Visa fullständig version : Skönhetsfläckar - dokumentär SVT 22.00
Carolinew
2009-10-05, 17:31
Från tv.nu:
Amerikansk dokumentär från 2009. Diane Israel var toppatleten som sprang maratonlopp och tävlade i triathlon. När hon var 28 år kollapsade hon på grund av undernäring. Här berättar hon historien om sin barndom, om sina kontakter med andra atleter, fotomodeller och bodybuilders om en kroppsuppfattning som många gånger visar sig vara destruktiv.
Någon mer som skall se?
Tack för tipset, men vet inte om jag kollar.
Verkar intressant, tack för tipset! Hoppas man orkar vara vaken fram till dess bara :D
Anton Fräs
2009-10-05, 19:07
Tittar på svtplay nu, en kortis.
Gabriel174
2009-10-05, 19:16
Skall kolla in det. tack för tipset.
Anton Fräs
2009-10-05, 19:27
Komma hela upp på svtplay i efterhand? För jag vette fasiken om man pallar att se hela när den börjar såpass sent :)
shut teh face
2009-10-05, 20:00
Borde garanterat hamna på svt/play. Eftersom det är en dokumentär.
Anton Fräs
2009-10-05, 20:19
Underbart! Kan man kolla den imorgon då :) Tack för snabbt svar shut teh face!
Carolinew
2009-10-05, 21:44
Tycker den är ganska lam, känns mest som en massa konstateranden om och om igen och lite för mycket privata 70-talsbilder på omkringspringande barn...
Men tanken var ju god, hm.
Tycker den är ganska lam, känns mest som en massa konstateranden om och om igen och lite för mycket privata 70-talsbilder på omkringspringande barn...
Men tanken var ju god, hm.
+1 på det.
I handlingsbeskrivningen lät den bra mycket intressantare.
+1 på det.
I handlingsbeskrivningen lät den bra mycket intressantare.
+1
Se den inte, känner just att jag slösat bort lite tid. "Skönhet är en kombination av insida + utsida" No shit sherlock. Och sen lite tragisk barndom, jag tycker inte om min mage, men här är en person med glugg mellan tänderna som tycker om sig själv - va härligt!"
Sådär, besparade er just att titta på dokumentären. ;)
+1
Se den inte, känner just att jag slösat bort lite tid. "Skönhet är en kombination av insida + utsida" No shit sherlock. Och sen lite tragisk barndom, jag tycker inte om min mage, men här är en person med glugg mellan tänderna som tycker om sig själv - va härligt!"
Sådär, besparade er just att titta på dokumentären. ;)
Bra sammanfattning, precis som jag uppfattade den.
Kass.
Kräv tillbaka TV-avgiften !! ....*gah!*
Anton Fräs
2009-10-06, 04:17
Den kunde varit så oerhört mycket bättre.. Den var allt för personlig och grävde inte djupt alls. Förväntade mig mer helt klart.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.