Visa fullständig version : In Flames och Killswitch Engage till Malmö Arena 14:e december
Läste detta precis på sydsvenskans hemsida: http://sydsvenskan.se/kultur-och-nojen/article537394/In-Flames-till-Malmo-arena.html
Vem mer (än jag) ska dit?
Självklart fast när dom kommer till Sthlm :D
NoPainNoGain
2009-08-15, 11:22
Har velat se dem hur länge som helst nu känns det som! De spelar i gbg också? Vill se!!!
NoPainNoGain
2009-08-15, 11:31
Glömde fråga, när släpps biljetterna?
In Flames, lördag 12 december kl. 19.30 i Scandinavium
http://www1.ticnet.se/PriceTable?l=SE&EVNT=GOT14608SCA12121&CL_ORIGIN=
Biljetterna släpps nu på tisdag (18 aug). 395:- är lite saftigt, dock.
In Flames, lördag 12 december kl. 19.30 i Scandinavium
http://www1.ticnet.se/PriceTable?l=SE&EVNT=GOT14608SCA12121&CL_ORIGIN=
Biljetterna släpps nu på tisdag (18 aug). 395:- är lite saftigt, dock.
Dyrt! Men så jävla värt det, har inte sett In Flames på två år nu och har svår abstinens...
Va!? Va!? VA!? Ska Killswitch engage till något mer ställe än Malmö? Jag åker på tre röda!
edit: Men suck, varför bara förband!?
Supercharger
2009-08-15, 15:18
Självklart fast när dom kommer till Sthlm :D
Same same...
Va!? Va!? VA!? Ska Killswitch engage till något mer ställe än Malmö? Jag åker på tre röda!
edit: Men suck, varför bara förband!?
12.11.09 Stockholm, Sweeden Hovet
12.12.09 Gothenburg, Sweeden Scandanavium
12.14.09 Malmo, Sweeden Arena
12.11.09 Stockholm, Sweeden Hovet
12.12.09 Gothenburg, Sweeden Scandanavium
12.14.09 Malmo, Sweeden Arena Mm såg det, vilket ställe tror ni det blir mest drag på? Eftersom Göteborg eller Stockholm spelar noll roll, dock kan jag orientera mig liiiiiite i Göteborg iaf.
Dyrt! Men så jävla värt det, har inte sett In Flames på två år nu och har svår abstinens...
Jag har inte sett dem alls...
Kära Bullen, är det lika bra att låta bli, så jag inte får abstinens sen?
Varför ligger Göteborg så långt bort?! :/
young_george
2009-08-15, 22:37
Mm såg det, vilket ställe tror ni det blir mest drag på? Eftersom Göteborg eller Stockholm spelar noll roll, dock kan jag orientera mig liiiiiite i Göteborg iaf.
Göteborg sannolikt, då de har en historia av bättre spelning här samt att de är inhemska.
Två schyssta band jag gillar.
Göteborg sannolikt, då de har en historia av bättre spelning här samt att de är inhemska.Okej, det blir troligen Göteborg då, finns nice med vandrarhem inte långt ifrån Scandinavium och jag känner mig inte helt borttappad där!
Nu får man ragga tag på lite polare som vill dit också!
Breathe Life med Killswitch Engage låter bra! Första gången jag lyssnar på bandet.
Det kanske vore en tanke att gå på spelningen i Scandinavium...
Breathe Life med Killswitch Engage låter bra! Första gången jag lyssnar på bandet.
Det kanske vore en tanke att gå på spelningen i Scandinavium...My last serenade, My Curse, Arms of sorrow, Holy diver och The end of heartache råder jag dig att lyssna på. Last serenade ska vara den med Jesse Leech som sångare imo.
Någon som vet vilka andra band som ska dit? Har hört lite om All that remains men det är är för mycket att hoppas på kanske?
Någon som vet vilka andra band som ska dit? Har hört lite om All that remains men det är är för mycket att hoppas på kanske?
Inga fler officiellt annonserade än men håll utkik här http://tasteofchaos.com/
Inga fler officiellt annonserade än men håll utkik här http://tasteofchaos.com/Mm, gjorde mig nu medlem på Facebook så uppdateringar borde jag få nys om tycker jag. Imorgon släpps biljetterna, tar de slut direkt tror ni?
