Visa fullständig version : The Boy Who Lived Before
Jag såg precis dokumentären The Boy Who Lived Before.
Den handlar om en pojke som har minnen från ett tidigare liv. Han berättar i detalj om sin familj, vart och hur dom bodde osv.
Sen får man följa med när dom besöker platsen han hävdar att han har bott på innan.
Riktigt intressant.
Vad tycker ni?
1RRs7fXjs_w
H_qXmgUexYo
hpGaYcZvUxE
j2yDx4fyeXQ
62EGSLn4FOs
Jag kan också fantisera, vem vill göra en dokumentär om mig?
Verbatim
2009-09-08, 10:53
Suck.
Mr.Cosybear
2009-09-08, 10:54
Bra att hans mentala skada kommit fram i tidig ålder, kanske går att fixa honom...
Ne men allvarligt jag säger nog samma som rooz...
Alone_in_the_dark
2009-09-08, 11:35
Sjätte sinnet med Bruce Willis....
Jag kan också fantisera, vem vill göra en dokumentär om mig?
Kollade du på filmerna?
Konstigt om man kan fantisera fram så exakta detaljer. Och han har berättat om det sen han lärde sig prata och då med detaljer ett så litet barn inte kan veta.
Kollade du på filmerna?
Konstigt om man kan fantisera fram så exakta detaljer. Och han har berättat om det sen han lärde sig prata och då med detaljer ett så litet barn inte kan veta.
Såg halva av första sedan insåg jag att jag helt inte tror på det, men fantisera fram saker exakt har hänt förut. Men, om han kan beskriva plaster som han aldrig vart på innan, då kanske man kan ana att han rymt från labbet;)
Såg halva av första sedan insåg jag att jag helt inte tror på det, men fantisera fram saker exakt har hänt förut. Men, om han kan beskriva plaster som han aldrig vart på innan, då kanske man kan ana att han rymt från labbet;)
Ja det har hänt innan.
Men han berättade detaljerat om huset med omgivning, om familjen med namn och vad dom hade för husdjur redan som tvååring.
Labb eller ej. Konstigt och oförklarligt är det iaf.
Ja det har hänt innan.
Men han berättade detaljerat om huset med omgivning, om familjen med namn och vad dom hade för husdjur redan som tvååring.
Labb eller ej. Konstigt och oförklarligt är det iaf.
Labbförsök är han definitivt om han kan förklara saker detaljerat som 2 åring*rolleyes*
Henchman
2009-09-08, 16:18
Att det bara skulle vara påhitt från barnets sida ser jag som en omöjlighet då ett par grejer stämde in. Men däremot vet man inte om det finns utelämnad fakta som skulle göra det hela mer osannolikt.
Jag tror gärna inte på övernaturligheter som "bevisas" på tv. Om det nu är så otroligt som dokumentären säger så borde ju mer tid/pengar läggas ner på det.
Att det bara skulle vara påhitt från barnets sida ser jag som en omöjlighet då ett par grejer stämde in. Men däremot vet man inte om det finns utelämnad fakta som skulle göra det hela mer osannolikt.
Jag tror gärna inte på övernaturligheter som "bevisas" på tv. Om det nu är så otroligt som dokumentären säger så borde ju mer tid/pengar läggas ner på det.
Nej precis, sannolikheten att han ska ha hittat på allting är väldigt liten. Men som du säger så kan det finnas saker dom inte vill ta upp.
Jag är faktiskt tvärtemot där och jag vill gärna tro på sånt här. Men det är klart att man kan tycka att mer forskning borde läggas ner på det om det nu är såhär.
Hans vårdnadshavare talar inte sanning.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.