Visa fullständig version : spinoff på bajspapperstråden
kidneyinlodz
2009-09-17, 11:40
Jag har alltid undrar hur fan beter sig på dessa toaletter i sydligare länder, typ italien, grekland etc. Där är ju "toaletten" bara två fotsteg och ett hål i golvet.
jag förstår ju hur det är tänk att man ska göra.
Men jag förstår inte riktigt hur man gör den dagen man inte har stenhårda projektiler som far direkt ner i det minimala hållet i golvet. Får man använda högtryck för att spola väggarna? Får man sk*t i skorna alt på byxbenen om man har otur?
Nitrometan
2009-09-17, 11:43
I Italien är det bara gratistoaletterna som är såna. Går du till en bemannad toalett, där du får betala lite, finns det riktiga porslinstroner.
Även på restauranger m.m.
On topic - så instämmer jag i din fråga. Hur gör man? Hur smutsig blir man? Helkroppssanering?
Som 9 åring råkade jag lägga bajskorven vid sidan om i alla fall. Men det var på en fransk inrättning, antar dock att den ser likadan ut som de italienska. Dock var ju jag novis, den inhemska befolkningen lär väl vara mer rutinerad i att skita prick.
Jag jobbade för några år sedan på ett ställe i Belgien där de har likadana toaletter som oss, men på den arbetsplatsen bestod personalen av en väldig massa olika nationaliteter, och folk från en del afrikanska länder använde sig av sin gamla vanliga teknik, dvs de satte sig på huk med fötterna uppe på sitsen i stället för att sitta ner som vi gör. Det blev inte så bra kan jag meddela, och städerskan klagade utan att något lyssnade på henne, ända tills hon tog kort på ett totalt diarré-nedsprutat bås, och mailade det till alla på hela företaget. Efter det blev det en stor genomgång med personalen om hur man använder vår typ av toalett.
I Italien är det bara gratistoaletterna som är såna. Går du till en bemannad toalett, där du får betala lite, finns det riktiga porslinstroner.
Även på restauranger m.m.
On topic - så instämmer jag i din fråga. Hur gör man? Hur smutsig blir man? Helkroppssanering?
Heltäckande plastoverall med öppning i grenen ??? ...:naughty:
Nitrometan
2009-09-17, 12:30
Heltäckande plastoverall med öppning i grenen ??? ...:naughty:
Målaroverall. Produktbeskrivning från en firma som säljer dylika ting.
Målaroverall överdragen med teflon. Overallen andas och minimerar svettningar. Storlekar finns i M,L,XL och XXL.
Det går. Källa: Jag har varit i Etopien med salmonella i en månad. Dock var man rädd varje gång.
Slartibartfast
2009-09-17, 12:48
Det som jag inte fattar ibland när jag skiter så återfinns partiklar ovanför mynningshöjd!! Hur fan är detta möjligt? Stundsar bajset från vattnet och upp i porslinet, eller är gasexplosionen såpass kraftig att sprängeffekten verkar åt alla håll?
Inte en chans att jag skulle fixa göda i ett hål i marken. Jag skulle garanterat sprutmåla vaderna.
martikainen
2009-09-17, 12:50
Det som jag inte fattar ibland när jag skiter så återfinns partiklar ovanför mynningshöjd!! Hur fan är detta möjligt? Stundsar bajset från vattnet och upp i porslinet, eller är gasexplosionen såpass kraftig att sprängeffekten verkar åt alla håll?
Inte en chans att jag skulle fixa göda i ett hål i marken. Jag skulle garanterat sprutmåla vaderna.
Skit som en man, skit som Slarti!
mattilainen
2009-09-17, 13:13
Fyfaan, gick bara in och skratta genom hela tråden..
Bra spinoff och riktigt bra fråga. Kineserna har väl en liten ränna? Är det för att dom är sämre på att pricka hålet eller för att dom fortfarande inte kan tillverka toaletter? :=)
kidneyinlodz
2009-09-17, 13:18
ja det är ju lite det jag tänker på, det händer väl alla att det blir som en bomb ibland som färgar hela toan inuti, dvs även ovanför själva bombluckorna.
och vad händer om man har en hyfsat lös bajskorv som håller ihop men när den landar blir det rena sprutet åt alla håll?
ngn härinne måste ju vara av sådan nationalitet att de kan tala om hur fan man bär sig åt.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.