Malmö Arena den 14e Dec! Sitter imorgon kl 08.59 och F5'ar DELUXE!!
D-Crawler
2009-08-17, 21:41
Ska helt klart gå på den konserten, kan ju inte bli annat än outstanding. (Stockholm dock, Hovet)
drakfelt
2009-08-17, 21:46
jag kommer säkert jobba där fyfan va segt, ville se konserten ju
hahavaffan
2009-08-17, 23:31
Jag fick ärligt talat stånd när jag läste om det i Sydsvenskan. In Flames är mitt absoluta favoritband, som jag ALLTID missat att se live, och Killswitch är riktigt bra. OCH dom ska spela i min egentliga hemstad Malmö. Blir fan inte så mycket bättre.
Kommer väl dock antagligen ha de sista tentorna i skolan kring den tiden, men jag skiter helt ärligt hellre i nån av dom om det krockar än att missar detta.
Jag fick ärligt talat stånd när jag läste om det i Sydsvenskan. In Flames är mitt absoluta favoritband, som jag ALLTID missat att se live, och Killswitch är riktigt bra. OCH dom ska spela i min egentliga hemstad Malmö. Blir fan inte så mycket bättre.
Kommer väl dock antagligen ha de sista tentorna i skolan kring den tiden, men jag skiter helt ärligt hellre i nån av dom om det krockar än att missar detta.
Så jäkla sant, jag har tenta på onsdagen
Vilka spammar uppdateringsknappen? ;)
Biljett köpt till Göteborgsspelningen!
Fan va bra det kommer bli!
Biljett köpt till Göteborgsspelningen!
Fan va bra det kommer bli!+1 på den, 4st beställda :hbang::hbang:
Har köpt två biljetter spelningen i Malmö.
:hbang:
NoPainNoGain
2009-08-18, 08:15
Jag kommer till GBG! Kommer bli sjukt nice!!!
Malmö, 4 st...yhea baby yhea!
Fultjack
2009-08-18, 12:54
Kommer också till Göteborg :hbang:
VIll spola fram tiden 3 månader nu!
Någon som vet hur många biljetter det har släppts till Scandinavium? 14k är ju max verkade det som, hälften av arenan såg avstängd ut....
Biljett fixad till Hovet! Fan så gött! Skitlänge sen jag såg In Flames. Och Killswitch har jag aldrig sett, så det här blir bra!
hahavaffan
2009-08-18, 16:16
När tror ni man som senast måste köpa sin biljett på Ticnet till Malmöspelningen? När tar dom slut typ? Har fan inga pengar alls, och kan köpa först efter den 28de typ :(
Tydligen blir Dead by april 3e akten, får se om det blir fler.
Lithargo
2009-08-31, 13:43
in flames dog med clayman=(
killswitch engage hålelr måttet!^^
hahavaffan
2009-08-31, 14:01
in flames dog med clayman=(
killswitch engage hålelr måttet!^^W00t? Dog dom MED Clayman eller efter? Clayman är fan deras bästa album.
Jag och ett antal polare har biljetter till Malmöspelningen nu. Längtar inte lite nu :Virro
"DEAD BY APRIL OCH EVERY TIME I DIE HOPPAR PÅ ÅRETS TYNGSTA TURNÉ!"
http://www.newsdesk.se/view/pressrelease/dead-by-april-och-every-time-i-die-hoppar-paa-aarets-tyngsta-turne-314324
Kunde varit sämre, kunde varit fan så mycket bättre!
_slipknot1_
2009-09-04, 08:39
Synd att killswitch är förband borde vara delad huvudakt. In flames är iof rätt bra.;)
hahavaffan
2009-09-04, 11:20
Men alltså... hur jävla många band blir det? Jag vill se In Flames främst, och Killswitch. Dom andra två skiter jag fullständigt i. Det innebär ju bara mindre speltid för dom två bra banden :(
Every Time I Die är nytt för mig.
Någon som vill posta några bra låtar?
