handdator

Visa fullständig version : Jag tänder på tjejer i uniform! är jag konstig?

Röda_Lacket
2009-09-18, 10:23
Jag måste erkänna kolo jag tänder något fruktansvärt på tjejer i uniform allt från polis till läkare. Dom ser så mysiga ut är detta något vanligt för killar för det pratas mest om tjejer som tänder på killar i uniform. Tänder du kanske också på tjejer i uniform isf vilken?

rapzidi
2009-09-18, 10:25
Är nog inte så ovanligt... Skoluniform är ju en klassiker.

Har du tappat stinget, Lacket?

Lellan
2009-09-18, 10:29
Du är inte konstig. Och det är inget fel med att vara konstig heller, så länge inte du el ngn inblandad lider av det utan konstigt sker på bådas villkor. / hälsningar Malena från Lellans konto

Bönne
2009-09-18, 10:34
Och det är inget fel med att vara konstig hellerSäger vem? Du och två andra individer. Resten av världen hatar personer som inte följer normen.

Röda_Lacket, du är sjuk i huvudet, likt en pedofil. Berätta aldrig för någon, göm det längst bak i ditt huvud och gå vidare med livet innan du skadar någon.

mangs
2009-09-18, 10:37
Säker på att du inte tänder på killar i uniform och att du bara är förvirrad? ;)

Tror inte det är konstigt att man som man/kvinna tänder på personer i uniform. Uniformen är ju någon form av maktsymbol. Du kanske gillar att vara underlägsen eller har du någon gång haft en fantasi att en kvinnlig polis skulle kompensera ditt straff med lite regelrätt sex.

Som tonårig kille såg ju ens fantasier ut en hel del som porrfilmer. Dvs man råkar ut för sex i alla möjliga och omöjliga situationer.

Edit:
Glöm vad jag skrev, jag håller med Bönne i hans andra paragraf. :)

WorkOutBuddy
2009-09-18, 10:58
Tjejer i glasögon, bibliotekarier *drool*
Fin fantasi, dock bara fantasi, har aldrig sett någon bibliotekarie som ser bra ut.

Piranha
2009-09-18, 11:00
Låt oss bara konstatera att du är konstig, punkt.

renad
2009-09-18, 11:01
Du är ju helt klart lite konstigt men inte för att du tycker tjejer i uniform är hot.

Nixon
2009-09-18, 11:02
Som tonårig kille såg ju ens fantasier ut en hel del som porrfilmer. Dvs man råkar ut för sex i alla möjliga och omöjliga situationer.

Öhh när slutar man med det?

rooz
2009-09-18, 11:10
Nästa normal tråd av Röda_lacket:D

Men nej, inget fel på det.....

Lellan
2009-09-18, 11:11
Öhh när slutar man med det?

När man sexat tillräckligt för att ha ett eget lager erfaranheter och självpåkomna fantasier för att låta färdiga koncept ange ens preferenser? :)

Äh, inte vet jag.. alla bra tändningar är bra tändningar antar jag! :D

Mourten
2009-09-18, 11:14
lacket du e så lam, förr va de typ månades skratt å läsa dina trådar.
Nu e de lika mkt humor i den här tråden som i typ hej baberiba...

Scratch89
2009-09-18, 11:54
lacket du e så lam, förr va de typ månades skratt å läsa dina trådar.
Nu e de lika mkt humor i den här tråden som i typ hej baberiba...

Vilken tur att du finns, så vi kan skratta åt dig istället.

Sess
2009-09-18, 11:55
Hahahaha det är sjukt vanligt.

Det märker jag när jag jobbar som ordningsvakt - då är visserligen alkohol (och säkerligen allehanda andra kemiska substanser) bidragande.

Klassisk kommentar som man hört alldeles för många ggr: "jag har också en batong, följ med mig hem efteråt så får jag visa den".

Mourten
2009-09-18, 11:56

När jag berättar om riktiga mesar för polarna brukar jag berätta om en EMO-röding på kolo som färgar sitt hårsvart och tycker han e jäääävligt cool där bakom sin datorskärm. Där vågar han faktiskt jiddra med allt å alla.

LindaS
2009-09-18, 11:57
Klassisk kommentar som man hört alldeles för många ggr: "jag har också en batong, följ med mig hem efteråt så får jag visa den".Du blir lika imponerad varje gång misstänker jag. :)

C.E.J.
2009-09-18, 11:58

Eller gråta...

Scratch89
2009-09-18, 12:04
När jag berättar om riktiga mesar för polarna brukar jag berätta om en EMO-röding på kolo som färgar sitt hårsvart och tycker han e jäääävligt cool där bakom sin datorskärm. Där vågar han faktiskt jiddra med allt å alla.

Vem är den där grabben? Det låter inte som någon jag vet vem det är.

Whistler
2009-09-18, 12:10
Hahahaha det är sjukt vanligt.

Det märker jag när jag jobbar som ordningsvakt - då är visserligen alkohol (och säkerligen allehanda andra kemiska substanser) bidragande.

Klassisk kommentar som man hört alldeles för många ggr: "jag har också en batong, följ med mig hem efteråt så får jag visa den".

Det går åt andra hållet också.
"Får jag se din batong?"
"Jag har ingen"
"Men alltså..."

*rolleyes*

Whistler
2009-09-18, 12:14
Ska jag bli imponerad över att någon full brud tafatt raggar på mig och inte fattar att jag inte är intresserad? Hur tänker du nu? :)

LindaS
2009-09-18, 12:27
Ska jag bli imponerad över att någon full brud tafatt raggar på mig och inte fattar att jag inte är intresserad? Hur tänker du nu? :)Lika mkt eller lika lite, välj själv. ;)

Nordenator
2009-09-18, 12:34

Har du testat läsa vad du själv skriver? Du hugger ju på allt och alla den senaste tiden.

