Visa fullständig version : Brad Pitt vs Markus Schenkenberg
Vem är egentligen snyggast? Starkast? Störst muskler? Mest talang? :D
Seriös tråd. Motivera era svar!
Seriös tråd? :MrT:
hahahhaaha såg Berg flyttar in hos Markus och jag kunde knappt titta färdigt för han var så blåst. Ett bra exempel på att det inte bara är utseendet som spelar roll.
Pitt vet jag inte men han är både snyggare och verkar smartare. Större muskler vet jag inte. Då får du posta jämförelsebilder först.
Brad Pitt är snyggare och bättre skådis, dock är båda spetor.
Markus är snyggast.
Brad Pitt är starkare, har mer muskler. Talang, ja, det behöver inte ens diskuteras.
Jag tror att det är Marcus själv som reggat sig och startat en battletråd.
On T säger jag Brad.
Gillar Brad som skådis. Det enda jag sett av MS är då han var med i den där såpan i huset med ett helt gäng halvframgångar.
snyggast? Brad pitt
Starkast? marcus
Störst muskler? marcus
Mest talang? Brad pitt
Brad Pitt är snyggare och bättre skådis, dock är båda spetor.
Undra vad en normalbyggd är då, om Brad pitt är en speta...*screwy*
Undra vad en normalbyggd är då, om Brad pitt är en speta...*screwy*
Som 170:ish lång ska man nog tänka sig för innan man slänger sig över Pitt för att dissa hans kropp.
Pitt vinner över Schenkenberg vilken dag som helst i veckan. S. verkar mest bögig och modellvåpig. Pitten är ändå en framgångsrik skådis och jag tycker att han verkar vettig i övrigt. Men visst, min idealfysik ser inte ut som hans.
Skulle Schenkenberg se bra ut?? :Virro
Förr i tiden kanske men knappast nu!! Karln kan ju knappt le eller prata ordentligt med de strama läpparna! :laugh:
Brad alla gånger!!
Eddie Vedder
2009-08-29, 20:34
Brad Pitt har mest talang som skådespelare, Markus Schenkenberg har mest talang som modell. Det är ju en jämförelse mellan äpplen och päron.
MasterChief
2009-08-29, 20:35
Brad Pitt har mest talang som skådespelare, Markus Schenkenberg har mest talang som modell. Det är ju en jämförelse mellan äpplen och päron.
Ja? Vilken frukt är bäst? Äpple eller päron?
Som 170:ish lång ska man nog tänka sig för innan man slänger sig över Pitt för att dissa hans kropp.
Syftar du på mig så e jag 178 å inte 170 :hbang:
Haha.. Ganska ful kropp. Tycker han ser ut som en gheymodell
http://i216.photobucket.com/albums/cc206/SimoRaffa/uomini/MarcusSchenkenberg.jpg
Pitt FTW!
Jaha. Jaha! Jag tycker han har ett i princip (objektivt sett) perfekt utseende. Kanske att ögonbrynen är för mycket nedvinklade.
Brad Pitt är gullig, söt, men inte sådär objektivt snygg som Markus.
... and I'm out.
Schenkenberg har inget förutom styrkan mot Pitten.
Tror t.o.m. Pitt skulle få svårt att inte se lite gay ut om han poserar inoljad med bilder på lättklädda killar i bakgrunden.
Att han inte ser bra ut eller har (hade?) en snygg kropp är svårt att ta seriöst.
Jamen dåså. ;)
Ni som skriver att den ena eller andra är starkast, hur vet ni det??
Man ser det på pecsen.
Man ser det på pecsen.
HAHA! Räddade mig från en tråkig kväll :laugh:
On T: Lite rolig tråd, första gången jag ser en sådan....
Rent fysiskt så tycker jag Brad har mer tilltalande kropp och snyggare i fejjan. Även om Mackan ser schysst ut på bilden någon postade.
Kappmuskeln.
Jamen dåså. ;)
Förr oss sub-180 är dom centimeterna viktiga ;)
Han är ju snygg karln, men han är så medveten om det att de får lite tvärt-om-effekt
Kroppen tycker jag faktiskt inte är snygg
young_george
2009-08-29, 23:14
hahahhaaha såg Berg flyttar in hos Markus och jag kunde knappt titta färdigt för han var så blåst. Ett bra exempel på att det inte bara är utseendet som spelar roll.
Pitt vet jag inte men han är både snyggare och verkar smartare. Större muskler vet jag inte. Då får du posta jämförelsebilder först.
Var ganska länge sedan det programmet gick, men verkade inte Markus väldigt medveten om sina tillkortakommanden? Inte som att han gick ut och försökte brösta upp sin intellektuella sida
KE4N8JzUYos
Den tyngaste
2009-08-30, 06:57
brad pitt är snyggare och bättre skådis, dock är båda spetor.
+1
Lacenicienta
2009-08-30, 07:47
Helt klart att Marcus är snyggast har aldrig varit ett Brad fan. Fast om jag hade andra valöjligheter hade jag valt nån helt annan snygging. Starkast? Jag tror Pitt vinner på psyke. :D
jag tror att det är marcus själv som reggat sig och startat en battletråd.
On t säger jag brad.
:d
+1
otherside
2009-08-30, 21:32
markus ser sjukt jävla bra ut enligt mig, han får min vote. Han verkar rätt trevlig också. Brad verkar också vara en av de vettigare superstjärnorna i Hollywood men en hel del humor.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.