Every Time I Die är nytt för mig.
Någon som vill posta några bra låtar?
Ska kolla upp dem på Spotify först, skapar en spellista med de klara banden som får snurra här i huset!
Snart smäller det grabbar och tjejer!! :hbang::hbang:
Snart smäller det grabbar och tjejer!! :hbang::hbang:
Yeees!! :hbang:
Nationellt prov i matte kl 08:00 dagen efter! :D
Yeees!! :hbang:
Nationellt prov i matte kl 08:00 dagen efter! :DLycka till :D
Kommer bli galet bra!
Jag har plockat ut de låtar som spelats senaste tiden av förbanden och samtliga In Flames:
Här! (http://open.spotify.com/user/poxeman/playlist/6Ot2xbOXs6o42JONfoDRd4)
Kan vara bra om man vill lyssna in sig litegrann.
Kommer bli galet bra!
Jag har plockat ut de låtar som spelats senaste tiden av förbanden och samtliga In Flames:
Här! (http://open.spotify.com/user/poxeman/playlist/6Ot2xbOXs6o42JONfoDRd4)
Kan vara bra om man vill lyssna in sig litegrann.http://www.setlist.fm/setlist/in-flames/2009/trix-zaal-antwerp-belgium-23d71843.html den där postades på Flashback, med texter ifall man vill lära sig :)
SÅ TAGGAD!!!! Fan va grymt det blir :D :hbang:
SÅ TAGGAD!!!! Fan va grymt det blir :D :hbang:Var ska du? Gbg, Sthlm eller Malmö?
Hade väldigt gärna gått på Stockholmsspelningen men jag var ett par dagar för sen med att kolla upp biljetterna och det fanns bara sittplatser kvar. Har sett In Flames live tre gånger och de levererar alltid.
Var ska du? Gbg, Sthlm eller Malmö?
Sthlm på fredag!
Sthlm på fredag!Ah, nice!
Glömde, dudå? :>Scandinavium på lördag, taggad som fan!! :hbang:
Fan, synd att man inte har någon att gå med. Hade velat se In flames.
Fan, synd att man inte har någon att gå med. Hade velat se In flames.
Äh, du pratar väl inte med någon under spelningen ändå?
Jag går själv, söndagen är dedikerad till nackspärr...:hbang:
hahavaffan
2009-12-10, 08:10
Fy helvete vad jag längtar. Har tyvärr slutredovisningen mellan 13-17 på måndagen, sen ska jag maxa bilfanskapet ner till Malmö.
Yyynk satt i bilen på väg till en kund och har laddat ner setlisten på en usb sticka som jag lyssnar på!
Kom fan en liten tår när Only for the weak gled igång, tänker på när man står och hoppar till den imorrn!!!!!!!!!!!!!!!
Ska bara skriva ut biljettjäveln, sen smäller det den fjortonde !
hahavaffan
2009-12-10, 12:50
Yyynk satt i bilen på väg till en kund och har laddat ner setlisten på en usb sticka som jag lyssnar på!
Kom fan en liten tår när Only for the weak gled igång, tänker på när man står och hoppar till den imorrn!!!!!!!!!!!!!!!Setlisten? Den http://www.setlist.fm/setlist/in-flames/2009/trix-zaal-antwerp-belgium-23d71843.html ? Hur trolig är den tror ni? Det är ju en jävla massa band innan In Flames, blir det så många låtar?
Setlisten? Den http://www.setlist.fm/setlist/in-flames/2009/trix-zaal-antwerp-belgium-23d71843.html ? Hur trolig är den tror ni? Det är ju en jävla massa band innan In Flames, blir det så många låtar?
Tror absolut inte dom kör alla, aber Only for the weak LÄR dom köra :D
Här är btw Killswitch motsvarande lista
http://www.setlist.fm/setlist/killswitch-engage/2009/hammersmith-apollo-london-england-4bd71f2a.html
Konserten är iof från 19 och dom sa att det pågår till hmm 00:15 så kanske dom kör hela den där!
hahavaffan
2009-12-10, 13:03
Fyfan vad gött det kommer bli.