Jure
2009-09-18, 12:39
Ska jag bli imponerad över att någon full brud tafatt raggar på mig och inte fattar att jag inte är intresserad? Hur tänker du nu? :)

Jag tror dom flesta brudarna raggar på dig nu, för när du vägde runt 70 kg då var du inte lika attraktiv. Men nu när du väger 80 och har blivit sjukt grovf, då jävlar går brudarna i taket minsann!

Röda_Lacket
2009-09-18, 12:42
Jag har inte vågat berätta detta för tjejen än men jag skulle verkligen vilja testa en sak med henne.

Typ att jag står på gatan och säljer mig själv och sedan kommer hon som är utklädd till polis med sin bil och haffar mig sedan händer det som händer. Kanske borde göra det då det verkar vara ganska vanligt iaf härinne.

LindaS
2009-09-18, 12:48
Jag har inte vågat berätta detta för tjejen än men jag skulle verkligen vilja testa en sak med henne.

Typ att jag står på gatan och säljer mig själv och sedan kommer hon som är utklädd till polis med sin bil och haffar mig sedan händer det som händer. Kanske borde göra det då det verkar vara ganska vanligt iaf härinne.Jag som brukar irritera mig på dig, nu är du nästan lite söt.

Fråga "tjejen"(antar att du menar din flickvän) vad hon tycker om rollspel etc, så märker du nog ganska snabbt vad hon tycker.

Commando1980
2009-09-18, 12:54

Typ att jag står på gatan och säljer mig själv och sedan kommer hon som är utklädd till polis med sin bil och haffar mig sedan händer det som händer. Kanske borde göra det då det verkar vara ganska vanligt iaf härinne.

sälj dig som hora och ha henne som klient istället.

jaaaaag
2009-09-18, 12:54
Klart att man tänder på kvinnor i uniform

mij82
2009-09-18, 12:55
Har du testat läsa vad du själv skriver? Du hugger ju på allt och alla den senaste tiden.

Det måste vara den där omtalade svenskheten som talar, du vet, att vara försiktig, försynt, omtänksam och så... ;)

Jpn
2009-09-18, 12:58

Ja visst! Det tycker jag absolut ni ska testa, vem vet hon kanske känner för att vara badcop och våldtar dig brutalt med en strap -on därbak i nån mörk gränd för att sedan dunka huvudet ditt i biltaket och säga "ojdå, snubblade du" :D

jaaaaag
2009-09-18, 12:59

Du är faktiskt ordentligt dryg.

Nitrometan
2009-09-18, 13:23
Fråga "tjejen"(antar att du menar din flickvän) vad hon tycker om rollspel etc, så märker du nog ganska snabbt vad hon tycker.
Röda_Lacket bara fantiserar. Han har ingen flickvän.

Inte ens fröken höger...

Röda_Lacket
2009-09-18, 13:26
Mina trådar slutar alltid med en redig testohöjande fight alt. cirkus/karnevalstämning. Men det sjuka är ju att jag är helt seriös

Röda_Lacket
2009-09-18, 13:27
Röda_Lacket bara fantiserar. Han har ingen flickvän.

Inte ens fröken höger...

Jag har ju nästan haft lika många sexytimes som dina inlägg ju. Du vet innerstinne att lacket är 2000talets don juan

Pelle2
2009-09-18, 13:34
Mourten, kolla dig själv i spegeln och kamma dig, du är inte så j*vla cool som du verkar tro, iaf av den uppfattningen man fått här på brädan.

Scratch89
2009-09-18, 14:25
Ja visst! Det tycker jag absolut ni ska testa, vem vet hon kanske känner för att vara badcop och våldtar dig brutalt med en strap -on därbak i nån mörk gränd för att sedan dunka huvudet ditt i biltaket och säga "ojdå, snubblade du" :D

Det låter som om du har erfarenhet om händeseförloppet. :D

Gabber
2009-09-18, 14:52
Jag måste erkänna kolo jag tänder något fruktansvärt på tjejer i uniform allt från polis till läkare. Dom ser så mysiga ut är detta något vanligt för killar för det pratas mest om tjejer som tänder på killar i uniform. Tänder du kanske också på tjejer i uniform isf vilken?

Konstig? Konstig är man om man tänder på barnporr och borde kastreras.
Finns det något finare än en kvinna med glasögon och kostym, värsta kontorschefen som vill bossa över dig?

Eller kanske en sjuksköterska fast det är så utnött nu.

Kwon
2009-09-18, 14:57
Det är inget fel med att vara konstig Lacket.

Att tända till på outfits är dock ganska normalt tyvärr.

Kwon
2009-09-18, 15:08

You messin' with Scratch you messin' with me son!

Chaan
2009-09-18, 16:10
Ja nu är du snurrig Lacket ;)

Så här ser normala kvinnouniformer ut:

Gör som alla andra nu :D

http://body.se/img/artiklar/fitness.png

http://www.hype.com/img/home_news/fitness_experts_full.jpg

http://www.scavengeinc.com/images/dg/open-cup-red-teddy.jpg

Mina trådar slutar alltid med en redig testohöjande fight alt. cirkus/karnevalstämning. Men det sjuka är ju att jag är helt seriös

Ja vad är det med det? Jag tycker dina trådar brukar vara trevliga?

Att tända till på outfits är dock ganska normalt tyvärr.

Hehe jag vet vad du tycker är normalt

Nitrometan
2009-09-18, 16:30
Dina trådar är fantastiska. Jag gillar dem. :thumbup: