handdator

Visa fullständig version : Vad är det dummaste du gjort när du supit?

kalllee
2009-08-16, 23:10
Efter att ha läst lite i tråden "När är det dags att börja supa?" så tänkte jag starta denna tråden.

Vad är det dummaste du gjort när du supit?

Det dummaste jag måste gjort var att hänga med några as packade polare på en runda med bilen, föraren hade inget körkort och bara några minuter innan vi drog iväg så satt han däckad på en stol. Fan ett mirakel att man överlevde den turen :smash:

Så, berätta nu de dummaste ni gjort :D

Sebbe_H
2009-08-16, 23:12
Vet inte ens vart jag ska börja tyvärr.. :/

Lelle Pelle
2009-08-16, 23:13
Tjaa, igår knuffade jag ut en båt från stranden så den guppade ut i bottenviken.

Kwon
2009-08-16, 23:17
Too many moronic things to mention, im afraid.

Lellan
2009-08-16, 23:17
Kissat i brännässlor?

Inget stort, somnar innan jag når dumhetsstadiet. Å andra sidan har man ibland somnat på fel ställen (rondell, på en hög ölburkar/flaskor, på en soffa på en svartkrog - somnar alltid rätt efter 20 års ålder dock).

Nible
2009-08-16, 23:19
Ojdå, det är mycket dumt som hänt i sentimmarna med alkohol i kroppen. För att välja en av många så kan jag ta exemplet från i fredags - stod med huvudet i kylskåpet flera minuter, tog sedan en kniv och hög ett flertal hål i en hushålls medvurst förpackning. Efter det blandade jag BBQsås, BEA och tacochips i en skål och satt och åt med praktiskt taget hela händerna och ansiktet även fast det var sinnessjukt äckligt.

Hälften av det finns på film också..

Finns mycket mer än så att berätta, men jag har lite för avslöjande avatar för att det skulle vara lämpligt att ta upp det här.

Verbatim
2009-08-16, 23:21
1. Nh3

Krampus
2009-08-16, 23:23
Inte så mycket faktiskt. De dummaste grejorna har jag nog gjort nykter.

Stoltz
2009-08-16, 23:26
Att jag blev feg. Det låter verkligen som en sådan där "Hah, kolla nu så coolt svar jag kan komma med", men det grämer mig fortfarande, trots att det var några år sedan, en kille på festen slog sin flickvän efter något gräl och jag gick därifrån, tänkte att alla andra i rummet skulle ta hand om det, vilket jag senare fick reda på att de inte gjorde.

vicarious
2009-08-16, 23:31
Svårt att komma på något enastående dumt men är väl mest det vanliga..

Sagt saker man inte menat, hånglat med fula brudar, limmat på fula brudar, varit väldigt givmild och bjudit bort både det ena och det andra, lovat saker man inte kunnat hålla :D

Dreas
2009-08-16, 23:32
Jag vet inte riktigt, hamnat i bråk? Supit så man krupit fram kanske. Inget direkt allvarligt.

kelk
2009-08-16, 23:33
Drogat

young_george
2009-08-16, 23:45
Blivit sparkad upprepade gånger i huvudet.

saab900
2009-08-16, 23:57
Har inte betett mig dummare än vanligt på fyllan, så mycket drack jag aldrig. Bara en gång, och då gick jag i däck innan jag hann göra något dumt. Det var förövrigt första fyllan. Jag däckade i en buske och en kompis ringde mina föräldrar som fick hämta sin stackars 15-åring. Sedan dess har jag druckit måttligt, och på senare år knappt alls.

ManuelIT
2009-08-17, 00:10
Kört bil onykter. Tur var så hände inget. Men det var första och sista gången.

Scratch89
2009-08-17, 00:21
Vaknat upp i en okänd stad.

JoeyP
2009-08-17, 00:22
Kommer ihåg nyårsafton 07, eller aa kommer ihåg och kommer ihåg.

Kom ihåg fram till klockan 22:00 sen hade jag minnesluckor från 22:00 - 01:00 nåt.. Det var första gången jag tänkte att jag skulle supa till det ordentligt, trodde inte på minnesluckor.

Hade visst gjort massa dumma grejor, kallat gamla tanter för horkärring för dem stirrat på mig, kallat en tjej hora för hon inte visste vem min kusin va skrikit jävla svartskallar för några utlänningar slagit min bror osv osv, sånt jag ALDRIG skulle göra i vanliga fall. Inte ens likt mig shit, fyfan vad man skäms.

stevebc
2009-08-17, 00:30
Att jag blev feg. Det låter verkligen som en sådan där "Hah, kolla nu så coolt svar jag kan komma med", men det grämer mig fortfarande, trots att det var några år sedan, en kille på festen slog sin flickvän efter något gräl och jag gick därifrån, tänkte att alla andra i rummet skulle ta hand om det, vilket jag senare fick reda på att de inte gjorde.Tror du att du hade ingript om du var nykter? Det känns som jag får mer civilkurage ju fullare jag blir, å andra sidan förlorar jag omdömet mer...

För att ta senaste gången jag var rejält berusad så var det nog natten mellan i fredags och i lördags här i Toulouse. Gick längs gatan ensam och ser en bil svänga vänster, medan det kommer en mötande bil i full fart. Blir en jävla krasch, jag har aldrig sett något liknande i hela mitt liv - och då är det precis så att jag minns det. Går ut en tant ur den ena bilen, ser helt sjuk ut, som en zombie, men jag vill minnas att hon var fysiskt oskadad. Det andra offret var en man i den andra bilen vars tillstånd jag inte minns. Jag själv blev enormt exalterad och sprang runt och skrek någon slags pseudo-franska. Som tur var så låg det centralt så det var fullt med folk framme på några sekunder. Vill minnas att det kom fram en snubbe och frågade mig om det var jag som körde den andra bilen (än den som zombie-kvinnan satt i). Det kan betyda att den andra föraren flydde scenen eller att han som frågade mig inte riktigt hade koll på läget (som jag då). Jag var iaf smart nog att inse att jag borde lämna platsen snarast möjligast eftersom jag var alldeles för berusad för att vara till någon nytta. Det var som sagt centralt och 10 sekunder efter krocken var det 10-20 pers på plats. Jag var dock närmast själva epicentrum, kanske 5-10 meter från kraschen, och nu i efterhand känns det jävligt dumt av mig att gå runt i en relativt okänd stad full och själv.

Shakemynuts
2009-08-17, 01:00
Först låg jag i badet med två tjejer (det var bara för att skryta litegrann), sen drog jag på kalsonger för att jag var hungrig och skulle gå iväg att köpa mat. Ungefär 6km senare, i kalsonger däckade jag på en refug. Mötte lite folk och så, men dom flesta var vänligt sinnade. Några som försökte tjafsa lite men jag raggla bara vidare.

Slutade med att jag fick hjälp av 2 personer, fick sitta i deras trappuppgång medans nån äldre dam satt bredvid mig med en filt när jag spydde, hon prata om hur hennes egna barn varit i liknande situationer och att allting kommer ordna sig. :D
Hela släkten var påväg mot arlanda just då och packa och dona medans jag satt där och hulkade.

JoeyP
2009-08-17, 01:05
Hahahaha, va? Gick du iväg i bara kalsonger?

vicarious
2009-08-17, 01:13
Kom på att jag har supit bort en mobiltelefon. Den va väl runt 2 månader gammal, kostade 3200 kr. *gah!*

Shakemynuts
2009-08-17, 01:13
Hahahaha, va? Gick du iväg i bara kalsonger?

Stämmer, det borde finnas på film, om dom inte slänger sånt, när jag står utanför Statoil och vrålar om att det är stängt i kalsonger vid bensinpumparna. Helvete.

Nithian
2009-08-17, 01:17
Slagit min bästa tjej kompis, blivit nersparkad av BBS gäng på 5-6 pers, slagit en kille blodig, hånglat med fula tjejer, slarvat bort pengar, mobil, osv. Spytt i en trappuppgång så att grannarna vaknade kom ut och tog stryp tag osv osv...

Det är bara livserfarenhet, och varje grej har bara hänt 1 gång, kommer aldrig hända 2 förhoppningsvis!

vicarious
2009-08-17, 01:17
Stämmer, det borde finnas på film, om dom inte slänger sånt, när jag står utanför Statoil och vrålar om att det är stängt i kalsonger vid bensinpumparna. Helvete.

Det jag tycker är konstigast är hur du kunde dra när du hade två brudar i badet. *screwy*

Shakemynuts
2009-08-17, 01:18
Det jag tycker är konstigast är hur du kunde dra när du hade två brudar i badet. *screwy*

Ptja, jag var ju hungrig. Need my foods man.

Shakemynuts
2009-08-17, 01:19

Det var att lämna dom som var det dumma i min historia va? :D

vicarious
2009-08-17, 01:20

Det är ju förstås sant, när fyllehungern sätter in är det få saker som kan stoppa en :D

Olegh
2009-08-17, 05:40
Däckat i en fotölj, kaskadkräkts, hemskjutsad av farsan och därefter inte kommit ihåg ett jota av det :)

Fast det är verkligen det enda, i övrigt har jag på sin höjd varit fånig.

coxie
2009-08-17, 05:49
Aldrig gjort några riktiga idiotsaker som fyllekörning, slagsmål osv. Det är mest pinsamma saker men det bjuder jag på.

Mest pinsamma borde vara när jag lyckades få med mig en tjej hem men dumsnål som jag var hinkade jag runt ½ flaska vin innan vi gick hem, slutade med att jag spydde ner henne och hennes säng innan jag däckade på hennes badrumsgolv. Pinsamt som fan men hon skrattade som fan åt det och vi är vänner idag.

