handdator

Visa fullständig version : Förvirrad (tjejproblem)

mojoo
2009-10-16, 17:54
Tjenix.

Ready to Overanalyze: Check.

Har träffat en tjej för ca ett år sedan på ICA (jobbar som postgubbe). Vi pratade lite när jag var där på ICA. Sedan så frågade hon efter mitt nr(notera). Glad, söt och rolig tjej som jag gilla. Hon var väldigt på. Vi började sedan träffas lite och hade kul tillsammans och kolla film och åkte hoj. Vi träffades inte så där jätte intensivt, utan någon gång i månaden så där (blev aldrig av annars även om vi båda ville). Kan tilläggas att jag avböjde hennes förfrågan att göra något någon gång så där, tyckte hon va lite väl på.(revenge?)

Men innan sommaren så blev vi lite ovänner för hon säger att hon vill träffas men de blir aldrig av, så jag tröttnade. Innan sommaren skickade hon sms som de här
"Hej :) hur mår du ? Vill du ses nån dag :)??" så svarade jag och gav förslag. Hon skickade tillbaka och sa i helgen ungefär. När de väl kom till helgen så blev de undanflykter. Och blev inte av.

Detta scenariot har hänt antal gånger och förstår verkligen inte varför! är de för att hon vill få bekräftat att hon kan "få" mig bara? *grr27*
Så blev lack och strunta i henne för ett tag. Problemet är att jag gillar henne ändå och ville se om de skulle leda till något/försöka förstå mig på denna kvinna

Så snackade vi väl inte på hela sommaren.

Och nu efter sommaren så skicka hon sånt här sms:
"Hej! Jag vet att de länge sen, men hur är de med dig? Jobbar du nu? Och vill du ses någon dag=) ? pusss"

Så varför detta "vill du träffas?" och sedan inge mer?

G_lund
2009-10-16, 18:00
Var med en liknande tjej i våras..
I början av veckan var det alltid "Vi kan väl träffas ni till helgen osv" eller om jag frågade så ville hon också..

Men på fredag/lördag kväll så kom hon alltid me undanflykter o nästan medvetet drog ut på tiden så att det blev försent..