Visa fullständig version : Ed hardy kläder i stockholm?
Vilka affärer är det egentligen som säljer Ed hardy i stockholm? Har aldrig sett några kläder när jag varit där.
Är väl inte så många som använder de kläderna längre? ;)
Men här har du en butik som en vän startade för ett tag sedan:
http://www.saintssinners.se/clothes.html
Det finns en Ed Hardy-butik i sturegallerian
Venine på sergelgatan 23 har också.
Affliction
Ed Hardy
Kapora
Laguna Beach Jeans Co
Monarchy
Motor City Legends
Sinful
Tapout
I Calgary (Canada) blir du inte inte insläppt på pubar/nattklubbar om man bär Ed Hardy!
De bärs av "Fresh off the boat" & "Fresh of the boat killers" gängen: http://www.dose.ca/news/story.html?id=1139187
I Calgary (Canada) blir du inte inte insläppt på pubar/nattklubbar om man bär Ed Hardy!
De bärs av "Fresh off the boat" & "Fresh of the boat killers" gängen: http://www.dose.ca/news/story.html?id=1139187
Bra att veta, skulle postat bilden på "intresse klubben antecknar" men hittar den inte :/
frambogir
2009-07-30, 11:35
Det är ju bra att gängen inte tar snygga kläder som uniform.
det är ju bra att gängen inte tar snygga kläder som uniform.
+1
Saltmen på drottninggatan har nog ett par plagg därifrån, tyckte mig skymta nått senast jag var där.
Bra att veta, skulle postat bilden på "intresse klubben antecknar" men hittar den inte :/
Nej, men då vet du ju det om du råkar hamna i Calgary:D
Det är ju bra att gängen inte tar snygga kläder som uniform.
Hehe, sant...så jäkla sant!
Men det är väl därför vissa vill ha en viss typ av kläder? För att andra tuffingar har dem? Är det inte så mode fungerar?
Men det är väl därför vissa vill ha en viss typ av kläder? För att andra tuffingar har dem? Är det inte så mode fungerar?
Japp, jag jobbar ju med att marknadsföra coolhets fakton på Ed Hardy kläder - i skrivande stund springer väl folk benen av sig för att skaffa dem:cool:
Urban street på Sveavägen 28 har också, för mig ja sätt det på deras skyltfönster.
redbrigade
2009-07-30, 12:05
Vad är det för etnicitet på det här "fresh off the boat" gänget? är det ryssar? albaner?.
Vad är det för etnicitet på det här "fresh off the boat" gänget? är det ryssar? albaner?.
Är inte jätte insatt i det mer än att jag lärde mig det jag skrev angående klädkod/märken när jag bott där - har för mig att det var asiatisk etnicitet! De första FOB delade sig visst och blev FOB Killers:
There have been 12 known killings linked to clashes between the “Fresh Off the Boat” gang and the “Fresh Off the Boat Killers,” since 2001. However, this now gruesome gang rivalry originally started out with teenage insults and fights over petty drug profits. Today’s violence between the two gangs is mainly driven by personal hatreds among a group of former high school buddies who were involved in supplying small amounts of cocaine, marijuana, and ecstasy to rave parties. These high school students were “dial-a-dopers,” using cell phones and pagers to receive orders and arrange delivery of the drugs. Some members of the original gang, FOB, quit and formed their own group as a result of squabbling over money. The new group became known as the Fresh Off the Boat Killers, or FOB Killers. It wasn’t a clean break because many of the friends still moved in the same small circles, setting the stage for insults and violent fights, usually with knives or blunt weapons.
Calgary är en oerhört säker stad att bo förövrigt, en av mina absolut högsta drömmar är att flytta tillbaka igen!
bear.flowertwig
2009-07-30, 12:26
Urban street på Sveavägen 28 har också, för mig ja sätt det på deras skyltfönster.
Liksom gåsvästar, hehe.
Vem köper egentligen äkta ed hardy ? Alla lär ändå tro att du köpt den på nån thai marknad för 30 spänn...
:)
Eller så skiter han i vad andra tror och går på kvalitet.
vem vill bära sådana fula kläder. No offence men tycker ed hardy kläderna ser förjävliga ut
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.