Visa fullständig version : Ny variant på "bussmongot" hittat i Malmö?
Nitrometan
2009-10-16, 10:11
Sydsvenskan skriver: http://sydsvenskan.se/malmo/article558466/Bussonanist-greps-av-polisen-i-Malmo.html
Denna gången var det en bussonanist! :eek:
De två medelålders kvinnorna hade varit Köpenhamn över torsdagen och tog bussen hem till Malmö på kvällen. Men bussresan blev en obehaglig upplevelse. En man ombord på bussen blottade sig och började onanera öppet inför väninnorna. Två andra resenärer på samma buss ska också ha blivit ofrivilliga åskådare till mannens aktiviteter.
De två väninnorna hade dessutom haft oturen att åka med samma buss som mannen till Köpenhamn tidigare på torsdagen – och även under den resan skulle mannen ha onanerat inför medresenärerna.
Var det bussresan eller MILF:arna som gjorde honom upphetsad?
haha sjuka människor det finns :D
vem vet skulle iofs kunnas utföras av vem som helst, en vadslagning med sina polare osv men det låter iofs inte så rimligt i detta fall
Det hände mig på tunnelbanan i London.
Och denne stod upp brevid mig...Eouh...jag satt lugnt och mäkte ingenting förrän jag vrider huvudet ser en konstigt ful pemis mitt i ögonhöjd och får en smärre chock.
Bytte plats snabbt.
...Men glömde min nya snygga kappa!!
[MorrIkon]
Haha, "en konstig ful penis i ögonhöjd" gnagh!GH!gh1g1
Hoppas du satte tänderna i den och vred om :) Hade jag gjort, även på en ful penis.
Man kan drabbas av kåtslag när man minst anar det......:D
Eeou...!!
Sätta tänderna i den hade jag inte gjort under dödshot!! Den den var konstigt fläckig och lång och smal som en ölkorv.
Jag hade också en ganska begränsad erfarenhet av penisar över huvid taget, jag var 16 ;o)
Var med om en liknande sak för några år sedan. En gubbe satt bakom ett par tjejer och ruskade tupp samtidigt som han drack filmjölk.
hahavaffan
2009-10-16, 10:37
Var med om en liknande sak för några år sedan. En gubbe satt bakom ett par tjejer och ruskade tupp samtidigt som han drack filmjölk.Hahahaha jäklar vilken kille.
Hahahaha jäklar vilken kille.
Och så säger dom att killar saknar simultankapacitet .....*gah!*
L Johnsson
2009-10-16, 11:07
Var med om en liknande sak för några år sedan. En gubbe satt bakom ett par tjejer och ruskade tupp samtidigt som han drack filmjölk.
höhö låter som en stabil snubbe det med*screwy*
Störtskönt.
KalleBalik
2009-10-16, 11:52
För några år sedan härjade "pissmannen" i Täby, han gick runt och pissade på tjejer som satt och väntade på bussen, han åkte aldrig dit om jag inte missminner mig. Skumt folk det finns.
Hahahaa påminner mig om en video där en snubbe spelar skinnflöjt på en buss, ställer sig upp och sprutar en kille i håret sätet framför :D Han märker inget hahahaa
Det värsta var att han drack UR PAKETET!!1 svin!
vi har snusksture som brukar åka buss till bolaget när spriten är slut. Jag tycker mest han är rolig för att han är så jävla full och småkåt på tjejerna på bussen. Mig låter han vara iaf :D
skulle någon ha satsat i håret på mig vetefan vad som hade hänt. Upprörd hade jag blivit.
Det värsta var att han drack UR PAKETET!!1 svin!
Det var förmodligen inte lätt/light-filmjölk heller! Vilket svin.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.