Visa fullständig version : ErrE, Bilder på mig.
Tänkte bara lägga upp lite bilder på mig själv så att jag får höra lite kritik så att jag vet hur jag ska gå till väga i framtiden.
Lite Fakt om mig...
Snart 21 år.
Längd: 183 cm
Vikt: 78kg
Träning: Trände i 3 månader som riktig nybörjare innan jag rykte in i lumpen år 2001. Från Augusti typ till 30 Oktober. Därefter så Tjänstgjorde jag 10 månader som högvakt och då vart det väl inte mycket träning då... bara det vanliga man gör i lumpen. Inget förrens 1 månad inan jag skulle rycka ut. Då tränade jag lite som nybörjare fortfarande och det var då mitt intresse väcktes för allt som har med bodybuilding o göra. Så direkt efter att jag ryckte ut den 23 augusti 2002 så gick jag direkt till gymmet o köpte ett års kort! Och därefter så började jag få allt mer kunskap om träning och kost.
Så kortfattat kan man säga att jag har tränat i...
3 månader ungefär 3 gånger i veckan,
Lumpen, tiden då jag inte träna så mycket,
1 år 3-4 gånger i veckan ungefär.
Nu så tränar jag stenhårt och äter mycket så det ska bli kul o se vad det blir för resultat
Så här ser schemat ut.
Bröst o Biceps
Framsida Ben och Vader, Mage
Rygg och Hamstring, Underarmar
Axlar Triceps
Vila
Kanske sätter in en extra vilo dag direkt efter den första vilodagen beroende på hur jag känner mig...
Sen måste jag fråga hur man bygger massa på armarna för dom är allt för små... :cryout:
Ja det var allt från mig, va inte blyga med kommentarerna :D
MVH Erwin:bpump: .
P.S. Jag lägger bara upp korten på överkroppen benen är allt för håriga :P + att jag har slaravat med dom så mina vader är inte större än armarna :( men det ska jag ändra på :bpump: D.S
rymdrattan
2003-08-29, 19:26
Skulle du inte lägga upp bilder? :angel:
rymdrattan
2003-08-29, 19:34
påpekar att det oftast blir bättre/snyggare med ljusare bilder + mindre röda :nono: :D
Annars ser det skit bra ut än så länge... :thumbup:
EDIT: hade jag fått orginal bilden så hade den sett ännu bättre ut :angel:
EDIT: igen, tog mig ansvaret att retucera bort satsen du lagt på bröstet :D
Originally posted by rymdrattan
EDIT: igen, tog mig ansvaret att retucera bort satsen du lagt på bröstet :D
haha :laugh: du e för skön råttan:thumbup:
Karl_alfred
2003-08-29, 22:20
vad heter du på riktigt?
Rymdråttan -->> haha!!! jag glömde ju göra det, tack för att du gjorde det :P förresten, :notme: som bidrog till den :P haha.
Karl_alfred -->> jag eller?
Karl_alfred
2003-08-30, 14:09
ja prexis
Varför döljer alla ansiktet på bilderna ???
Drar du även en svart platspåse över huvudet när du går på badstranden??
Va stolt över det du åstakommit istället!!
Kötta vidare!!
Originally posted by MIXter
Är väl ändå inte nyllet man vill ha kommentarer på så varför bryr du dig?!
Sugen på ett par fylliga läppar?
:booty:
Ervin, "keep it up"!
"Satsa" vidare!
:notme:
Nej, men de ser bra ut! Bara att fortsätta kämpa och framförallt, KÄKA!!!!
:eating:
Mixter --> det är ju en annan sak ju, men jag brukar gå runt med en vit påse över huvudet på sommaren och med en svart under höst perioden, rosa då det är vinter :P
men vi har nog sett varrandra på ökk ett antal gånger så du vet ju hur jag ser ut :D
Och precis som daja säger det är inte ansiktet jag vill ha kommentarer på :D
Daja --> lungt jag ska satsa vidare :P haha.
och framför allt :eating:
tack för kommentarerna! :thumbup:
Daja:
Det skulle var dina läppar isf.... dhöööö
Kanske för att när jag springer runt på ÖKK så kollar jag inte så mycket på folket, utan jag tränar mest....