Tror absolut inte dom kör alla, aber Only for the weak LÄR dom köra :D
Här är btw Killswitch motsvarande lista
http://www.setlist.fm/setlist/killswitch-engage/2009/hammersmith-apollo-london-england-4bd71f2a.html
Konserten är iof från 19 och dom sa att det pågår till hmm 00:15 så kanske dom kör hela den där!Oj oj, spelar de i närheten av de där två setlistens så JÄVLAR så bra det kommer bli! :hbang::hbang:
tc8gy3CJU1Y
:hbang::hbang:
*cupid*
tc8gy3CJU1Y
*cupid**cupid**cupid*:hbang:
GRAAAAAAAAA!
Gah vad jag längtar, Scandinavium på lördag, skall bli riktigt jävla roligt!
Det kommer bli magiskt
DAAXK3Mzm2k
Det kommer bli magiskt
[yt]DAAXK3Mzm2k[./yt] Ser ni någon halvfet, 173cm lång och kortklippt person så kan det vara jag :D Vart bär det först för några öl?
Ser ni någon halvfet, 173cm lång och kortklippt person så kan det vara jag :D Vart bär det först för några öl?
Hehe lär hälsa ifall jag ser dig! :)
Tror det blir lite öl hos en kompis på hisingen innan, alternativt Kvillesbiljard, inte bestämt oss.
Hehe lär hälsa ifall jag ser dig! :)
Tror det blir lite öl hos en kompis på hisingen innan, alternativt Kvillesbiljard, inte bestämt oss.Den beskrivningen lär passa in på iaf några där känns det som :) Ah, okej, läste något på Flahback om någon pub som under hela tiden skulle spela in flames och KSE innan det drog igång :)
Den beskrivningen lär passa in på iaf några där känns det som :) Ah, okej, läste något på Flahback om någon pub som under hela tiden skulle spela in flames och KSE innan det drog igång :)
Haha jo visserligen! Jasså? Vilken pub då? Hade vart nice att dra dit innan faktiskt. :)
Haha jo visserligen! Jasså? Vilken pub då? Hade vart nice att dra dit innan faktiskt. :) "Någon annan som planerar att dra till Kellys innan, Bandit har något förfest evenemang där. Spelar bara In Flames och KSE som jag har förstått det.
En 33:a kostar 19 spänn och en stor stark kostar 39 om någon är intrresserad." Saxat ifrån FB :)
"Någon annan som planerar att dra till Kellys innan, Bandit har något förfest evenemang där. Spelar bara In Flames och KSE som jag har förstått det.
En 33:a kostar 19 spänn och en stor stark kostar 39 om någon är intrresserad." Saxat ifrån FB :)
Ah fan vad nice! Tack för infon, blir nog till att dra dit! :D
Hoppas det är en bra setlist bara, dvs inte för många låtar från det nya albumet. :smash:
Ah fan vad nice! Tack för infon, blir nog till att dra dit! :D
Hoppas det är en bra setlist bara, dvs inte för många låtar från det nya albumet. :smash:Lite längra bak postade jag ju två olika setlists, en för IF och en för KSE, tror det blir något liknande på Scandinavium, och ifall det blir något liknande så är jag grymt nöjd iaf!
Kellys, det är ju på söder Sthlm eller har ni också en? :D
Kellys, det är ju på söder Sthlm eller har ni också en? :DDu kan ha rätt, killen i tråden kanske skulle till Sthlm, fan också! Fail på mig, kanske :(
Du kan ha rätt, killen i tråden kanske skulle till Sthlm, fan också! Fail på mig, kanske :(
Jag tror det kan va så för vi har en rockbar som heter Kellys och brukar ha sådana där grejjor :)
Finns risk att man hamnar där innan!
Jag tror det kan va så för vi har en rockbar som heter Kellys och brukar ha sådana där grejjor :)
Finns risk att man hamnar där innan!Jag kräver en recension av kvällen när du kommer hem eller innan 08.00 på lördag, okej!? :D Tåget går vid 9 och anländer i gbg runt 12.
Lite längra bak postade jag ju två olika setlists, en för IF och en för KSE, tror det blir något liknande på Scandinavium, och ifall det blir något liknande så är jag grymt nöjd iaf!
