medvetet.
Förövrigt finns det ett enkelt sätt att kontrollera om något är gay eller inte.
http://pici.se/pictures/small/zuGXXxKbx.jpg
ARMSTARK
2009-10-27, 08:24
Skulle aldrig sminka mig, använder aldrig krämer, tycker att man ska åldras med värdighet. Smink är gay.
Skulle inte låta en kille smörja in mig med nåt, typ solkräm.
Finns många liknande saker som jag har svårt med, kanske är lite homofobisk då?
Eddie Vedder
2009-10-27, 09:06
Jag vet inte vad det skulle vara men hursomhelst har aldrig tanken slagit mig att "det här kan jag inte göra för då tror folk att jag är homosexuell."
Min klädsel i gymmet är kanske inte i det "manligaste" laget och dessutom är jag väldigt intresserad av genusvetenskap och ingrodda könsroller. Jag säger som Henrik Schyffert från i "I manegen med Glen Killing": "Det är väl lite gay?"
Jag vet inte vad det skulle vara men hursomhelst har aldrig tanken slagit mig att "det här kan jag inte göra för då tror folk att jag är homosexuell."
ungefär så. Jag visste inte ens att olika handlingar som inte var sexuella hade klassifiserats i dom olika grupperna. En ny upptäkt för mig.
apropå TS andra inlägg så tror jag inte att alla killar på 12 år verkligen förstår vad det innebär att vara homosexuell utan det var bara ngt som sas utan att helt förstå innebörden.
När jag var liten kallade man saker för tjej- resp killgrejer. Det hade inget med sexuell läggning att göra.
När jag var liten kallade man saker för tjej- resp killgrejer. Det hade inget med sexuell läggning att göra.
Precis, och när en kille gjorde en "tjejgrej", då var han helt plöstligt homosexuell
Precis, och när en kille gjorde en "tjejgrej", då var han helt plöstligt homosexuell
NEJ, det är det jag försöker säga.
Då var han tjejig.
Eddie Vedder
2009-10-27, 14:36
NEJ, det är det jag försöker säga.
Då var han tjejig.
Jag tänker på samma sätt. Det finns ju tveklöst saker som fortfarande anses manligt och kvinnligt men jag vet inte riktigt var gränsen går för homosexuellt.
Precis som Scratch89 kramar jag mina polare och har inga problem att påpeka att en kille ser bra ut. Finns fler saker jag gör som säkert kan anses feminint men inte för den delen "bögigt".
Det är ju snarare så att homosexuella i större utsträckning tenderar att efterlikna typiska normer för motsatta könet mer än vad kanske heterosexuella gör. Fler bögar än heterosexuella män har säkert kvinnliga drag rent statistikt och vice versa bland kvinnor.
Ja, det gör jag, ser bögig ut rent fysiskt som det är redan, och de är efterhängsna jävlar ibland. ; /
Det är ju snarare så att homosexuella i större utsträckning tenderar att efterlikna typiska normer för motsatta könet mer än vad kanske heterosexuella gör. Fler bögar än heterosexuella män har säkert kvinnliga drag rent statistikt och vice versa bland kvinnor.
Varför tror du att det är så? Rent logiskt så borde det väl egentligen vara tvärt om, då ju homosexuella tänder på män och inte på kvinnor.
En gång så sa en polare att det är homosexuellt att köra flies, jag slutade direkt. Jag vill ju inte att folk ska tro jag är bög!
Varför tror du att det är så? Rent logiskt så borde det väl egentligen vara tvärt om, då ju homosexuella tänder på män och inte på kvinnor.
En hypotes är för att gener som ger fertila och attraktiva kvinnor även kan dyka upp hos söner som föds och då oftare resulterar i homosexuella män (som då har liknande feminina drag). Det skulle också vara förklaringen varför sådana gener ej har dött ut.
Bara en hypotes jag hört och inte en aning hur underbyggd den är men den är lika logisk som alternativet.
machine gun
2009-10-27, 16:22
Jag känner ganska många homosexuella män och kvinnor och det vanligaste svaret är "om man uppträder enligt stereotypen kommer folk att utgå från att man är homosexuell och då behöver man inte förklara sig hela tiden". Det har för många blivit lite av en subkultur, där man genom sin stil visar vem man är. På samma sätt som att många klär sig på ett visst sätt för att uttrycka en politisk åsikt eller musiksmak eller vadsomhelst. Däremot så har nog de flesta homosexuella en högst vardaglig stil, liksom de flesta människor, men dem ser man ju inte.
Doctor Snuggles
2009-10-27, 16:24
Homosexuella mäns hjärnor är neurologiskt sett i flera avseenden lika kvinnors hjärnor, vilket antagligen förklarar varför vissa av dem identifierar sig med kvinnliga attribut.
Homosexuella mäns hjärnor är neurologiskt sett i flera avseenden lika kvinnors hjärnor, vilket antagligen förklarar varför vissa av dem identifierar sig med kvinnliga attribut.
Källa?
Eddie Vedder
2009-10-27, 16:55
Varför tror du att det är så?
Jag vet inte. Jag har faktiskt funderat mycket på det dock och håller med om att det känns "ologiskt".