-Niklas-
2009-08-17, 06:29
Var på krogen, blev akut skitnödig men ville inte sätta mig där så fick låna nyckeln till en kompis lägenhet som ligger strax bredvid. Kan tillägga att minnet inte var på topp denna kväll. Hade börjat dricka tidigt och säkert druckit 1L vodka sammanlagt. Iaf så lyckas jag ta mig in i lägenheten och sätter mig på toan, av någon dum anledning så tar jag av mig byxorna och kalsongerna helt. När jag är klar så sätter jag på mig kalsongerna men glömmer byxorna och börja gå ut igen. Kommer ungefär halvvägs till krogen innan något tjejgäng frågar varför jag inte har byxor på mig. Märker snabbt mitt misstag och går sakta tillbaka mot lägenheten.

Det är väl det dummaste inom kategorin roligt som jag gjort. Inom riktigt dumma saker så ligger nog köra mopped på fyllan hem efter varje fest högst upp, vilket jag slutade med i 16 års åldern. Slagsmål och sånt har jag aldrig varit i när jag är berusad som tur är.

jens__E
2009-08-17, 06:56

Du skulle ha käkat skäggbiff! *popcorn*

rooz
2009-08-17, 07:19
Slagsmål, allmänt dumt beteende.

Det värsta var dock min första karatefylla (18 år gammal:D)

Berättar för en brud som är en god vän att jag älskar henne och att jag känt så i 3 år, sedan blir det typ minneslucka och jag vaknar och ser hur skjorta, chinos och mjukis brallor är nerspydda.

Morgonen efter upptäcker jag att jag spytt ner en annan säng i huset, dock hade mina vänner städat undan en hel del och för det är jag tacksam:em:

Just det, jagade en kille ner för sveavägen, varför vet jag inte riktigt:em:

maaherra
2009-08-17, 07:33
*Vält en bajamaja när en kille var inne i den
*Snott några postlådor
*Bytt plats på hastighetsbegränsningsskyltar
etc etc

Mest små hyss

Chaan
2009-08-17, 07:53
Simmat ut till en flotte, enligt en som var med. Sedan har jag inte varit full på ca 18 år :laugh:

NiklasAlm
2009-08-17, 07:56
fiskeresa med jobbet o gratis sprit, spydde ner halva båten, det var bara jag som var full. Men det var längesen nu ;)

edit: Fast det dummaste var när jag badade i havet i australien när det var högsäsong för livsfarliga brännmaneter mitt i natten onykter.

teargaz
2009-08-17, 08:49
1996 Gjorde jag min första sässong som skibum i Kitzbuhel. På väg hem kl 0400 från en ordentlig fest, så var vi 22 pers som fick för oss att åka pressening ner för sista etappen i den ökända störtloppsbacken Hahnenkammrennen.

Efter som det var så otroligt brant så fick alla kasta sig på samtidigt vilket resulterade i att alla hamnade längst bak. Det i sin tur medförde att hela ekipaget roterade 180 grader nere i komprissionen och vi flyger ut över hoppet baklänges.

Jag vill minnas:
* 22 pers som skriker dödsångest när vi börjar åka baklänges
* Skriket övergår i total tystnad när vi börjar flyga
* En ordentlig smäll när vi tar mark och dom som inte har tappat luften börjar skrika igen
* Det fullkomligt ELDAR i baken av den friktion som blir mellan snö och pressenning när det går fort.
* Nån som skriker "HOPPA AAAV!!!!!!! VI SMÄLLER!!!!!" varpå alla kastar sig av och rullar runt som popcorn. Några ända in i staketet nere vid järnvägen.

För er som inte känner till backen så ser sista etappen ut såhär:

he24trOJ2H4

Dumt, men ganska kul i efterhand. Skulle ALDRIG göra om det.

Whistler
2009-08-17, 09:00
Det dummaste jag gjorde den gång jag drack för mycket var att dricka för mycket.

jwzrd
2009-08-17, 09:02
Jag säger som Krampus. De dummaste grejerna jag gjort har varit i helt nyktert tillstånd. Sen en fråga: Hur jävla fulla blir ni för att inte förstå vad ni gör? Ljuger ni och spelar fjårtisfulla om att ni inte vet vad ni gjort? Jag har testat månag gånger att dricka hysteriska mängder och det enda som händer är att jag mår jävligt dåligt, kalvar och sluddrar. Men det skulle ändå aldrig kunna hända sådana saker som ni skriver om i tråden.

kaer
2009-08-17, 09:07
Ja var ska man börja... Jag utlämnar det värsta grejjerna som inte passerat preskribtionstiden ännu...

* Klättrat upp in en flaggstång i full storm, för jag ville ha flaggan.
* Varit otrogen
* Sparkat en kompis på låret så vi fick sitta på södersjukhuset hela natten
* Judokastade en kompis utför en trappa
* Tagit droger (även några som man inte bör blanda med alkohol)
* Åkt med några rätt packade bilförare
* Gjort av med alldeles för mycket pengar 'när jag är fuller är jag rik'
* Glömt bort vem jag legat med under nattens gång
* Skadat mig, värst var handen mot box boll, så jag inte kundre träna på 2-3 månader.
* Kräkits ner en kompis (var iofs mest kul)
* Stulit spritflaskor ur baren
* Stulit massa vägskyltar, glassgubbar, flaggor och annat skit.
* Sagt ngt så sjukt taskigt till en helt okänd tjej så jag fortfarande skäms, fast det nog var 10 år sen.

En av mina bästa kompisar hoppade utför en mur för två år sen, han krossade ena vristen, bröt andra benet och en arm. Svårslaget.

Chaan
2009-08-17, 09:18
En annan stenkorkad grej var när jag var ihop med min första tjej i tonåren. Hennes bästis var ihop med en raggare. Så vi kommer ut där på midsommarafton eller något dylikt och de har HB-dunken framme. Och vad gör raggare? Jo de kör bil. Så jag åkte med den jäveln när han skulle visa raggaråket. Åkte ner i diket och han fick gipsa handen.

Stoltz
2009-08-17, 09:21
Tror du att du hade ingript om du var nykter? Det känns som jag får mer civilkurage ju fullare jag blir, å andra sidan förlorar jag omdömet mer...

Definitivt. Jag har ingripit i min beskärda del av dumhetsbråk på fester och liknande, men under den fyllan blev det sinnesförändring. Hade jag varit nykter hade jag definitivt gått i mellan och särat på dem (Inte börjat slåss:)).

Tyvärr fick jag reda på sedan att killen hade utdelat mer än ett slag mot henne, tror att han även dömdes för misshandel.

Emil_Larsson
2009-08-17, 09:23
Kan inte komma på något värre än att jag vält ett glas med dricka rakt ner på min kompis föräldrars matta, men det syntes inte sedan och kompisen blev ej heller arg. Har aldrig gjort något direkt dumt vad jag kan komma på.

Yes
2009-08-17, 09:27
Jag säger som Krampus. De dummaste grejerna jag gjort har varit i helt nyktert tillstånd. Sen en fråga: Hur jävla fulla blir ni för att inte förstå vad ni gör? Ljuger ni och spelar fjårtisfulla om att ni inte vet vad ni gjort? Jag har testat månag gånger att dricka hysteriska mängder och det enda som händer är att jag mår jävligt dåligt, kalvar och sluddrar. Men det skulle ändå aldrig kunna hända sådana saker som ni skriver om i tråden.
+1

(och då har jag ändå spytt i baksätet på en polisbil... :em: )

von huff
2009-08-17, 09:31
skjutit med hagelbössa, åka släpvagn på motorvägen, urinerat i polisbil

edit:visset inte att det var så många som tycker om vägskyltar:D

Chaan
2009-08-17, 09:33
Det beror ju på sällskapet osv. Har en bekant/kompis som på den tiden klättrade uppför ett stuprör på en husfasad och ramlade ner och bröt båda underarmarna.

Snubben som berättade att jag simmat ut till den där flotten, han i sin tur "vallade" jag (som då kommit på bättre tankar) genom ett spyfärdigt Uppsala en valborg och trots att jag försökte hålla reda på honom lyckas han drypa på fejan rakt i asfalten *spy*

En tredje jag umgicks med körde av sina fingrar nykter i en hembyggd gokartkedja.

Frantic
2009-08-17, 09:34
Snubblade och gjorde ett svandyk genom en fönsterruta vilket resulterade i två stora ärr i ansiktet. Det går inte en dag utan att jag önskar att det var ogjort.

Mago
2009-08-17, 09:38
Sen en fråga: Hur jävla fulla blir ni för att inte förstå vad ni gör?

Antar att det är rätt olika från person till person hur man blir. För egen del har jag småsvårt att förstå hur man gör riktiga idiotgrejer samtidigt som man vet om/kommer ihåg att man gör dem. De gånger jag blivit riktigt jävla full så har min hjärna stängt ner och kroppen mer eller mindre fortsatt utan min vetskap. = Kommer inte ihåg ett jävla skvatt dagen efter, mer än att jag började dricka.

Vilket känns väldigt främmande när jag skriver det, för jag har inte blivit speciellt full sen jag var typ 19 år.

Pejij
2009-08-17, 11:02
Min första fylla, blott 15 år gammal. Vi spelade ölspelet med 7.0'or hos en kompis som bor ca 3 km från mig. Jag minns ungefär fram tills klockan var 9, därefter är det svart. Jag har fått berättat för mig att när vi spelat klart spydde jag i kompisens föräldrars säng, därefter började jag gråta och bestämde mig för att gå hem, i T-shirt... (Detta var i Maj, dvs kallt, snö, men just så pass någon is på sjöarna) En kompis skjutsade mig dock på pakethållaren till sista korsningen innan mig, och lät mig gå sista biten. Självklart gick jag ju inte hem, utan jag gick in hos en bekant som bor vid denna korsning, och lade mig i deras uthus. Där vaknar jag dagen efter, kring 7 på morgonen, ingen aning om var jag är. Jag småspringer hem och hittar mina föräldrar vakna i soffan, för de (och kompisen som skjutsade mig) har letat mig hela natten, för de trodde att jag hade gått igenom isen.

Inte så lyckat.

Pejij
2009-08-17, 11:04
antar att det är rätt olika från person till person hur man blir. För egen del har jag småsvårt att förstå hur man gör riktiga idiotgrejer samtidigt som man vet om/kommer ihåg att man gör dem. de gånger jag blivit riktigt jävla full så har min hjärna stängt ner och kroppen mer eller mindre fortsatt utan min vetskap. = kommer inte ihåg ett jävla skvatt dagen efter, mer än att jag började dricka.

+1

mangs
2009-08-17, 11:13
Det västa är väl egentligen att man någon gång varit för ärlig och sagt vad man tyckt utan att filtrera det först. :)
Sedan har man ju spytt ner sig, förstört kläder mm men aldrig vad jag vet tappat bort något. har heller aldrig hamnat i slagsmål eller råkat hamna i säng med någon jag inte ville.

När jag dricker mycket är jag samma person som vanligt men kanske lite mer. Det är ju inte så att jag helt tappar konceptet och gör saker som jag aldrig skulle kunna föreställa mig nykter. Har heller inte haft några direkta minnesluckor utöver då man däckat.

Har säkert gjort en hel del dumma saker på fyllan i min ungdom som jag inte kommer ihåg men många av dessa saker berodde nog mer på att man var ung och dum än onykter.

kalle_banan
2009-08-17, 11:17
Det är för pinsamt för att berätta även för främlingar, höhö, men supadagarna är över.

stevebc
2009-08-17, 12:09
Definitivt. Jag har ingripit i min beskärda del av dumhetsbråk på fester och liknande, men under den fyllan blev det sinnesförändring. Hade jag varit nykter hade jag definitivt gått i mellan och särat på dem (Inte börjat slåss:)).

Tyvärr fick jag reda på sedan att killen hade utdelat mer än ett slag mot henne, tror att han även dömdes för misshandel.Okej. Jag har nog bara ingripit (heller aldrig slåtts) en gång när jag varit nykter, resterande gånger har jag varit full, men det är ju för att slagsmål i princip bara uppstår mellan fulla människor, och där kan jag inte gå runt nykter. Det är ju nog det tråkigaste som finns, att vara med fulla människor nykter.

Jag har nog egentligen aldrig gjort något taskigt i fyllan. Jag blir mest glad och exalterad. Men visst har jag gjort dumma saker, mest mot min egen hälsa genom att dricka så kopiöst.

-AG-
2009-08-17, 12:17

+1

Vissa finner dessutom stort nöje i att berätta hur "krejsy" de varit på fyllan... "det var väldigt dumt gjort" - sägs det med ett leende på läpparna.

kaer
2009-08-17, 12:57
+1

Vissa finner dessutom stort nöje i att berätta hur "krejsy" de varit på fyllan... "det var väldigt dumt gjort" - sägs det med ett leende på läpparna.

Jag kan absolut ta åt mig av det där. Men mycket som man var dumt, bleknar ju med tiden och blir bara en bra historia. Eller för den delen, dumma grejjer som inte slutar så illa som det skulle kunna ha gjort.

d0xan
2009-08-17, 13:18
Det dummaste jag gjort är att jag sagt till min bästa tjejkompis att jag gillar henne mer än vän. Twice.

EkarN
2009-08-17, 13:41
Nu i början på sommaren lyckades jag duktigt. Som alla 16-åringar tror jag ju att jag är odödlig, och tål kopiösa mängder alkohol:D Vi var nere vid sjön, mycket människor där. Jag drack iaf kopiöst mycket(kopiöst mycket för mig), och börjar då spy såklart. Mitt sista minne är att jag sätter mig ner på en bänk bredvid några random människor och böjerm ig bakåt och spyr. Sen är det svart, nästa minne är när jag får näsan inslagen 500 meter därifrån:D Och senare på sjukhuset tänker jag försöka förhindra baksmällan;) "JAanusåvettuvetjagfanhurmangördrickaMYCKETvatten! Och spyr igen, inte lite heller.

Alfred Nobel
2009-08-17, 13:46
Ringt mitt ex farsa

Bullen!
2009-08-17, 13:54
befruktat, slagits, sagt fula ord, sagt osnälla saker, hindrat räddningstjänsten från att göra det dom egentligen är tänkta att göra.

men det värsta är nog de gånger man sagt det man egentligen tycker och varit för ärlig. vissa saker bör tigas ihjäl helt enkelt.

rolf
2009-08-17, 13:55
Har svinat ordentligt några gånger, även om jag oftast är lugn på fyllan. Har dock hunnit trasha en uteservering på Kos, slagits några gånger, repat lacken och på andra sätt skadat dyra bilar som stått parkerade och även hoppat i säng med en upptagen brud. Inget man är stolt över direkt.

Larsen
2009-08-17, 14:02
Jag var i Australien för ett tag sedan, i Alice springs (stora jävla stenen). Jag och några engelsmän från mitt hostel skulle ut och ta någon öl på stadens enda krog. Stället vi kommer till är ett högklassat white trash ställe med massa aborginer och backpackers. En öl blev till sex, sju stycken och någon äcklig shot. Det slutade med att jag och min polare hängde med två australiensiska systrar hem för att kolla på Twilight (oooh yeeeaaaah).
En sak leder till en annan i alla fall och jag får till det med min första australienska! Mitt under akten hör vi någon komma gående i korridoren... jag tittar på henne varav hon yttrar - "wtf... my parents shouldnt be home..." Jag tänkte att det kanske var hennes syster och Eddie, som min kompis hette.
Jag sätter mig upp i sängen. Dörren slås upp och en helt galen stor snubbe kommer inrusande mot mig. Tjejen skriker, jag skriker, pappan skriker - Jag springer in i hennes glasdörr, spräcker fönstret, snappar åt mig min plånbok, öppnar dörren, hoppar ner för hennes lilla balkong, stukar foten och springer rätt ut i öknen, helt naken. Adrenalinet pumpar, jag vänder mig om och tittar mot hennes hus när min kompis, Eddie gör precis samma sak som jag gjort men från rummet brevid, också han helt naken. Vi tar oss till vårt hostel, ber om en ny nyckel till vårt rum (ja, det var pinsamt i receptionen) och går och lägger oss.
Just då var det inte roligt. Nu tycker jag det är riktigt kul. Kläderna och skorna är fortfarande kvar där antar jag... och min rumsnyckel som jag gärna betalade 15 AUD i bond för.

stafh
2009-08-17, 14:06
Jag var i Australien för ett tag sedan, i Alice springs (stora jävla stenen). Jag och några engelsmän från mitt hostel skulle ut och ta någon öl på stadens enda krog. Stället vi kommer till är ett högklassat white trash ställe med massa aborginer och backpackers. En öl blev till sex, sju stycken och någon äcklig shot. Det slutade med att jag och min polare hängde med två australiensiska systrar hem för att kolla på Twilight (oooh yeeeaaaah).
En sak leder till en annan i alla fall och jag får till det med min första australienska! Mitt under akten hör vi någon komma gående i korridoren... jag tittar på henne varav hon yttrar - "wtf... my parents shouldnt be home..." Jag tänkte att det kanske var hennes syster och Eddie, som min kompis hette.
Jag sätter mig upp i sängen. Dörren slås upp och en helt galen stor snubbe kommer inrusande mot mig. Tjejen skriker, jag skriker, pappan skriker - Jag springer in i hennes glasdörr, spräcker fönstret, snappar åt mig min plånbok, öppnar dörren, hoppar ner för hennes lilla balkong, stukar foten och springer rätt ut i öknen, helt naken. Adrenalinet pumpar, jag vänder mig om och tittar mot hennes hus när min kompis, Eddie gör precis samma sak som jag gjort men från rummet brevid, också han helt naken. Vi tar oss till vårt hostel, ber om en ny nyckel till vårt rum (ja, det var pinsamt i receptionen) och går och lägger oss.
Just då var det inte roligt. Nu tycker jag det är riktigt kul. Kläderna och skorna är fortfarande kvar där antar jag... och min rumsnyckel som jag gärna betalade 15 AUD i bond för.
Haha, bäst hittils. :)

BengtZz
2009-08-17, 14:08
Drack en säkert en till två liter kranvatten i Turkiet. Jag blir ofta "stålmannen" på fyllan :]. Magdålig i veckor.

kjell33
2009-08-17, 14:20
Kröp naken på alla fyra i en hotellkorridor på malta, dessbättre utan att bli sedd!:D

C.E.J.
2009-08-17, 14:22
Too many moronic things to mention, im afraid.

Berättelser från din tid i Frankrike afkräfvas.

Yip_man
2009-08-17, 14:45
Måste fortfarande vara den där dagen efter för ca 10år sen när jag vakna upp blodig om händer , armar ,tröja och byxor. Ingen i kompisgänget vet fortfarande vad som hände. Ganska obehagligt faktiskt. sen dess har jag tagit det riktigt lungt.