Jaha, men fan vågar inte spoila, blir nice med surprise. Men vad jag vet så brukar dem mixxa till det grymt bra iallafall. :)
Lär bli grymt oavsett, Howards pipes irl, Adam D's sickness, kan inte bli annat än succé!
Jag kräver en recension av kvällen när du kommer hem eller innan 08.00 på lördag, okej!? :D Tåget går vid 9 och anländer i gbg runt 12.
Haha lovar att jag ska försöka iaf! Kanske blir ett stavfel eller fjorton då :D
Jaha, men fan vågar inte spoila, blir nice med surprise. Men vad jag vet så brukar dem mixxa till det grymt bra iallafall. :)
Lär bli grymt oavsett, Howards pipes irl, Adam D's sickness, kan inte bli annat än succé!Sant, själv måste jag plugga IF-låttexter tills på lördag, kan inte en enda låt :(
Lalalalal vet inte vaf jag ska skriva men fan va bra det var!!!
Det kändes som dom blev överväldigade av mottagandt! SJukt bra iaf nu ska jag soooova gnatt! Just ja spellistan va fan nästan exact som dom vi pastat i tråden så :hbang::hbang: gnatt!
Lalalalal vet inte vaf jag ska skriva men fan va bra det var!!!
Det kändes som dom blev överväldigade av mottagandt! SJukt bra iaf nu ska jag soooova gnatt! Just ja spellistan va fan nästan exact som dom vi pastat i tråden så :hbang::hbang: gnatt!:kinky::kinky:*love*
Jak är sär på dig! (jag är kär i dig) Tackar, tåget går om en timma mot GBG, laddad är man!
Fultjack
2009-12-12, 11:53
Ikväll smäller det i Scandinavium!! :hbang:
NoPainNoGain
2009-12-12, 12:10
It´s going to be LEGEN... wait for it... DARY!
Tänk om man kunde fått uppleva detta:
GZz4AuXuwQs
Snälla Lisa kom och hälsa på ikväll!
Tåget mot götet går om en halvtimme nu :D
Första ölen öppnad, sitter ska väl ut och äta lite sen blir det att knata över i lagom tid till insläpp!
Så grymt dude!
Ska bli ball på Måndag. Riktigt trevligt att se KSE, InFlames och dead by april igen!
Vet någon vilka låtar som ska spelas? Inte bara av In Flames och KSE, utan alla banden
Kommer bli grymt på måndag! :hbang::hbang:
Jäävlar va bra det var igår :D
kom hem vid 5 imorse..
Synd bara att ljudet var som på den där bergsprängaren man hade när man var liten,
ni vet den där som man spelade på högsta volym o tryckte in "extra bass" på..
Ja, det var riktigt bra igår!
Bäst var Take this life och March to the shore.
Ja, det var riktigt bra igår!
Bäst var Take this life och March to the shore.
yes, såg du en kille i inflames-tshirt så var det jag ;)
yes, såg du en kille i inflames-tshirt så var det jag ;)
Skoj! Själv är jag en lång kille med långt hår...
Är det nån som sett om filmen som tjejen spelade in kommit upp än?
Det såg ut som hon filmade rakt på mej en lång stund :)
dVN4-6KTy68
1ydkABZT38Y
Va Jesper med från start hos er eller klev han in på näst sista hos er också?
Va Jesper med från start hos er eller klev han in på näst sista hos er också?
Näst sista, samtidigt som dom plockade upp en tjej från publiken som fick filma...
Skoj! Själv är jag en lång kille med långt hår...Det var inte du som var dyngrak och knappt kunde stå på benen i närheten av moshen? Långt blont hår?
Seriöst, jag såg inte en jävel med shorts, såg ni fyra killar med shorts så såg ni mig :) Svart t-shirt med rött på och gråa shorts!
Riktigt kul var det, var helt slut efter att ha hoppat,skrikit och moshat till KSE, pallade 4låtar med inflames sen drog jag mig bakåt och filmade istället.
Grymt med tjejen på scen, fan vad avis jag blir...