Känner inte igen Ervin så Visa nyllet!!
Ervin:
Good work!!
Daja:
Det skulle var dina läppar isf.... dhöööö
Kanske för att när jag springer runt på ÖKK så kollar jag inte så mycket på folket, utan jag tränar mest....
Känner inte igen Ervin så Visa nyllet!!
Ervin:
Good work!!
Förhoppningsvis kanske Ervin kan skicka dig lite ögongodis så du lugnar ner dig.
:laugh:
Mixter --> hehe jo men man kollar på folket medans man vilar, har bytt gym nu så du kommer inte se mig på ökk iaf :/
esh jag visar nyllet nån annan gång :P
än så länge så kan du se på mig så här --> :cool:
hehe
Tänkte uppdatera med lite bilder...
Men tänkte höra med er först ifall det är någon som är intresserad överhuvud taget av att se dom....?
Har följt tips från tidigare kommentarer så jag har både :eating: och :bpump: och nu är jag mitt uppe i min bulk period förmodligen så går jag på deff snart...
Jag tycker det är ganska så roligt att kolla på kort på både dom som har tränat i 13 år o dom som har tränat i 13 månader.
Sen är det alltid roligt o få lite kommentarer från erfarna och mindre erfarna.
Men jag kan kan skippa hela idéen så sparar vi plats på servern... eller vad tycker ni?
:mallan:
Menar du massa på biceps eller?? I så fall så skulle ja köra rak biceps curl och hammercurls :D:D
Bara att forstätta att:eating: :bpump: så blir det grymt!!
///Tobbe
UPP MED BILDERNA NU! :thumbup:
[QUOTE]Originally posted by Ervin
[B]Rymdråttan -->> haha!!! jag glömde ju göra det, tack för att du gjorde det :P förresten, :notme: som bidrog till den :P haha.
Så det var nån annan? EWWWWW! :D
Här kommer dom :D
Är mera inriktad mot AF... så jag bölrjar med AF poseringar...
Och den här gången... Rymdråttan ge fan i mina kort :insane:
mina patetiska vader o hamstring...:em:
framsidan är inte bättre... så jag skippar den istälelt lägger jag upp sidechest bild.
suck att man glömmer bilder... där är alla :booty:
Herkulez
2003-12-20, 20:17
Drar du även en svart platspåse över huvudet när du går på badstranden??
Va stolt över det du åstakommit istället!!
Kötta vidare!!
kanske inte många som vill ha halvnakna bilder på sig själv florerande runt internet.
Dom flesta vet väl vad jag heter men inte visar jag mitt ansikte ändå
Stats idag:
Morgon vikt, färdig kissad: 86kg... jepp har gått upp 11 kg... det ser man också hehe :P bla... dubbelhaka, vilket inte syns här och fettvalkar runt magen :D
Läng: 183kg
Mått... har inget måttband här men det fixar jag snart.
Originally posted by Ervin
Stats idag:
Morgon vikt, färdig kissad: 86kg... jepp har gått upp 11 kg... det ser man också hehe :P bla... dubbelhaka, vilket inte syns här och fettvalkar runt magen :D
Läng: 183kg
Mått... har inget måttband här men det fixar jag snart.
Bara att käka på du ;) Ser ut som att höger biceps är mindre än den vänstra? eller har jag fel?
mvh Daniel
nee den är inte mindre utan det är bara så på bilden eftersom kylskåps dörren är bakom....
Ser bra ut :eating: :eating: :eating: å piska Ben+vader...
Sen är det bara att träna..:cheers:
Tack för kommentarerna hitills men dom var väldigt få :(
O det kan väl inte bero på att jag har världens bästa fysik o symetri så att ingen kan kommentera den... nej precis så är det inte :P
Så börja kommentera lite, det skulle uppskattas.
maximuscle
2003-12-25, 15:30
tycker armarna ligger en bit efter och benen också....annars e det väl bara att köra på...
MVH
AdrenalineRush
2004-01-14, 23:59
Mer armar o ben... Annars hade de varit symmetriskt o bra! :thumbup:
Bra axlar!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.