Men jag tror det är farligt att dra varenda nyfikenhet på andra könets normer som "OMG mitt barn är homosexuellt!". En femårig kille som gillar att ha nagellack på naglarna kommer ju inte direkt bli homosexuell per automatik eller en tjej som gillar traktorer:D
Nordenator
2009-10-27, 16:56
Källa?
Det här är min bästa källa
http://www.lansstyrelsen.se/NR/rdonlyres/0AACBD32-6288-4BA6-9176-696B66D9713D/0/K%C3%A4lla_1_360.JPG
Doctor Snuggles
2009-10-27, 17:05
Källa?
http://lmgtfy.com/?q=homosexual+brain
Ja, jag skulle aldrig raka av mig håret på huvudet tex. Skulle vara spännande dock. Men nej.
Ingen jävla aning om jag gör något bögigt. Men nej det skulle jag nog inte bry mig i.
Jag tänker mig att det beror på att du som del av det samhälle vi lever i idag socialiserats till den uppfattningen. Var gång du sedan ser dessa drag i en person som identifierats som homosexuell så vidmakthålls och förstärks uppfattningen då den bekräftas av din förförståelse. Social kognitionsteori i dess enkelhet skulle sammanfatta det med att man har en fallenhet att se saker som man är van vid, detta i syfte att göra tillvaron "enklare".
I fallet med homosexuella män och femininitet skulle det kunna röra sig om någon typ av växelverkan - med förväntan/beteende/vidmakthållande som delkomponenter. Så rullar det på.
Problemet är att samma egenskaper som gör stereotypifiering och fördomar till högst funktionella delar av våra kognitiva processer även är desammas största svagheter. Det går aldrig att använda generella förklaringsmodeller på "individen", i den mån generaliseringar av den formen ens stämmer på gruppnivå.
Och döda fiskar har också känslor.. (i faaaaaablernas värld.. förlåt kunde inte låta bli)
Saxat från: Weminds blogg (http://www.wemind.se/blog/2009/09/21/wemind/dod-fisk-har-kanslor/)
På en konferens för hjärnavbildning, Human Brain Mapping Conference, presenterades nyligen en studie som tycks visa att död fisk reagerar på känslouttryck hos människoansikten. Studien gick till så att forskarna lade en död fisk, närmare bestämt en lax, i en fMRI-scanner, vilket är en maskin som avläser aktiviteten i olika delar av hjärnan. Laxen fick därefter “se” en serie fotografier av människor i sociala situationer och ombads tänka på vilken känsla personen i fotot bör ha upplevt. Resultatet visade på aktivitet i ett område av fiskens hjärna.
http://prefrontal.org/files/posters/Bennett-Salmon-2009.jpg
Ska tillägga att jag tycker att hjärnskanning och (framförallt) neuropsykologi är intressant, så jag är inte en "kritiker". Däremot förhåller jag mig avvaktande och kritisk till kategoriska slutsatser i relation till resultat inom dessa områden. :)
Doctor Snuggles
2009-10-27, 18:16
Och döda fiskar har också känslor.. (i faaaaaablernas värld.. förlåt kunde inte låta bli)
Saxat från: Weminds blogg (http://www.wemind.se/blog/2009/09/21/wemind/dod-fisk-har-kanslor/)
http://prefrontal.org/files/posters/Bennett-Salmon-2009.jpg
Ska tillägga att jag tycker att hjärnskanning och (framförallt) neuropsykologi är intressant, så jag är inte en "kritiker". Däremot förhåller jag mig avvaktande och kritisk till kategoriska slutsatser i relation till resultat inom dessa områden. :)
Nu är det dock inte ett särskilt äventyrligt troshopp att korellera liknande beteende hos människor med liknande neurologiska förutsättningar. Eller menar du att homosexuella är fiskar?
Men förstås är fortfarande mycket okänt. I brist på bättre så får man dock gå på det som är mest sannolikt.
EDIT: Ditt exempel handlar för övrigt om mätfel. Så din invändning är att människor kan göra fel? Vilken nyhet, vad ska vi nu tro på!!!??!!!
Anton Fräs
2009-10-27, 18:20
Nej jag avstår inte saker som andra eve. skulle kunna anse vara "gay." Jag gråter till film, kramar flickor och pojkar som står mig nära och jag gillar YMCA-låten.
Japp, stjärtsex och sånt dära.
hela skiten är löjlig, varje gång jag dricker en colalight eller mineralvatten istället för vanlig sockerdricka får jag konstiga blickar eller kommentaren: bara tjejer dricker light av mina kompisar
Anton Fräs
2009-10-27, 23:10
hela skiten är löjlig, varje gång jag dricker en colalight eller mineralvatten istället för vanlig sockerdricka får jag konstiga blickar eller kommentaren: bara tjejer dricker light av mina kompisar
Det går förhoppningvis över när dem är byxmyndiga :)
Jag är förtjust i att använda damdeo, damduschkräm och damschampoo. Jag tycker en svag doft av nyduschad kvinna är sexigt så det är härligt att dofta så själv, blir lite småtänd på mig själv när jag doftar så.
Det går förhoppningvis över när dem är byxmyndiga :)
lol. +1
Nelson81
2009-10-28, 01:58
jag avstår från att ha sex med andra män, så ja det gör jag.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.