Visa fullständig version : Doxyferm - Inga problem att träna med väl?
Äter 200 mg Doxyferm omdagen för borrelia, men känner mig fresh som en nöt iaf. Så jag antar att man kan träna med de som med alla andra pencilin? Läkaren sa inget och polares morsa som är farmaceut och sjuksköterska sa att de är grönt. Vill bara trippelkolla så man inte dör ^^
det går finfint sålänge man mår bra. jag käkade samma 200x10 för borrelia-artrit och jag blev brutaldålig av den och fick sjukskriva mig från jobbet. vissa märker ingenting under kuren (samma kur för klamydia).
Info finns här:
http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=19930319000041&DocTypeID=7&UserTypeID=2
Det står inget särskilt om motion. Personligen skulle jag dock hålla mig till lätt träning så länge behandlingen varar. Det finns ju trots allt en infektion i kroppen som ska bort.
Jag va precis å tränade, kändes hur lugnt som helst.
Jag har iof bara ätit i 1 dygn men känner nada av varken medicinen lr borrelian så.
Jag har krubbat det där och tränat samtidigt. Gick hur bra som helst.
Jag va precis å tränade, kändes hur lugnt som helst.
Jag har iof bara ätit i 1 dygn men känner nada av varken medicinen lr borrelian så.
Men du skulle ju vila *rolleyes*
Men du skulle ju vila *rolleyes*
Jo men.. *whatever* Ville köra lite titts *drool*
Äter 200 mg Doxyferm omdagen för borrelia, men känner mig fresh som en nöt iaf. Så jag antar att man kan träna med de som med alla andra pencilin? Läkaren sa inget och polares morsa som är farmaceut och sjuksköterska sa att de är grönt. Vill bara trippelkolla så man inte dör ^^
det går finfint sålänge man mår bra. jag käkade samma 200x10 för borrelia-artrit och jag blev brutaldålig av den och fick sjukskriva mig från jobbet. vissa märker ingenting under kuren (samma kur för klamydia).
Har för mig att man förut sa "halsfluss"...
Skämt å sido fick min Mor utskrivet, tror jag, Doxyferm en gång på Gotland av en ung läkarstudent. Fast för 750 kg istället för 75 kg. Hon var minst sagt tagen.
Men inte av borrelia.
Doxyferm kan fritt bytas ut mot det som också är gångbart till häst, det var därför apotekarn inte ifrågasatte.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.