Bahir
2009-08-17, 15:08
Det är inte det värsta/mest pinsamma jag har gjort, men en dum grej jag gjorde en kväll (efter några egenköpta öl) var att gå runt och sno folks drinkar och öl. Man kunde ju ha smittats med något, så det gör jag inte om.

Onigiri
2009-08-17, 15:17
Försökt sno en ko är senaste

Shakemynuts
2009-08-17, 16:21
+1

Problemet är väl att det är rätt så roligt att höra om och berätta. :D

Jag skäms nå enormt över rätt mycket grejer jag gjort. Men jag antar att de flesta växer upp. Jag gjorde som tur var det. Men det förhindrar mig inte från att kunna berätta om saker som hänt och såhär i efterhand är det ganska roligt.

Albatross
2009-08-17, 16:31
Tja... det var nog nu i lördags. Blev dyngrak, vaknade igår och mindes endast att jag vägrats handla på den servering vi besökte. Tänkte inte mer på det, men idag blir jag uppringd av han som har stället som upplyser mig om att jag blivit så förbannad att jag slog sönder en ytterdörr. Betala eller polisanmälas, kul läge. Kan inte käfta emot när man inte har ett minne heller...

LillSkalman
2009-08-17, 16:31
Pinsamma saker har jag gjort många, senast var att jag stått på bord och skrikit, så alla vaknar och kommer ut, mitt i studentkorridorer att jag är stockholms starkaste kille osv. Däremot har jag aldrig varit elak mot andra.

Skrämmande hur många som spöat folk osv på fyllan, eller sabbat privat egendom. Nån stans måste man ju ha en grund från sin uppforstran som stoppar en från de sjuka sakerna?

Nordenator
2009-08-17, 16:34
I lördags fick jag pröjsa 800 spänn för att urinera offentligt. Även om jag stoppat bilar med karatemooves och dummat på rätt ordentligt under hela helgen känns det verkligen som att den toppar listan för denna sommaren. Om inte annat var det utan tvekan den dyraste dumheten hittils.

You win some, you lose some.

Onigiri
2009-08-17, 16:51
Har också fått kissböter på 800.

Jag tänkte faktiskt till före, skulle gömma mig och göra mig så osynlig jag kunde. Tyckte jag var sjukt smart, drar fram pillevippen och pissar lyckligt, 10 sek senare står en polisbil och lyser på mig. Fattar inte än idag hur dom hittade mig.

-Englund
2009-08-17, 16:52
Tillfälliga spontan-improviserade bulkningar. Det är det nog många som har gjort, men mina har en tendens att gå för långt över gränsen ibland.

Versus
2009-08-17, 17:15
Höll på och förstöra mitt förhållande med flickvännen i fredagsnatt.. Har dock inte så mycket minne utav natten överhuvudtaget.
Även frågat en polis ifall kunde tazra mig lite med sin elshockspistol. Samt blivit oerhört besviken då han informerat mig om han inte har någon sådan. Men frågat ifall jag ville följa med till fyllecellen på skånegatan. Något som jag hursomhelst klarade mig ifrån.

Nu ska jag nog ta det lungt i några år, månader, veckor kanske, eller ja, iallafall tills nästa helg.

-Isidor-
2009-08-17, 17:23
Har ju gjort miljontals puckade grejer med alkohol i blodet. Senaste bortamatchen bestämde jag mig för att tafsa på en kärringsnut,"nu jävlar blir det fyllecell":(

snej
2009-08-17, 18:36
Dök i en 1m djup pool på en nattklubb i Bulgarien för ett gäng år sedan, kl 3 på natten, så full så det finns inte. Hamnade på sjukhus med hjärnskakning och en kraftigt sträckt nacke som inte blev bra på många veckor. Läkarna i Sverige sa att det var ett mirakel att jag inte bröt nacken, vilket jag paradoxalt delvis hade fyllan att tacka för (muskelavslappning), men även självklart styrketräningen. Men å andra sidan hade jag aldrig dykt nykter...

Tänker rätt så ofta tillbaka på det hela och uppskattar livet, samtidigt som rysningarna längs ryggraden går och påminner mej att aldrig i helvete vara så full igen att jag inte vet vad jag gör. Lärde mej en riktigt skarp läxa kan jag säga. Tur man blir visare med åren.

1684_
2009-08-17, 19:04
Värsta e att jag e STOLT nykterist å på de gjort många dumma idiotiska grejer i mitt lilla 19åriga liv :S

xarizma
2009-08-17, 19:13
Försökt pippa en brud, men var så full att jag inte fick upp den... :D

tsp
2009-08-17, 22:21

Jag håller med dig på den punkten, hur fan kan man inte veta vad man gör på en fylla där man varit vid medvetande och sprungit runt halva stan, slagits med folk osv. Då är man inte såååå jävla full.

Hahaha, den där var bäst i tråden! :D Något sådant skulle jag vilja uppleva!

Mitt bidrag till tråden är väl att jag söp en polare så full en av de första gångerna han drack alkohol så att han började spy som satan så vi la honom i festägarens kattlåda. Där fick han ligga och spy galla i cirka en timma tills vi kom på idén att släpa honom till toaletten där vi satte honom med benen på var sida om toalettstolen. Överkroppen försökte vi fälla ner över holken så att han skulle spy i toaletten, men han föll bara bakåt för han var inte vid medvetande utan fortfarande totalt avtuppad. Så en person fick stå bakom honom och lyfta honom i överkroppen. När de värsta spyorna passerat och gått över till kraftiga kramper i hela kroppen flyttade vi honom till klinkersgolvet i tvättstugan där vi la honom ner på mage. Efter en liten stund började han få fekala kräkningar (spy bajs) och jag fick mer och mer panik eftersom han varit totalt okontaktbar, avsmimmad, i runt 2 timmar. Därmed ringde jag sjukvårdsupplysningen där jag pratade med en tant som sa att så länge han bara druckit vanlig vodka (vilket han hade) och andades så var det ingen fara, men om det blev värre skulle vi ringa ambulans. Hur fan skulle det kunna bli värre i det läget utan att han dog!? Nåväl, han kvicknade till efter cirka en timme till och gick in i duschen och duschade i kalsongerna och la sig sedan i soffan. Vi tyckte dock att han luktade lite väl suspekt där han låg och vi såg något brun/svart som en tjock rand över hans ena ben. Mycket riktigt, han hade tidigare bajsat på sig av kramperna. Kastade in honom i duschen igen och körde in alla hans kläder i tvättmaskinen på 90c. Förutom hans kalsonger som han lyckades gömma på något vis, och som vi hittade några dagar senare fulla av gammalt bajs.

I efterhand inser jag att vi gjorde väldigt många fel i hur vi hanterade honom, egentligen skulle vi ha ringt ambulans direkt när han svimmade av och höll på att dränkas i sina spyor.

Det näst dummaste jag gjort är när det var fest hos en kompis som bor cirka 4mil från Göteborg ute på vischan. Jag ville bli riktigt kanonfull, vilket jag aldrig blir - inte för att jag inte vill utan för att jag är så stor att det går åt väldigt stora mängder alkohol för att åstadkomma något. I vart fall kom jag på den briljanta idén att hälla ren vodka i ölbongen och svänga i mig. Det blev en 3-4 laddningar och sedan var jag sket! Ramlade ihop i trädgården och hade lite svårt för att ta mig upp på benen men tog mig in i huset med lite hjälp från två kamrater. Det som ställde till det hela var att det var väldigt kärvigt mellan mig och min flickvän vid den tiden (hon dumpade mig på kvällen nästa dag btw) och därför såg jag rött när min i stort sett bästa vän sa något som jag tyckte var sjukt elakt och okänsligt, minns dock inte exakt vad han sa, men det var inte så jävla farligt egentligen det han kläckte ur sig. Men jag packade mina grejer och bestämde mig för att gå hem, vad jag inte tänkte på var att det ju var närmare 4 mil hem. Men jag knatade på och kom väl runt en halvmil innan jag gav upp.

Vid detta laget hade jag hunnit göra bort mig via telefon, bli jagad av fulla raggare i bil som vart på dansbanan tidigare under kvällen. Till råga på allt dog min telefon och jag hade ingen aning om vart jag var, visste att jag hade gått över ett tågspår, det var allt. Ingen gatubelysning fanns och inga hus och jag började få lite panik över att mobilen dött som var mitt enda medel till kommunikation just då. Lyckades dock ta mig till en större landsväg där bilar passerade då och då och idag skattar jag mig lycklig att jag inte blev påkörd där jag valsade omkring mitt i vägen och försökte stanna bilar för att få skjuts. Till slut stannade en bil som senare visade sig vara en svarttaxi och efter några olika turer fick jag skjuts tillbaka till det lilla samhället som min polare bodde i. Jag smög genom trädgårdar, skogspartier och diken för att inte bli upptäckt av raggarna som tidigare jagat mig. När jag kom fram till min väns hus gick jag in bakvägen och trodde att jag gått fel, men där i köket stod två av mina vänner. Resten av festfolket samt festägarens föräldrar var ute och letade efter mig. En utskällning fick jag när jag ville ge mig av igen vilket resulterade i att jag till slut tröttnade och gav min bästa vän en riktigt rejäl snyting rätt över tinningen. Ville då börja vandra hemåt igen men blev lyckosamt stoppad av mor i huset, som satt och pratade länge med mig och tröstade och erbjöd mig sedan att sova i deras husvagn vilket jag tackade nej till och fick istället skjuts hem. Väl hemma väckte jag en tjejpolares familj (dem bor grannar med oss) och skämde ut mig för min dåvarande arbetskollega som körde ut GP på morgnarna.

