handdator

Visa fullständig version : Förvirrad (tjejproblem)

mojoo
2009-10-16, 17:54
Tjenix.

Ready to Overanalyze: Check.

Har träffat en tjej för ca ett år sedan på ICA (jobbar som postgubbe). Vi pratade lite när jag var där på ICA. Sedan så frågade hon efter mitt nr(notera). Glad, söt och rolig tjej som jag gilla. Hon var väldigt på. Vi började sedan träffas lite och hade kul tillsammans och kolla film och åkte hoj. Vi träffades inte så där jätte intensivt, utan någon gång i månaden så där (blev aldrig av annars även om vi båda ville). Kan tilläggas att jag avböjde hennes förfrågan att göra något någon gång så där, tyckte hon va lite väl på.(revenge?)

Men innan sommaren så blev vi lite ovänner för hon säger att hon vill träffas men de blir aldrig av, så jag tröttnade. Innan sommaren skickade hon sms som de här
"Hej :) hur mår du ? Vill du ses nån dag :)??" så svarade jag och gav förslag. Hon skickade tillbaka och sa i helgen ungefär. När de väl kom till helgen så blev de undanflykter. Och blev inte av.

Detta scenariot har hänt antal gånger och förstår verkligen inte varför! är de för att hon vill få bekräftat att hon kan "få" mig bara? *grr27*
Så blev lack och strunta i henne för ett tag. Problemet är att jag gillar henne ändå och ville se om de skulle leda till något/försöka förstå mig på denna kvinna

Så snackade vi väl inte på hela sommaren.

Och nu efter sommaren så skicka hon sånt här sms:
"Hej! Jag vet att de länge sen, men hur är de med dig? Jobbar du nu? Och vill du ses någon dag=) ? pusss"

Så varför detta "vill du träffas?" och sedan inge mer?

G_lund
2009-10-16, 18:00
Var med en liknande tjej i våras..
I början av veckan var det alltid "Vi kan väl träffas ni till helgen osv" eller om jag frågade så ville hon också..

Men på fredag/lördag kväll så kom hon alltid me undanflykter o nästan medvetet drog ut på tiden så att det blev försent..

Den här tjejen var en riktig 10, bekanta frågade om jag var ihop med henne eller om det var okej att de frågade om hennes nummer på krogen osv. Men hon hade sämst självförtroende så jag antar att det bara var att hon ville ha bekräftelse för att sen avböja eller dra till nån nödlögn i sista sekund.

Chaan
2009-10-16, 18:04
Haha det här måste besvaras av Röda_Lacket, jwzrd eller mig och där är det bara jag kvar ser det ut som..

Jo det är bara att spela me. Det finns inga kryphål utan de vill veta att de kan ha dig som sexobjekt om de känner för att göra slag i saken. Vissa tjejer är inte kåta varje dag utan i perioder så det är bara att spela med. Och fransyskan ringer inte längre.

Baan
2009-10-16, 18:05
Du började!!!1

mini
2009-10-16, 18:06
Du avböjde för att hon var för på men blir grinig när hon avböjer?
Jag blir lite trött bara av att läsa om det. Du verkar ju inte gilla henne tillräckligt för att vilja träffa henne oftare än en gång i månaden, och hon verkar inte gilla dig tillräckligt för att satsa mer än så heller. Antingen fortsätter ni med ert spel, lägger ner helt eller så börjar ni prata med varandra.

mille4
2009-10-16, 18:07
Visa att du har ett liv och om du vill träffa henne make it happen bara, ring och säg att du ska göra xxxxxx på söndag whatever och undrar om hon vill hänga på eller nåt. Bättre än att analysera sms efter sms och vara needy.

Granatgiraffen
2009-10-16, 18:12
Träffa mig istället. Jag vill åka hoj!

mangemani
2009-10-16, 18:13
Tjenix.

Ready to Overanalyze: Check.

Detta scenariot har hänt antal gånger och förstår verkligen inte varför! är de för att hon vill få bekräftat att hon kan "få" mig bara? *grr27*

jepp,med största sannolikhet så är det det samt att hon kanske vill cheka om du är sur/arg på henne,men när hon sen har fått svar på sina funderingar,så återgår hon till det vanliga igen,hon är då nöjd,hon gör det inte för dej,hon gör det enbart för att hon själv ska må bra.

under tonåren så var jag ihop med en sådan tjej,dejtade,blev strul,hon blev ihop med en annan,frågade om jag ville bli ihop igen,fick reda på sen att hon var ihop med killen fortfarande,gjorde slut igen,frågade en än gång om hon kunde bli ihop med mej,blev ihop efter många om och men,hon gjorde slut for reasons unknown,tid passerade,frågade igen,höll på att bli ihop igen men ångra mej,tid passera och frågade igen,blev ihop,tog slut,fråga igen *2...sen sket jag i henne(ja,ung och dum var man som blev ihop så många ggr)....år senare så bad hon om ursäkt för sitt beteende och förklarade(när jag frågade) varför och hon gav mej en förklaring som mycket väl kan paras ihop med din fundering och med mitt påstående,dvs,hon ville kolla om jag fortfarande var ledig och om jag var arg på henne.