handdator

Visa fullständig version : Jag letar efter en reklam

kalle_banan
2009-10-02, 13:36
I reklamen sitter det en man som ska fylla i de rätta siffrorna på sin lottotalong, konversationen går såhär:

- 9...13,14.....Vilken siffra du tycker om?
- 6!
- 6...
- Hur mån-ga var dom små dvärgar?
- 7!
- 7...
- Har du någon mormor?
- Ja..
- Bara en?
- Brukar du äta mat på kvällen och i så fall.... Vilken tid?
- hmm..
-Vet du vilken årsmodell de är på stereon?
-?
-Det är den senaste!!

Är det någon som har klippet? Hittar inte på youtube...

Tricce
2009-10-02, 13:45
VYnHaohuxEg

kalle_banan
2009-10-02, 14:09
LOL
Tack :D

tuben
2009-10-02, 14:11
haha den här reklamen sitter fortfarande fast i mitt huvud efter alla dessa år, helt galet

älskar den :D

Tricce
2009-10-02, 15:03
"Det är den senaste" det kör man ju med fortfarande i många sammanhang :D

Pirko
2009-10-02, 15:24
Kult. :D

-C-
2009-10-03, 09:50
Jag måste bara få låna tråden lite. Jag letade häromdagen efter reklamen där det sitter en snubbe på ett flygplan och är grymt jobbig mot han som sitter bredvid. Han sitter med headset på sig och är typ 2cm från örat på killen bredvid "BAPAAOOOO!" och håller på så. Sen trycker "den utsatte" på en knapp så flyger han jobbiga ut ur flyget.

Jag kan verkligen inte minnas vad det var reklam för och jag kunde inte hitta den på youtube. Någon som har bättre koll än mig på den?

MasterChief
2009-10-03, 09:57
Jag måste bara få låna tråden lite. Jag letade häromdagen efter reklamen där det sitter en snubbe på ett flygplan och är grymt jobbig mot han som sitter bredvid. Han sitter med headset på sig och är typ 2cm från örat på killen bredvid "BAPAAOOOO!" och håller på så. Sen trycker "den utsatte" på en knapp så flyger han jobbiga ut ur flyget.

Jag kan verkligen inte minnas vad det var reklam för och jag kunde inte hitta den på youtube. Någon som har bättre koll än mig på den?

Var det inte någon nässpray eller dylikt? Typ: "Nu kan du bli av med jobbiga saker på en gång".

Larsson
2009-10-03, 09:58
Här är den

h1VpbyhkPjQ