PowPow
2009-08-17, 22:35
Enda dumma jag kan komma på var att springa ett helt kvarter i Barcelona på de parkerade bilarna. Sunkigt kvarter med sunkiga parkeringsskadade bilar, men ändå. Kändes jäkligt taskigt dagen efter.

Annars har jag inte gjort något dumt. Druckigt så man måt dåligt och så, framför allt när man var yngre. Men så dumt är det väl inte.

agazza
2009-08-17, 22:45
var full, några kompisar bongade öl, skulle bonga brännvin, det gick fort ner. Samma fart upp. Sov i 9 timmar.

Jag har samma hjärna när jag är full så dummare saker än så kommer nog aldrig hända.

Har iof simmat över älven för att planka in på en konsert med E-type för några år sen, men det var mest värt dom 120 kronorna jag och mina polare sparade. Plus att vi fick gå omkring i kallingar hela kvällen.

J.V
2009-08-17, 22:51
Spydde i mitt ex's tvättställ, hemma hos hennes föräldrar. Då det var rätt saftiga bitar åkte det såklart inte ner i avloppet. För att lösa detta vandrade jag in i köket för att hämta slaskrensaren. Hittar den efter lite fumlande i mörket, men råkar samtidigt slå ner en glasvas i diskhon. Den går sönder. Vägg i vägg är föräldrarnas sovrum och de sover lämpligt nog med öppen dörr. Pappan vaknar omedelbart, och börjar omedelbart ropa "hallå! vad händer?". Jag vågar inte svara utan snabbar mig till toaletten och låser in mig. Väl där börjar jag nu skyffla spyan med slaskrensaren, från tvättställ till toa.

Tycker då att jag gör ett jävla fint jobb och börjar snart röra mig mot exets sovrum för att nanna kudde. Börjar klä av mig, med stora problem, och ramlar mer eller mindre över sängen och henne, och rullar ner på golvet. Ett trött "men Jimmy..." är vad jag får höra och jag börjar skämmas. Ligger kvar på golvet och klär av mig för att undvika fler missöden. En 10 minuter senare har jag bara kalsongerna på mig och är redo för sängen, men bestämmer mig för att först gå till tvättstugan för att dricka lite vatten. En dryg timme senare blir jag väckt av tjejen, jag har då somnat på golvet.

Får hjälp till sängen och somnar direkt. När jag väl vaknar dagen efter är jag så bakis att jag är nära att hänga mig. Ligger orörlig i sängen i säkert 4 timmar innan jag lyckas ta mig till köket för att ta något att äta. Vid köksbordet sitter hennes mor och far och ser lagom glada ut. På diskbänken ligger en jävla massa glas. Skamset gör jag två mackor och börjar vandra tillbaka mot tjejens rum. Precis när jag lämnar köket hör jag pappan säga "visst går du och städar badrummet sen, Jimmy".

SPYA ÖVER-JÄVLA-ALLT.

Muskelbyggaren
2009-08-17, 22:58
Gjorde en rätt dum om än ofarlig grej då jag precis börjat plugga här i Uppsala och genomgått den så kallade pubrundan där man tar en öl på var och en av de 12 nationerna. Jag vinglade hem direkt efteråt just för att jag visste att något annat inte var någon god idé i det aktuella tillståndet. När jag kommit hem, klätt av mig, borstat tänderna och till och med lagt mig slår det mig hur fruktansvärt gott det vore med en hamburgare. Max hade runt halvtimmen kvar till stängning så jag snor på mig kläderna och cyklar(!) ensam in till stan igen för att upptäcka att jag glömt både pengar och mobil. Drar tillbaka och märker då att jag även glömt passerkortet till huset jag bor i och det hela slutar med att jag får cykla till en annan sida av stan för att sova hos en kompis.

En annan gång försökte jag mig på en bakåtvolt från en platå på ett dansgolv och landade helt fel, en liten grej som kunde gått jäkligt illa.

stafh
2009-08-17, 23:24
En annan gång försökte jag mig på en bakåtvolt från en platå på ett dansgolv och landade helt fel, en liten grej som kunde gått jäkligt illa.
Så det var du!
eZ9oMa4QVq0

egge
2009-08-18, 09:18
Jag håller med dig på den punkten, hur fan kan man inte veta vad man gör på en fylla där man varit vid medvetande och sprungit runt halva stan, slagits med folk osv. Då är man inte såååå jävla full.

Jag får (eller fick iaf) väldigt lätt minnesluckor när jag dricker. Har fått höra att jag träffat kompisar och fört normala diskussioner med dom fast jag inte minns ett jota dagen efter. Alla reagerar inte likadant på alkohol.

Osten80
2009-08-18, 09:58

Folk påverkas extremt olika av stora mängder alkohol. Jag har haft många minnesluckor på över sex timmar, där jag har druckit upp till 1,5 liter sprit, varit sprutfull och totalt personlighetsförändrad, men ändå lyckas hitta på enormt mycket skit som jag knappast hade haft energi till ens i nyktert tillstånd.
Är du van att dricka ofta och i stora mängder, så det blir det ofta inte så överväldigande för kroppen, tex att du somnar eller klappar ihop och ligger och spyr i ett hörn. Det mest basala fungerar då ofta, även om du i skallen kan vara helt nollad, och då menar jag verkligen helt nollad.
Sedan ska man inte underskatta kraften av känslomässiga problem när det kommer till episka fyllor. Inte sällan blir just problemen bränsle till fyllan, och adrenalinet vid tex aggressivitet kan hålla många i gång tillräckligt länge för att kunna göra helt sjuka saker, trots att de inte kan klarar av svara på hur gamla de är, vart de bor osv.

spange
2009-08-18, 10:04
det dummaste jag gjort på fyllan var att försöka intala mig att jag inte alls behövde gå ur bilen och spy..

det näst dummaste var att inte bara sikta på gummimattan utan försöka stänga in den med händerna vilket bara gav en sprinklereffekt.

rätt dumt då det var en ny bil också, å andra sidan spydde ägaren ner en polares farsas bil för länge sedan, karma?

Men detta var för åtminstone 5 år sedan, så jag ser det som preskriberat.

Caveman_91
2009-08-18, 10:05
jag har pissat i min rektors hus. Inte bra.

ScoRn
2009-08-18, 10:06
För min del är det pinsammaste nog att jag oftast pratar massa nonsens + går in i onödiga argumentationer. Speciellt med kvinnor kanske. Haha.

rooz
2009-08-18, 10:13
Sedan ska man inte underskatta kraften av känslomässiga problem när det kommer till episka fyllor. Inte sällan blir just problemen bränsle till fyllan, och adrenalinet vid tex aggressivitet kan hålla många i gång tillräckligt länge för att kunna göra helt sjuka saker, trots att de inte kan klarar av svara på hur gamla de är, vart de bor osv.
+1

Ibland blir jag extremt "bra" på att visa mina känslor på fyllan:em:

Just det, en gång ville jag ta fram kofoten och smälla till en polare för att han bråkat med en annan polares flickvän:(

Mourten
2009-08-18, 11:27
Bråk -> häkte -> misshandel -> böter.

(När jag fortfarande var dum nog att dricka)

Bahir
2009-08-18, 11:43
Nej fy fan, den där historian om fekala spyor får mig fan att bli rädd för alkohol. Som tur är har jag en hyffsad bra koll på hur mycket jag kan dricka om jag köper grejerna själv på systemet (då man kan räkna i antal öl), men värre är det om man dricker på krogen. Fy fan.

tsp
2009-08-18, 11:46
Nej fy fan, den där historian om fekala spyor får mig fan att bli rädd för alkohol. Som tur är har jag en hyffsad bra koll på hur mycket jag kan dricka om jag köper grejerna själv på systemet (då man kan räkna i antal öl), men värre är det om man dricker på krogen. Fy fan.

Att spy bajs gör en bara rikare på livserfarenhet! Dock lärde sig fekalakräknings-pojken ingenting av händelsen då han någon helg senare la av ett par rejäla pizzor i Sticky Fingers kök (klubb i Göteborg)

snelhest
2009-08-18, 11:47
Har givetvis aldrig supit.

Pelle2
2009-08-18, 12:40

Synd att vissa inte kan dricka utan att bli en idiot *grr*

Baan
2009-08-18, 12:44
Har inte gjort något mer dumt än att fyllekäka när jag druckit lite för mycket för att det ska stanna kvar.

Bahir
2009-08-18, 14:13
En gång, i samband med skivorna i slutet av 3:an i gymnasiet, spydde jag iofs i rulltrappan i Fridhemsplan inför hela klassen, och satte sen och märkbart mådde dåligt (satt och vaggade och försökte hindra mig själv från att spy mer) på Hare Krishna där vi hade klassbesök i samband med Religionskunskap. Min lärare var inte imponerad och försökte få mina klasskamrater att ta mig därifrån. Lyckligtvis höll jag spyorna inne under besöket och kunde därför rädda mitt MVG.

Muskelbyggaren
2009-08-18, 15:30
Så det var du!
eZ9oMa4QVq0
Haha I wish, men blev ingen internetfame. Min krasch var lindrigare, landade på fötter och trillade baklänges!

Three pigs
2009-08-18, 16:42
Har hänt för mycket grejer för att berätta allt, en jävla massa röj och skit. Men en jävligt rolig grej som kunde slutat illa, var när jag o min polare gick hem o krökade på en håltimme i 1a ring, för att sedan gå tillbaks till den sista lektionen.