Det var inte du som var dyngrak och knappt kunde stå på benen i närheten av moshen? Långt blont hår?
Seriöst, jag såg inte en jävel med shorts, såg ni fyra killar med shorts så såg ni mig :) Svart t-shirt med rött på och gråa shorts!
Riktigt kul var det, var helt slut efter att ha hoppat,skrikit och moshat till KSE, pallade 4låtar med inflames sen drog jag mig bakåt och filmade istället.
Grymt med tjejen på scen, fan vad avis jag blir...
Haha, nej det var verkligen inte jag. Var spiknykter.
Det var inte du som var dyngrak och knappt kunde stå på benen i närheten av moshen? Långt blont hår?
näe, jag var ganska nykter =)
Jag såg ingen med shorts tyvärr :(
Däremot såg jag många snygga rockersbrudar, en 10poängare med grym V-form *drool*
Haha, nej det var verkligen inte jag. Var spiknykter.Okej, då var det inte du, killen stod nära där moshpiten startades hela tiden och fy fan vad dryg han var!
näe, jag var ganska nykter =)
Jag såg ingen med shorts tyvärr :(
Däremot såg jag många snygga rockersbrudar, en 10poängare med grym V-form *drool*Såg jag också några, fanns mycket fint där, grrr!
hahavaffan
2009-12-13, 16:35
IMORRN!! Fan vad taggad jag är. Bara en sketen projektredovisning först.
Fy fan vad grymt det kommer bli!!! :hbang::hbang:
Kommer vara död på nationella provet klockan 8 dagen efter :laugh:
Är taggad som fan inför imorgon också! IN FLAMES WE TRUST! :)
Konserten i Malmö börjar vid 19 eller 19:30, när tror ni att KsE och In Flames börjar?
~21 kanske. 1½ timme vardera skulle jag tippa.
Snart.. Ska till Malmö snart å looks första biren. Åt helvete med deffen idag!!
Gick det bra? :)
Jag laddar med AutoCAD, Extreme home makeover, ulltofflor och en välfylld urinblåsa.
KSE har 60min och In Flames 90min!
Diss: varför har majoriteten av namn på band av...denna typ namn likt vad CS-fjortisar döper sig själva?
Nitrometan
2009-12-14, 15:17
Diss: varför har majoriteten av namn på band av...denna typ namn likt vad CS-fjortisar döper sig själva?
De är fjortisar när de börjar spela tillsammans?
Vad tycker du att banden ska heta då?
Lisbet?
mmm... skumt.. när de kan ha namn som 'powerpuff girls in silky carebare pants'...
CS fanns inte när In Flames började lira! ;)
drakfelt
2009-12-14, 15:23
kommer bli fucking awesome ikväll.
båda banden på min top 10
teh fuck?
hur mycket spelar de andra banden? vill mest se killswitch och in flames ju ;)
Jefflar. Killswitch var utan tvekan det bästa bandet ikväll. InFlames har fet scen-sättning och levererade också, men KSE är i en klass för sig.
Dead by April blev buade när Anders namngav samtliga band haha. De har verkligen tappat sedan jag såg de som förband till Ill Niño 2007.
All-in-all så var det en fet konsert/turné. Kostade mig heller inte ett öre..
hahavaffan
2009-12-15, 01:15
Fyyyy fan vad bra! KSE var CPskadat bra!!!!! Och älskade In Flames ägde som faaaaaan. Jävlar vad jag älskar Anders. Jag är inte LITE avis på killen i vit skjorta som fick lämna iväg sin vita iPhone till Anders!! Helvete det skulle varit min :-P
Bästa jävla konsert jag varit på iaf, utan tvekan. Fan KSE ägde alla Metallicakonserter jag sett.
Dead by April blev buade när Anders namngav samtliga band haha. De har verkligen tappat sedan jag såg de som förband till Ill Niño 2007.
Haha stackarna det va likadant i Stockholm.
Ruskigt bra, älskar ju flames så hårt. KSE körde på riktigt bra oxå. Dead by April skippade jag helt, då chuggade jag brew och whiskey i baren!
