Visa fullständig version : Tjenare!
Japp, en 94:a har joinat in och börjat träna. Har ungefär tränat två månader och det går som smort! Träningen är uppdelad i fyra dagars pass så jag kör igenom hela kroppen ordentligt, inget fusk tränade! Tränar ungefär 1 och en halv timme varje pass. However, jag kom igång med tränandet för att bygga muskler och lägga på mig en hel del kilon. Jag vägde 54-55 kilo på 174, nu ungefär 62. Siktar på iallafall komma över 70kilo's sträcket innan jul :)
:hbang:
Ville bara säga hej!
Välkommen till Kolo! :cheers:
Bra jobbat med vikten, bra val av namn för en 94a dessutom.
välkommen, titta gärna igenom alla FAQ:s och alla klistrade trådar och även "i like smal butts" tråden innan du börjar posta frågor, chansen är stor att du finner det svar du söker i någon av dessa trådar. :)
Välkommen! Du kommer trivas här, ha det gott! :)
Bra jobbat med vikten, bra val av namn för en 94a dessutom.
välkommen, titta gärna igenom alla FAQ:s och alla klistrade trådar och även "i like smal butts" tråden innan du börjar posta frågor, chansen är stor att du finner det svar du söker i någon av dessa trådar. :)
Tackar ;) Det gällar att äta och träna på *flex*
Simon Eng
2009-07-24, 21:53
Tjenare Tjenare!
WorkOutBuddy
2009-07-24, 21:53
Grymt bra att du har tagit tag i träningen, bara pumpa på, äta mycket, bli stor och utvecklas. Lycka till !
Du borde starta en tränings journal också, så kan man kika in där då och då *flex*
Tackar ;) Det gällar att äta och träna på *flex*
Bra! Kötta på.*flex*
Robbelibob
2009-07-24, 22:25
Hej, lycka till. Gör allt jag inte gör, så går det nog bra.
Hej, lycka till. Gör allt jag inte gör, så går det nog bra.
Tackar :)
Krokodil
2009-07-24, 22:46
Välkommen!
tntballe
2009-07-24, 22:48
Välkommen!
The_RobRoy
2009-07-24, 23:05
Tjena, välkommen :)
Napster var hett när du var 5-7 år, tänk va tiden går..
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.