handdator

Visa fullständig version : Fitness24seven i Sthlm

Body Guard
2009-09-27, 14:03
Undrar om någon tränar på någon av deras anläggningar i Sthlm? Det jag undrar över är hur ni tycker de är att träna där? De viktigaste för mig är att de finns tunga hantlar och ett powerrack.

Ni som tränar där vad har ni för uppfattning om gymmen?

tack på förhand.

machine gun
2009-09-27, 14:40
Jag tränade där förut, mest vid Hornstull. De har ett powerrack iaf. Anläggningen i Sundbyberg har knäböjställning, men inget powerrack. Hantlarna kanske går upp till 35-40 kg eller nåt. Har ingen jättekoll eftersom jag hittills aldrig behövt en tyngre hantel än 20 kg ;) Men inga monsterhantlar på 50+ kg iaf.

Nu har de ju öppnat en massa nya anläggningar som jag inte har koll på. Enklast är väl att gå till den du hade tänkt träna på och kolla in stället. Vardagar 12-19 har de ju personal där och då kan man ju kolla runt lite.

Generellt är det billigt och öppettiderna är ju bästa tänkbara, men det är väl främst riktat till motionärer. Jag kommer förnya mitt kort snart, men så är jag ju motionär också ;)

Body Guard
2009-09-27, 15:01
Jag tränade där förut, mest vid Hornstull. De har ett powerrack iaf. Anläggningen i Sundbyberg har knäböjställning, men inget powerrack. Hantlarna kanske går upp till 35-40 kg eller nåt. Har ingen jättekoll eftersom jag hittills aldrig behövt en tyngre hantel än 20 kg ;) Men inga monsterhantlar på 50+ kg iaf.

Nu har de ju öppnat en massa nya anläggningar som jag inte har koll på. Enklast är väl att gå till den du hade tänkt träna på och kolla in stället. Vardagar 12-19 har de ju personal där och då kan man ju kolla runt lite.

Generellt är det billigt och öppettiderna är ju bästa tänkbara, men det är väl främst riktat till motionärer. Jag kommer förnya mitt kort snart, men så är jag ju motionär också ;)

kanon, tack så mycket. De är just Hornstull alt Sundbyberg jag hade tänkt mig. Men nu faller de på att hantlarna endast går till 40 kg. Måste börja leta efter andra alternativ.

Någon som har bra tips på gym med hantlar upp mot 50-60 kg?

machine gun
2009-09-27, 15:08
Pro gym (http://www.progym.se/) vid Mariatorget? Eller klassikern Delta gym (http://deltagym.com/) vid Odenplan.