Vi hade druckit en del sprit, men vi märkte inte att vi var riktigt fulla förrän vi kom in i skolan. Den sista lektionen var det roligaste ämnet nånsin, matematik. Vi kunde inte vara tysta utan skrattade hela tiden, folk kollade på oss och fattade ingenting. Men ingen märkte något konstigt nog.

Efter ett tag gick vi ut från lektionen, vi började med att "fyllesnacka" med lärare i korridoren utan att dom märkte något alls, för att sedan köpa kaffe ur en automat en bit bort som var vid entrén vid skolan ungefär, där det alltid hänger mycket folk. Konstigt nog, lyckades min polare tappa sin kopp kaffe rätt ner i golvet, han bara släppte taget.. Vi hämtade papper, torkade upp och gick hemåt :)

Allting var fruktansvärt weird, men skönt att ingen märkte ändå... Ett gott minne från gymnasietiden :)

Larsson85
2009-08-18, 17:13

Gick du ut och letade upp honom du hade bråkat med efter du blev häktad och misshandlade honom? Det låter som en ganska långdragen historia som du borde ha kunnat hindra dig från om du var nykter emellan.

Mourten
2009-08-18, 17:15
Gick du ut och letade upp honom du hade bråkat med efter du blev häktad och misshandlade honom? Det låter som en ganska långdragen historia som du borde ha kunnat hindra dig från om du var nykter emellan.

Du är raketforskare lr?
Bråk som leder till häktet som leder till fällande dom för misshandel som ger böter. :smash:

Larsson85
2009-08-18, 17:17
Du är raketforskare lr?
Bråk som leder till häktet som leder till fällande dom för misshandel som ger böter. :smash:

Close. Läser teknisk fysik :cheers:
Jag tycker nog att den logiska ordningen då är.
Bråk -> misshandel -> häkte -> böter

Kejet
2009-08-18, 17:42

Nej

J.V
2009-08-18, 18:36
NejJo

Jens.Andersson
2009-08-18, 18:39

man bråkar, häktas, får den fällande domen misshandel, får böter?

Nixon
2009-08-18, 18:40

Synd att vissa inte kan dricka utan att bli en idiot *grr*

True men Mourten har ju gjort någonting åt det iaf

Har inte gjort något mer dumt än att fyllekäka när jag druckit lite för mycket för att det ska stanna kvar.

:D

Och du har fortfarande inte vett nog att hålla dig borta från whisky.

Baan
2009-08-18, 18:45
:D

Och du har fortfarande inte vett nog att hålla dig borta från whisky.

Har man köpt det får man dricka upp det.

jens__E
2009-08-18, 18:45
Hmm. Minnesluckor har varit standard ett tag nu. Men sen midsommar så har jag inte druckit en droppe alkohol *flex*

Då har jag minne fram till 19:30 på kvällen sen är allt svart. Inte så roligt.

Men någon dum grej. När jag drog ut och festade en onsdag när jag skulle upp till skolan morgonen efter.
Blev bortamatch så mycket sömn blev det ju inte. Vaknade 40 min innan skolan skulle börja. Hann hem och duscha och jag var för första gången i tid till skolan :)

Enda nackdelen var att jag fortfarande var full. Men det roliga var att en tjej från ett företag skulle komma till skolan den dagen och ha anställningsintervjuer. Så jag gjorde min intervju på fylla.

Och självklart fick jag jobbet för jag var en glad och trevlig kille*rolleyes*

ryss
2009-08-18, 18:46
Jag och vänner får för oss lite dumma grejer ibland som många andra.

tex:
*6 pers i en liten Ford KA dreggfulla, skulle såklart "cruisa" runt till donken och käka osv.
*en hel del slagsmål som slutat med att man gjort saker man verkligen ångrar idag

Det jag tycker är det mest onödiga och dumma jag gjort var nu i sommras, jag och 2 polare vinglar runt efter en kväll/natt full av öl/sprit festande whatever. Någon kommer upp med den dumma idén att vi ska sno en "båtjävel" sagt och gjort vi tar båten och drar ut, smarta nog att paddla ut långsamt ut ifrån hamnen, ska starta motorn men märker att den är låst(såklart), jag blir då sur som fan, letar runt i båten och hittar en stor bensindunk, slutar med att jag dränker båten i bensin och tänder på den. Dumt och onödigt som fan, ångrar det verkligen då jag själv blev bestulen på en båt nu i sommras och vet hur jävla tråkigt det är

Nixon
2009-08-18, 18:57
Har man köpt det får man dricka upp det.

Sant, du är en man av ditt ord.

Själv har man väl inte gjort nåt dummare än att ha varit väldigt berusad & kräkts.

MrBurner
2009-08-18, 19:05
De absolut dummaste sakerna vågar jag fan inte skriva pga vissa anledningar men något som är typiskt mig är att jag blir helt bortom kontroll och alldeles hyperaktiv utan att ha en enda aning om att jag driver fram som en tornado. Känner mig totalt fokuserad ända tills minnesluckan kommer.

Firmafest, ~50 cl Whiskey och en skaplig mängd öl och vin, får en fet minneslucka och vaknar upp mitt i natten inne på mitt kontor. Går ut och det finns endast en människa kvar som dessutom städar så jag sticker hem.
På måndagen kommer jag till jobbet och kollegorna märker att någon har varit uppe och sprungit på alla skrivbord (svarta märken efter kängor), vält omkull någon skärm samt lite papper men inget hade gått sönder. Jag pekades omedelbart ut som skyldig och jag fann det ganska troligt då inte många andra lämnar såpass gigantiska fotavtryck.
Helgen kommer och där får jag höra av en vän att hans far hade sagt att "MrBurner" hade ringt mitt i natten och haft en lång och livlig diskussion om bl a. Hitler.

Den fyllan gick väldigt bra med tanke på omständigheterna och att man hade kunnat göra något fullständigt olämpligt inför kollegor.
Snedfylla som jag blir farlig på har inte hänt på länge däremot (peppar, peppar) utan var ju mer när man var ung och dum, nu har man ju bara skoj och låter en del andra få ev. skoj på ens bekostnad.

Den tyngaste
2009-08-18, 19:18
Aldrig supit men däremot har jag varit småfull några få gånger.
Jag blir väldigt kärleksfull och känslig när jag är full men när man har en fet sambo som har för vana att sno ens jordnötter och proteinbars så sätter det fan sina spår.
Jag hade druckit grogg fram och tillbaka en hel dag medans jag spelade Wow, dagen slutade med att jag kallade dåvarande sambon för en fet jordnötsglufsande elefantgris.
Nästan så man skäms så här i efterhand.
Men hon fick en ursäkt och en påse jordnötter dagen efter.

snej
2009-08-18, 19:29
Aldrig supit men däremot har jag varit småfull några få gånger.
Jag blir väldigt kärleksfull och känslig när jag är full men när man har en fet sambo som har för vana att sno ens jordnötter och proteinbars så sätter det fan sina spår.
Jag hade druckit grogg fram och tillbaka en hel dag medans jag spelade Wow, dagen slutade med att jag kallade dåvarande sambon för en fet jordnötsglufsande elefantgris.
Nästan så man skäms så här i efterhand.
Men hon fick en ursäkt och en påse jordnötter dagen efter.

pwnd :hbang:

Larsson85
2009-08-18, 20:34
man bråkar, häktas, får den fällande domen misshandel, får böter?

ja, men jag tolkade inte posten misshandel som en dom, utan som en handling.

Nog om det.

saab900
2009-08-18, 21:48
Grannen spydde ned hissen ikväll *spy*
Aset mår för dåligt för att torka också säger mamma hans. Torka själv då, sa jag. Får se om det ligger kvar imorgon eller om jag får knalla ned 7 trappor med cykeln.

Trance
2009-08-18, 21:57
Hmm. Minnesluckor har varit standard ett tag nu. Men sen midsommar så har jag inte druckit en droppe alkohol *flex*

Då har jag minne fram till 19:30 på kvällen sen är allt svart. Inte så roligt.

Men någon dum grej. När jag drog ut och festade en onsdag när jag skulle upp till skolan morgonen efter.
Blev bortamatch så mycket sömn blev det ju inte. Vaknade 40 min innan skolan skulle börja. Hann hem och duscha och jag var för första gången i tid till skolan :)

Enda nackdelen var att jag fortfarande var full. Men det roliga var att en tjej från ett företag skulle komma till skolan den dagen och ha anställningsintervjuer. Så jag gjorde min intervju på fylla.

Och självklart fick jag jobbet för jag var en glad och trevlig kille*rolleyes*

Du är i och för sig rätt tydligt att du är ganska stolt över det.

On Topic: Jag våldtog en tjej men jag var ganska full och hon hade däckat så det känns inte som någon tog någon skada.

....visst hade det varit en spännande fylla om det skett? Alkohol är en sådan trevlig drog för man blir så crazy.

jens__E
2009-08-18, 22:08
Du är i och för sig rätt tydligt att du är ganska stolt över det.

Ja det är inte direkt något jag skäms över. Ser ingen anledning till att göra det heller.

tumme
2009-08-18, 23:38

Gjorde samma sak, en kompis skulle ut med sin flickvän och hennes tråkiga kompisar så jag blev meddragen fast jag skulle göra min projektarbetes redovisning på torsdagen kl 8. Kvällen började bra med lite förande, var inne på stället kl 11 typ. Då såg vi att det var billigare tills kl 12 så tänkte passa på och dricka direkt. Men våran utekväll slutade kl 12.15 när min kompis spydde ner seveneleven och vi fick sätta oss på tåget hem (vilket jag inte kommer ihåg :smash:).

