Visa fullständig version : Command & Conquer 4
Mass-Tech
2009-07-25, 12:15
http://www.commandandconquer.com/cnc4/index.html
http://www.iconarchive.com/icons/th3-prophetman/game/GDI-256x256.png http://images1.wikia.nocookie.net/cnc/images/thumb/d/dc/CNCTW_Nod_Emblem.jpg/300px-CNCTW_Nod_Emblem.jpg
Var nog den sämsta trailern jag sett på länge. Sen vet man ju att EA games kommer pajja spelet.
Var nog den sämsta trailern jag sett på länge. Sen vet man ju att EA games kommer pajja spelet.
Utvecklar de spelet? Eller är de enbart förläggare?
Utvecklar de spelet? Eller är de enbart förläggare?
Jag vet faktist inte tror dom gör både och på C&C. Dock har dom lyckats förstöra bra många spel som dom bara har producerat.
Jag vet faktist inte tror dom gör både och på C&C. Dock har dom lyckats förstöra bra många spel som dom bara har producerat.
Ja, verkar vara EA Los Angeles.
Vilka titlar har de förstört?
Jag spelar mest EA Sports-spel så har inte så bra koll på de andra genrerna.
Mr.Cosybear
2009-07-25, 12:46
Ja, verkar vara EA Los Angeles.
Vilka titlar har de förstört?
Jag spelar mest EA Sports-spel så har inte så bra koll på de andra genrerna.
Hela C&C serien har dem förstört ända sedan de tog westwood.
Japp få spel har nog blivit så våldtagna som &6C sedan EA tog över. Istället för att fixa ett vettigt onlinesystem och investerat lite tid i att balansera spelen så pumpas det ut expansioner och nya spel så fort det bara går.
Visst är vinst en stor del i allt som har med nöjesindustrin att göra, men det är inget fel i att vårda ett varumärke och faktiskt få nöjda kunder.
Mass-Tech
2009-07-25, 13:32
Varför är alla så negativa. Jag har spelat C&C sen början och jag tycker inte det har gått utåt.
Varför är alla så negativa. Jag har spelat C&C sen början och jag tycker inte det har gått utåt.
Kört mycket online?
SP håller fortfarande hög klass men så fort det kommer till MP så är det pinsamt dåligt.
PixelMiner
2009-07-25, 17:31
C&C Generals är nog bland de bästa multiplayer lir som jag spelat, trots att det är EA som ligger bakom. Dessutom har det spelet rätt skön humor i sina små fraser som gubbarna säger när man ger dem olika kommandon. Särskilt GLA...
"Thank you for the new shoes!" som sägs med fejkad arabisk brytning...
C&C3 är nog det sämsta rts spelet jag spelat i hela mitt liv, så känner absolut ingen hype inför 4:an. Synd för en serie som började så bra :(
Japp få spel har nog blivit så våldtagna som &6C sedan EA tog över. Istället för att fixa ett vettigt onlinesystem och investerat lite tid i att balansera spelen så pumpas det ut expansioner och nya spel så fort det bara går.
Visst är vinst en stor del i allt som har med nöjesindustrin att göra, men det är inget fel i att vårda ett varumärke och faktiskt få nöjda kunder.
Håller med jag förstår såklart att EA games vill dra in så mycket pengar dom kan på kortast tid. Dock är inte det enda sättet att driva ett företag. Det finns tex bra spelutvecklare som blizzard.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.