Visa fullständig version : Stockholm Beer & Whisky Festival 2009
Vilka var där? Jag kom just hem. Har varit där sedan 11.50 som fackbesökare. Kort sagt var det väl fantastiskt roligt, intressant, gott, skoj - sa jag gott?
Åsikter? Intryck?
Ska dit i morgon. Jag och några andra kompisar som alla uppskattar svindyr öl.
Litecore
2009-09-25, 00:52
mackmyra represent! är uppvuxen några hundra meter från bryggeriet :thumbup:
Vart där 2 ggr förut, men som nykterist känns de lite onödigt, men man har blivit medbjuden av polare. Dock var jag inte där iår, brukar va så SJUKT mkt folk.
Samma iår?
Ska dit i morgon. Jag och några andra kompisar som alla uppskattar svindyr öl.
Då är det rätt ställe att vara. Vi avslutade med en flaska Black Jack 18 cl för 200 kronor :D
mackmyra represent! är uppvuxen några hundra meter från bryggeriet :thumbup:
var du där igår? I så fall är du garanterat spottad. Vi stod länge där vid 2-3-tiden. Han. I pratade med hade dock ingen dialekt, men det kanske inte du har heller? Något sällskap som utmärkte sig?
Vart där 2 ggr förut, men som nykterist känns de lite onödigt, men man har blivit medbjuden av polare. Dock var jag inte där iår, brukar va så SJUKT mkt folk.
Samma iår?
Ja, jag kan förstå att det känns lite onödigt om man är nykterist, särskilt som det inte är kutym att spotta när man provar öl. Det är sjukt mycket folk på kvällen, men fram till, säg, 5-tuden är det lugnt och innan 3-halv 4 år det ganska glest.
the_PL_man
2009-09-25, 12:32
Önskar jag hade kunnat vara där. *cry*
Såg att de hade en innis & Gunn Higland task där som jag tänkte prova idag. Alltid spännande med nyheter och tester.
Jag siktar på all ekfatslagrad öl! mmm
Litecore
2009-09-25, 17:40
var du där igår? I så fall är du garanterat spottad. Vi stod länge där vid 2-3-tiden. Han. I pratade med hade dock ingen dialekt, men det kanske inte du har heller? Något sällskap som utmärkte sig?
nej det var jag tyvärr inte.. jobb och skola som sätter stopp för spontana äventyr just nu :/
vad det gäller dialekten så är det lite si och så, bor i uppsala så här försvinner mycket men om
jag åker upp till norrland igen så kommer den tillbaka ^^ jag är nog rätt dialektneutral ;P
har faktiskt en gammal klasskompis som jobbar på bryggeriet också.. det är ett fint jobb :)
Dricker whisky och öl right now. Underbart.
(Strathisla och Carlsberg Export)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.