Vaknade 2 timmar sen och tänkte att det här kommer gå fint, är fortfarande lite full, men efter varje steg på väg till skolan kände jag hur baksmällan kom. Vi pratar inte om smygande här utan med stormsteg. Gjorde nog den sämsta presentationen i världens historia, en tjej somnade t.o.m! Fast på nått konstigt sätt tyckte min mentor att den var bra så jag fick vg :laugh:

Sen påväg till lektionen så möter jag min kompis som springer förbi mig i korridoren och in på toa där han spyr högljut så alla stannar upp och undrar vafan som är pågång :em:.

Är väll ingen dum sak jag gjort på fyllan men en av mina mest idiotiska fyller hittills. :em:

Bönne
2009-08-19, 00:16
Haha, fyfan vad alkohol kan ställa till det :laugh:

I begynnelsen av min ungdom så drack jag och ett sällskap ren vodka hemma hos en kompis. Alla för ett jävla liv och tillslut ringer en granne polisen. Lagom tills dess att polisen rullar in har jag fått i mig sådana mängder att jag inte kan stå upp, försöker lite diskret att gå in på baksidan av huset. Men min raketfylla avslöjas då jag trillar omkull å knappt klarar att resa mig fem gånger på fem meter gång.

Slutade med att polisen körde hem mig, haha, vilket samtal det blev med föräldrarna efter det :D

WorkOutBuddy
2009-08-19, 11:52
On Topic: Jag våldtog en tjej men jag var ganska full och hon hade däckat så det känns inte som någon tog någon skada.

Hur kan du jämföra att gå till skolan full med att våldta en medvetslös tjej, fan va sjuk man kan vara.

Wille005
2009-08-19, 12:13
Ojoj detta var en svår en... finns så många fyllor att man inte kommer ihåg.

På en fest då jag druckit en halv flaska sprit och skulle sparka på låtsas mot min kompis så tog han tag i foten och gjorde så jag ramlade, med fallet gick min helt oöppnade flaska smuggelsprit sönder som jag hade i en påse. När det hände ska jag tydligen ha blivit helt galen och hoppat på min kompis, vält ner honom och börjar gnida hans bakhuvud i gruset på asfalten. (minns det inte själv) Men som tur var kom några och tog bort mig.

Min första fylla minns jag (eller ja inte allt) och det var rätt pinsam för att vara en första fylla. Vi var en fem pers men bara två av oss blev totalt väck och dom andra tre bestämde sig för att vi skulle till en ungdomsgård, aspackade som vi andra två var så hängde vi ju på. Väl där spelade något band och minns att den andra fulla hade suttit och skrikigt ashögt hela tiden namnet på en av dom i bandet (som en av mina polare kände) så vi blev tvugna att gå för alla tittade på oss, även dom som spelade. Vi kom ut till nån soffhörna och minns att jag slängdes hit o dit mellan folk hela tiden. Vakten kom till slut och körde ut oss, minns att jag och den andra slapp ta blåstest och vi var skitstolta för vi trodde att det var något bra. Sen upptäckte vi att vi blivit ensamma på gården så vi "sprang" in igen o sa att dom skulle testa en annan av polarna som bara tagit ett par öl. Vips så fick han också lämna stället haha. Sen hade vi tydligen rullat runt i lekparken utanför så asmkt folk från spelningen hade kommit o tittat på. Som grädde på moset tror jag vi kissade så att alla kunde se.

Ska vi se vad vi har mer...

Vi har ju saker som att bryta sig in i skolans idrottshall och pissa ner tjockmattorna och proppa toaletten, men det är ju vardagsmat. Även kasta in mossa i McDonaldsluckorna är något man brukar göra på lunchrasten. Nej det finns helt enkelt för många fyllor för att jag ska komma på det sjukaste man gjort. Jag har blivit våldtagen vid två tillfällen av två olika tjejer minns jag, alltid pga sprit.

Juste en gång var vi ute o söp bokstavligen hela natten och gick från rålis (en park) till typ kärrtorp tror jag det var. Det var en minnesvärdkväll, träningsvärk och bakfylla på samma gång!

Verbatim
2009-08-19, 13:27
Hur kan du jämföra att gå till skolan full med att våldta en medvetslös tjej, fan va sjuk man kan vara.

Jag tror du missförstår Trance lite.

Chaan
2009-08-19, 14:47
Jag tror du missförstår Trance lite.

Jag tror det är Trance' vanliga humor.

Morty
2009-08-19, 15:23
Jag är så obeskrivligt glad att jag inte dricker.

hahavaffan
2009-08-19, 15:26
Jag är så obeskrivligt glad att jag inte dricker.Men tänk så mycket ångest du går miste om ;)

Donner
2009-08-19, 15:40
Jag är så obeskrivligt glad att jag inte dricker.

Äh, tänkar mest att när det händer något så har man en ny historia att berätta för barnen ;)

Bubban
2009-08-19, 15:40
En gång när jag var hos en fest på landet och tänkte att jag ville ha ett äpple för att jag var lite småhungrig. Det slutade med att jag åt en hel fruktskål med äpplen. Jag spydde genom fönstret i bilen på vägen hem. Spydde även på mitt nattduksbord över hela min Rubiks kub, och över några tidningar. Tror det var Time Magazine. Det var knappt nedbrutet, var hela äpplebitar.

Första gången jag var full (var i Wien) och skulle till en klubb efter att varit och förfestat hos någon (där jag f.ö. åt en massa paprika, det är ju också nyttigt) och jag kommer ihåg att jag sprang nedför jättemånga trappor som en tjur (med pekfingrar på huvudet som horn) och höll på att ramla, var nära på att hamna i slagsmål med en kines, rappade för folk på tunnelbanan och fyllepratat med tanter på tramen. Inga stora grejer, jag är rätt lugn.

Jag har även innan vår sista Estetisk Verksamhet (Drama) lektion då vi skulle spela upp en pjäs på en halvtimme druckit mig ruggigt full under ca 1,5h. Sprang runt och ville ha ketchup av mattanterna och lite så. Det var rätt kul, som tur var märkte ingen något och det blev en sjukt bra pjäs!!

Wopper
2009-08-21, 11:15
Badat i akvariet på KB i Malmö för många år sedan. :smash:

DHT-
2009-08-21, 13:00
Haha grabbar ni är för galna! Bli som jag - nykterist!

NotoriousEreko
2009-08-21, 13:58
det är ju trökigt

Nina L
2009-08-21, 14:49
Ett tag övervägde jag att dra ett exempel, men jag ser inte meningen med det. Jag har gjort väldigt många, väldigt dumma saker, och jag tycker att det är för pinsamt för att skriva. När jag dricker så försvinner alla konsekvenser i ett rosa moln, och jag kan göra lite vad som helst. Jag har tur som inte har råkat ut för värre saker än jag har.

Mighty
2009-08-21, 15:12
Ett tag övervägde jag att dra ett exempel, men jag ser inte meningen med det. Jag har gjort väldigt många, väldigt dumma saker, och jag tycker att det är för pinsamt för att skriva. När jag dricker så försvinner alla konsekvenser i ett rosa moln, och jag kan göra lite vad som helst. Jag har tur som inte har råkat ut för värre saker än jag har.

Äh, kom igen nu Nina du vet ju att du kan anförtro dig åt Kollo ;)

Grahn
2009-08-21, 15:19
Tycker det är sunt att inte vilja "dela med sig" av riktigt korkade fyllegrejer, det betyder ju iaf att man itne på ngt sätt är stolt över dem.

Rätt lätt att se att många i tråden är stolta över sin heltokiga fyllegrej, som grabbar ofta är( been there done that etc).

hahavaffan
2009-08-21, 15:21
Badat i akvariet på KB i Malmö för många år sedan. :smash:Finns det ett akvarie på KB?

Griip
2009-08-21, 15:27
Tycker det är sunt att inte vilja "dela med sig" av riktigt korkade fyllegrejer, det betyder ju iaf att man itne på ngt sätt är stolt över dem.

Rätt lätt att se att många i tråden är stolta över sin heltokiga fyllegrej, som grabbar ofta är( been there done that etc).

Ja, den största idioten vinner. Det är en grabbgrej som sagt, som bara de med penis och för höga doser testosteron förstår sig på. Uppenbarligen inte alla dock, vissa verkar ju anse att "dumma grejer på fyllan" är något man ska skämmas över, hur fan det nu går ihop.. man dricker ju för att spåra ur så mycket som möjligt, göra något halvdant av det hela är fjollfasoner.

Någon kan säkert se ironin i det jag skriver, men gör inte det, den finns aldrig i mina inlägg.

PowPow
2009-08-21, 15:35
Badat i akvariet på KB i Malmö för många år sedan. :smash:

Gahahahaha, det hade jag velat se.

Jag tror akvariet försvann vid ombyggnaden. Undrar varför? (=

Nina L
2009-08-22, 10:16
Äh, kom igen nu Nina du vet ju att du kan anförtro dig åt Kollo ;)Ni har mitt fulla förtroende. ;)

Jag kan dra ett par exempel som ni kan se som varnande sådana.

Ex 1: Jag var riktigt packad, men ville ändå ha mer. En kille räckte mig en kapsyl med en snaps i. Konstigt, den smakade inte som snaps. Det var GHB. Galen blir jag visserligen på fyllan, men jag hade inte tänkt köra den blandningen. Jag minns inte hur länge den festen varade, men den slutade med en hel del blåmärken eftersom jag och min väninna fick för oss att vi skulle slåss för skojs skull. Vi körde värsta wrestlingstilen, så jag har tur som klarade mig utan ryggradsskador där också. Securitas kom förbi några gånger och vi bara skrattade. Hon blev vräkt. Det var verkligen blodig ångest dagen efter. :(

Ex 2: En av alla gångerna jag liftat på fyllan. Jag var ensam, klockan var ~5 på natten, och en bil stannade. Han körde mig på avvägar och började tafsa. Det var inget annat än ren tur att han ändrade sig och körde hem mig.