KsE var riktigt jävla bra! Även om jag tycker att In Flames
gör schysst musik så är de ganska tama på scen. Men det kanske inte är riktigt snällt att jämföra In Flame's insats med Killswitch Engage's.
Det roligaste med Killswitch är ju att kolla på Adam när han kutar omkring och clownar sig haha, hur fan orkar han :D
http://www.knac.com/images/pages/rotr08/ke1.jpg
Det roligaste med Killswitch är ju att kolla på Adam när han kutar omkring och clownar sig haha, hur fan orkar han :D
http://www.knac.com/images/pages/rotr08/ke1.jpg
Haha, han frågade om det va lugnt om han pissade i alla tjejers mun HAHAHA som jag garvade.
Han skulle också köra upp sin fist i alla de mammor vars avkomma inte hade köpt deras senaste album :D Vilket hål är ännu oklart..
Haha, han frågade om det va lugnt om han pissade i alla tjejers mun HAHAHA som jag garvade.
Han skulle också köra upp sin fist i alla de mammor vars avkomma inte hade köpt deras senaste album :D Vilket hål är ännu oklart..Hahaha, han sa inget sådant i GBG, dock sa han till oss att börja mosha igen, vilket vi gladerligen gjorde :D
hahavaffan
2009-12-15, 13:21
Han skulle också köra upp sin fist i alla de mammor vars avkomma inte hade köpt deras senaste album :D Vilket hål är ännu oklart..Garvade som fan åt honom! Sjukt skön kille på scenen!
Heeeelvete vilken träningsvärk jag har i nacke och vader :D
Garvade som fan åt honom! Sjukt skön kille på scenen!
Heeeelvete vilken träningsvärk jag har i nacke och vader :DHehe, trapzen och ryggen var helt slut för min del :D Vaderna klarade sig på något knepigt sätt.
Tror problemet är att man inte headbangar fullt ut utan man lixm bromsar upp och halvheadbangar så musklerna får jobba mer :D
Har aldrig haft sån träningsvärk i vader, nacke, traps och rygg som jag har idag efter den konserten. Helt sjukt.. Lätt värt det dock :>
Det var tänning i början!
aj_Dk9JsShc
Killen med slipsen
5v8TtcQK7X4
Sweet!
Här kommer filmen som tjejen spelade in från scenen, jag syns mellan 1:49 och 1:59 :hbang: lång o ful med skjorta, dålig på att headbanga är jag också...
QJ057yR5yjA
http://www.kolozzeum.com/forum/attachment.php?attachmentid=67962&d=1260949191
Sweet!
Här kommer filmen som tjejen spelade in från scenen, jag syns mellan 1:49 och 1:59 :hbang: lång o ful med skjorta, dålig på att headbanga är jag också...
Haha coolt!! Ja det va lite egen still på bangandet måste jag säga! Själv har jag headbangat sen slutet på 80talet och efter alla death och trashmetal konserter man vart på har gett en slags rutin på att alltid när jag headbangar så blir det upp med armen på personen framför för att skydda sin egen skalle på nåt höger :D Svårt att förklara hehe.
hahavaffan
2009-12-16, 12:27
Det var tänning i början!
aj_Dk9JsShc
Killen med slipsen
[1yt]5v8TtcQK7X4[/yt]Haha om det är din film den första måste vi ha stått bredvid varandra mer eller mindre.
Fan ni får sluta lägga upp såna filmer, svårt å hålla sig från att lyssna på flames som det är. Rör jag nacken lite bara så känns det som någon trycker sönder varenda muskel från nacken till svanken haha. Tog lite bilder myself men som Anders oxå fet så suger iphone kameran haha :>
Haha om det är din film den första måste vi ha stått bredvid varandra mer eller mindre.
Det var inte mitt klipp. Kollade rundor på tuben bara.
Jag var dock där med en bekant till dig :)
Min träningsvärk/smärta i rygg och nacke har släppt nu, tog iaf 4 dagar, nästan.
hahavaffan
2009-12-16, 15:25
Det var inte mitt klipp. Kollade rundor på tuben bara.
Jag var dock där med en bekant till dig :)Jasså? Vet du vem jag är alltså? :MrT: Vem var du där med?
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.