Logga in

Visa fullständig version : Proteinbehov genom livet

A.Steinbach
2009-09-17, 12:02
http://www.snf.ideon.se/snf/konf/Proteinkonf.2009.pdf

Någon som ska gå på denna konferens?

Verkar vara en del intressanta föreläsningar. Men är det alltid så dyrt? Hade jag bott närmare och det inte kostat så mycket hade jag defintivt gått.

Borde ju iaf vara något för dom som är verksamma inom nutrition på ett eller annat sätt i sitt yrke.

Apos78
2009-09-17, 12:22
Jag funderar starkt på att gå. Arbetar inom vården och det blir då aningen billigare. Tyvärr helt stopp för betalda utbildningar från arbetsgivaren men funderar på att ta det ur egen ficka. Kan alltid kombinera med en långweekend runt Stockholm-Uppsala.

Håller med om att det verkar intressant. Elvahundra spänn känns som jag kan avvara.

A.Steinbach
2009-09-17, 18:31
Visst elvahundra spänn hade varit ok, jag får dock betala det dubbla.

Om du går får du gärna skriva en liten rapport sen.

Apos78
2009-09-17, 19:14
Skall göras.

Snorkelfarsan
2009-09-17, 21:54
Även för någon som inte är verksam inom nämnda områden eller har någon djupare kunskap om nutrition vore det väldigt intressant att få ta del av informationen som delges på konferensen. Så kom som sagt gärna med någon sammanfattningen till oss här på Kolozzeum :)

machine gun
2009-09-18, 09:21
Ja, det är i princip alltid så dyrt eller dyrare. Har man tur kan arbetsgivaren betala, i annat fall är utbildningar av det slaget avdragsgilla om man har F-skattsedel och arbetar inom området.

Jag kommer dock inte att gå på just denna.