Scoffan
2009-08-22, 11:14
Efter att jag hade kräkt ner en resturang och däckat ute på gatan blev jag hemburen till hotell hissen där jag av någon anledning boxade hissväggen och bröt handen på två ställen:smash: Sitter nu med gips förövrigt*gah!*

Scoffan
2009-08-22, 11:20
Kan också dela med mig vad en kompis gjorde på samma resa, han fick för sig att det skulle vara kul att tatuera en penis på låret, vilket såklart han gjorde efter några glas. Han gled senare runt på krogen i speedos och flasha tatton:laugh:

vicarious
2009-09-06, 14:11
Igår söp jag bort min cykel samt min lägenhetsnyckel. *gah!*

Hur mycket kostar det att byta lås på dörren? Jag är inte rädd att någon ska hitta nyckeln och bryta sig in här, men jag antar att min bostadsförening inte vill ha en av deras nycklar på vift. Plus att jag behöver ju en nyckel, vi är tre stycken som delar på lägenheten och har bara 3 (2 sen igår) nycklar.

G_lund
2009-09-06, 14:18
kompisen satte i nyckeln i sin lägenhetsdörr, glömde att han satt i nyckeln. Hittade inte nyckeln i nån av sina fickor, spydde och somnade i trappuppgången för att senare bli väckt av brevbäraren 05:00 på morgonen. Då ser han att nyckeln sitter i dörren :D

Supercharger
2009-09-06, 14:29
kompisen satte i nyckeln i sin lägenhetsdörr, glömde att han satt i nyckeln. Hittade inte nyckeln i nån av sina fickor, spydde och somnade i trappuppgången för att senare bli väckt av brevbäraren 05:00 på morgonen. Då ser han att nyckeln sitter i dörren :D

Hahaha! Klockrent!

Har en kompis som vinglade hem efter kväll ute, kommer in porten och fipplar med nyckeln till låset. Efter en stund så ger han upp och börjar ropa i brevlådan efter sin tjej för att få dörren öppnad, kollar sen på namnet på dörren och inser att det inte är hans dörr...

G_lund
2009-09-06, 14:34
Hahaha! Klockrent!

Har en kompis som vinglade hem efter kväll ute, kommer in porten och fipplar med nyckeln till låset. Efter en stund så ger han upp och börjar ropa i brevlådan efter sin tjej för att få dörren öppnad, kollar sen på namnet på dörren och inser att det inte är hans dörr...

HAHAHA :laugh:

Mourten
2009-09-06, 15:00
När jag fortfarande drack.

På väg hem från krogen, glömmer helt bort att jag flyttat cirka 1 år tidigare eftersom jag är rejält nitad, åker iaf hem dit jag bodde förut, försöker öppna dörren utan att lyckas, börja ist sparka på dörren så nån ska öppna, då kmr de en kille i typ 30 års ålder å öppnar och frågar vad fan jag sysslar med. Då frågar jag honom såklart vad han gör hemma hos mig och försöker forcera mig in, de blir tumult i dörren så hans fru/tjej kmr dit oxå, å tillsammas får dom mig ur dörröppning så dom kan låsa.
Men gråten i halsen för jag har blivit hemlös sjunker jag ihop framför dörren, då ser jag att de står fel namn på dörren. DÅ ramlar poletten ner, jag bor inte där längre ^^
Tar en taxi hem till mig ist.
True story, glad att dom inte ringde snuten.

Wao
2009-09-06, 15:02
Blivit nykter.

Mestalla
2009-09-06, 17:50
Ingen aning om varför men jag slog en av mina bästa kompisar rätt rejält förra året när jag krökade, något jag fortfarande skäms över...sån tur vill han fortfarande va min vän men sen dess har jag inte druckit mig full...mer än på studenten men där hände nog inget dumt.

Pejij
2009-09-06, 18:12
Somnade på puben i fredags... Inte så lyckat kanske

dared
2009-09-06, 18:14
Blivit nykter.

haha +1

Onigiri
2009-09-06, 18:26
Vi snodde en parkbänk i fredags. Blir fint på min balkong.

egon
2009-09-07, 15:11
Har blivit en del grejer under mitt 19-åriga liv.. Värsta är nog när jag drack så mycket på kort tid att jag blev redigt jävla medvetslös.. Tur att föräldrar finns ibland. Nästa dumma grej var nog att dricka mig nästan lika packad fyllan efter (ett halvår senare). Kunde dock stå på benen då i alla fall.

Sen har det blivit en del småbråk, men har inte tagit till våld vid mer än tre-fyra tillfällen. Alltid i försvar bör tilläggas, t ex på krogen står jag + två polare vid pissoaren så kommer en annan snubbe in och börjar knuffa på polarn, som var dyngrak. Han säger nånting och vänder sig om fortsätter pissa, då ser jag hur den andra killen höjjer sin glasflaska och ska slå polarn i skallen, det slutade med att jag knockade honom innan han hann slå polarn och hans polare kom och bad om ursäkt.

I övrigt är det väl dom vanliga grejerna, råka vara lite otrevlig mot någon, ta springtaxi, förstöra och sno saker..

Wille005
2010-03-30, 01:06
Nytt år, nya historier.

Värsta jag gjort är att gå på krogen nykter. "Är alla här dumma i huvudet eller?"

davvvan
2010-03-30, 01:09
Slog sönder polarens framruta i bilen för 3-4-5 år sedan någonting. Undrar om inte det är det dummaste, i alla fall som jag kommer på nu.

Richthofen
2010-03-30, 01:11
Värsta jag gjort är att gå på krogen nykter. "Är alla här dumma i huvudet eller?"

Haha jag känner igen det där!
snart 4 månader som nykter och någon utgång nykter efter det.

alkohol i lagom mängd verkar bra, medans dom flesta blir hjärndöda av lite mer.

Wille005
2010-03-30, 01:20
Jag har blivit rätt sansad nuförtiden så det blir inte lika mycket spårade fyllor längre, men kan ändå dra ett urdrag ur 2010 so far.

1. jag två polare slet ut varsit säte ur nattbussen och försökte åka pulka i en närliggande backe.
2. bröt sönder en knappsats till ett parkeringshus, slet även ur kablar ur själva stolpen så automatlarmet gick. då la man benen på ryggen
3. jag och några kompisar blev inte insläppta på en krog (troligen pga grov fylla) så vi besvarade med att pissa in i deras rökruta. dom blev inte så glada
4. skulle häromdan in på en krog och hade förat liiite för mkt och när jag skulle till o visa leget så råkade jag tappa det rakt på vaktens fötter, började krypa ner under honom och leta efter det.. alla i kön bakom garvade som fan
5. på en hemmafest runt efter en lång krogrunda så fick ja för mig att duscha efter att ja vart o pissat, kom ut nyduschad i den finaste badrocken och började skryta för alla med mitt lilla spratt. passade även på att "bädda om" i en säng med hjälp av några 3.5or och gästhandduken

Akoral
2010-03-30, 02:04
En polare jag kände innan var tauerare :) 3 st på fyllan blev det....

saab900
2010-03-30, 05:39
Nä men titta, nu kan vi ju se hur många som har gjort något underligare än att ge mun-mot-mun till upp en död opossum :)

Själv har jag på den tiden jag fortfarande nyttjade alkohol, gjort bort mig ett par gånger. Var på en stor fest hos en kompis, och lyckades dricka så mycket sprit/starkcider innan det slog till att jag spydde ned hela hallen och badrumsgolvet. En nykter tjej fick skjutsa hem mig 1,5 mil. Fan vad man skämdes. Jag kunde inte förmå mig att dricka cider någon mer gång efter det, och bara lukten av cider ger mig kväljningar :(

Berguven
2010-03-30, 10:03
Jag har blivit rätt sansad nuförtiden så det blir inte lika mycket spårade fyllor längre, men kan ändå dra ett urdrag ur 2010 so far.

1. jag två polare slet ut varsit säte ur nattbussen och försökte åka pulka i en närliggande backe.
2. bröt sönder en knappsats till ett parkeringshus, slet även ur kablar ur själva stolpen så automatlarmet gick. då la man benen på ryggen

För att göra den här typen av saker måste man vara en idiot även i nyktert tillstånd. Jag förstår inte riktigt varför man vill skryta om det.

stevebc
2010-03-30, 11:03
Jag förstår hur du tänker, men det är lite så här:

Nykter
Vilja att förstöra: 1 (för att det är roligt)
Dåligt samvete att göra det: 10
Resultat: -9 (man avstår)

Full
Vilja att förstöra 1 (läs ovan)
Dåligt samvete att göra det : 0
Resultat: 1 (man gör det)

Resultat dagen efter: -10 (det roliga är borta dagen efter)

kaer
2010-03-30, 11:05
Ja, det är helt omöjligt att umgås nykter med folk som är över salongsberusade.
Att åka tunnelbana nykter en sen helgnatt är som en försmak av helvetet.

Wille005
2010-03-30, 11:07
Bwah?

Nä men det är så att man inte riktigt tänker på konsekvenserna. Får man för sig att göra något när man är aspackad så är det inte ofta man stoppar förrän man kommit ända fram. Knappast så att jag skryter, tycker nu i efterhand att en hel del man gjort är jävligt onödigt. Men denna tråden är ju till för att skriva saker man gjort, eller?